σεμινάρια για εκπαιδευτικούς 2021
Οι αρμόδιοι δηλώνουν αναρμόδιοι, επειδή οι αναπληρωτές covid υπηρετούν μόνο σε θέσεις αδειών λόγω covid - ο νομοθέτης σε … μεγάλα κέφια - Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π. Ε. Αμαρουσίου για τη λήξη των τρίμηνων συμβάσεων αναπληρωτών - Όχι στην ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών

Στην αρχή της σχολικής χρονιάς ανακοινώθηκε από το ΥΠΑΙΘ το … ευφάνταστο μέτρο των συμβάσεων αναπληρωτών αδειών covid τρίμηνης διάρκειας αναφέρει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π. Ε. Αμαρουσίου.  Όλοι λίγο πολύ καταλάβαιναν την περαιτέρω ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, αλλά  λιγότεροι φαντάζονταν  τι θα μπορούσε να σημαίνει στην πράξη μια τέτοια αρνητική εξέλιξη. Και να που η πραγματικότητα των νησιών μας αποδίδει σε όλη του την έκταση το μέγεθος των προβλημάτων που δημιούργησε για άλλη μια φορά το ΥΠΑΙΘ με την αντιεκπαιδευτική και ανάλγητη τακτική του.

Τώρα λοιπόν, λίγο πριν από τα μέσα της σχολικής χρονιάς, και με τα σχολεία να είναι μόνο λίγες μέρες ανοιχτά, οι συνάδελφοι αναπληρωτές, που είναι έτσι κι αλλιώς με μια βαλίτσα στο χέρι, δε μπορούν να συνεχίσουν να υπηρετούν στη θέση τους αν η άδεια covid δεν ισχύει πια και έχει μετατραπεί π.χ σε άδεια κύησης, αλλά πρέπει να μετακινηθούν όχι μόνο σε άλλο σχολείο, αλλά και σε άλλο νησί! Και αυτή είναι η καλή περίπτωση, γιατί στη χειρότερη απολύονται ενώ το κενό συνεχίζει να υπάρχει και η τάξη να παραμένει χωρίς δάσκαλο.

Οι αρμόδιοι δηλώνουν αναρμόδιοι, επειδή οι αναπληρωτές covid υπηρετούν μόνο σε θέσεις αδειών λόγω covid - ο νομοθέτης σε … μεγάλα κέφια - και το παιχνίδι στη σκακιέρα συνεχίζεται σα να μην πρόκειται για αληθινούς ανθρώπους με αληθινές ζωές!

Όσο για τους μαθητές, αλλάζουν συνεχώς δασκάλους μέσα στην περιπετειώδη αυτή χρονιά περιμένοντας τώρα την επόμενη φάση προσλήψεων, χωρίς να τους υπολογίζει πραγματικά κανείς! Είναι καταφανές ότι για το Υπουργείο είναι προτιμότερο οι μαθητές να μείνουν χωρίς δάσκαλο και να καλύπτονται οι διδακτικές ώρες από τα περισσεύματα των ωρών των υπολοίπων, παρά να παραμείνει ο δάσκαλός τους στη θέση του συνεχίζοντας να καλύπτει το κενό.

Σε αυτήν την ευαίσθητη περίοδο της πανδημίας, που έχει καταβάλει ψυχολογικά και όχι μόνο, γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς, το Υπουργείο χωρίς κανένα παιδαγωγικό έρεισμα και με μόνο γνώμονα το οικονομικό κόστος έρχεται να δημιουργήσει άλλα μεγαλύτερα προβλήματα, όπως το να στερεί από τους μαθητές τη σταθερή παρουσία του δασκάλου.

Διεκδικούμε:

  • Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία.
  • 12μηνη σύμβαση για όλους τους αναπληρωτές, εξίσωση δικαιωμάτων με τους μόνιμους συναδέλφους.
  • Κάλυψη εδώ και τώρα όλων των κενών στα σχολεία. Ούτε ένας συνάδελφος απολυμένος.
  • Τροποποίηση της σύμβασης ως το τέλος της σχολικής χρονιάς, όπως όλων των άλλων αναπληρωτών.
  • Μέτρα στήριξης των αναπληρωτών στη στέγαση, τη σίτιση και τη μεταφορά.

Καλούμε το Δ. Σ. της Δ.Ο.Ε. να επιληφθεί του θέματος και να λάβει ανάλογες αποφάσεις.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ρούτερ
«Wi-Fi»: Τι σημαίνει - Ο μύθος, η τεχνική του ονομασία και η αλήθεια
Οι περισσότεροι άνθρωποι βασίζονται στο Wi-Fi κάθε μέρα, για τη δουλειά μας, την πρόσβαση στις ειδήσεις, την περιήγηση στα social media, ωστόσο είναι...
«Wi-Fi»: Τι σημαίνει - Ο μύθος, η τεχνική του ονομασία και η αλήθεια