Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Ηρώ Κωνσταντοπούλου» ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ – ΖΕΦΥΡΙΟΥ – ΦΥΛΗΣ παραθέτει τα βασικά βοηθητικά βήματα για την απεργία-αποχή από την αξιολόγηση, σε συνέχεια αυτών που ανακοίνωσε η ΔΟΕ (που όμως δεν είχε συμπεριλάβει την δυσκολία του κλεισίματος των σχολείων).
Ενημερώνει λοιπόν ότι με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ διαδικτυακή συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων άρα και σύγκληση της ειδικής συνεδρίασης για την αξιολόγηση και την ανάθεση ομάδων εργασίας.
«Αν δεν υπάρξει πραξικοπηματική νομική παρέμβαση από το Υπ Παιδείας, Κανένας δ/ντης/ντρια δεν νομιμοποιείται να προχωρήσει σε κάτι τέτοιο» αναφέρει χαρακτηριστικά και προσθέτει:
Και τώρα στην περίοδο που τα σχολεία μας είναι κλειστά ΔΕΝ ΕΦΗΣΥΧΑΖΟΥΜΕ – συνεχίζουμε και ολοκληρώνουμε σε κάθε σχολική μονάδα τη συγκέντρωση υπογραφών στη δήλωση συμμετοχής από ΟΛΕΣ/ΟΛΟΥΣ ΤΙΣ/ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ.
Για τα σχολεία:
- που έχουν καθολικά υπογράψει όλες/όλοι βεβαιώνουμε ότι καταχωρήθηκε η δήλωση στο πρωτόκολλο του σχολείου και με τον αριθμό πρωτοκόλλου και στέλνουμε αντίγραφο στο σύλλογο Π.Ε. Ηρώ Κωνσταντοπούλου» (syllogosfilis@gmail.com )
- που δεν έχουν υπογράψει όλοι οι συνάδελφοι – απευθυνόμαστε και σε όλες/ όλους και στο Δ/ντη/ντρια– να συνυπογράψουν τη Δήλωση ΑΠΕΡΓΙΑΣ – ΑΠΟΧΗΣ της ΔΟΕ
- ΚΑΛΟΥΜΕ : οι συνάδελφοι που βρίσκονται κοντά στη σχ. μονάδα να προσυπογράψουν το κείμενο δια ζώσης. Για τους υπόλοιπους που βρίσκονται μακριά στέλνουν με email κάτω από τη δήλωση-κείμενο της ΔΟΕ το όνομά τους με email στο email του σχολείου τους με αποδέκτες όλο το Σύλλογο Διδασκόντων, προκειμένου να ενημερώνεται το σύνολο των συναδέλφων για την πορεία διαμόρφωσης πλειοψηφίας με στόχο πάντα την ομόφωνη απόφαση για ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ. – Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αποτελεί και επίσημο ηλεκτρονικό πρωτόκολλο για κάθε δημόσια υπηρεσία και για το σχολείο.
Συμπληρώνουμε έτσι στο κείμενο με τις υπογραφές τα ονόματα των συναδέλφων που έστειλαν ηλεκτρονικά την υπογραφή τους (με βάση το email της από …… ημερομηνίας προς το σχολείο). Ακολούθως με την ολοκλήρωση της διαδικασίας ο Δ/ντης οφείλει να πρωτοκολλήσει τη Δήλωση. Στη συνέχεια στέλνετε αντίγραφο στο σύλλογο.
Οι συνάδελφοι που συμπληρώνουν ωράριο σε περισσότερα από ένα πρέπει να υπογράψουν τη δήλωση συμμετοχής τους στην απεργία αποχή σε όλες τις σχολικές μονάδες που διδάσκουν για να αποτρέψουν το ενδεχόμενο αν σε κάποιο σύλλογο διδασκόντων προχωρήσει η διαδικασία να του αναθέσουν έργο σε ομάδα εργασίας.
Η ΓΡΑΠΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ- ΑΠΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
Καλούμε τους Δ/ντες/ντριες/προϊσταμένες να ταχθούν με την απόφαση της ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ κι ως απεργοί να μη συγκαλέσουν καμία ειδική συνεδρίαση για το θέμα. Διευκρινίζουμε ότι οι δ/ντες/ντριες/ προϊσταμένες που έχουν υπογράψει και συμμετέχουν στην απεργία – αποχή ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΣΥΓΚΑΛΕΣΟΥΝ την ειδική συνεδρίαση – πρόκειται για διαδικασία της ΥΑ για την εφαρμογή της αξιολόγησης και καλύπτονται από την ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ να μην την κάνουν.
- Για τα ελάχιστα σχολεία που θα γίνει σύγκληση σε ειδική συνεδρίαση -απευχόμαστε να συμβεί αυτό- καλούμε:
Τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς-μέλη των Συλλόγων Διδασκόντων να δηλώσουν, πριν την έναρξη της διαδικασίας της ειδικής συνεδρίασης, ότι συμμετέχουν στην απεργία-αποχή . Έτσι διαπιστώνεται η αδυναμία πραγματοποίησης της Ειδικής Συνεδρίασης ελλείψει απαρτίας λόγω συμμετοχής της πλειοψηφίας ή του συνόλου των εκπαιδευτικών στην νομίμως κηρυγμένη απεργία αποχή της ΔΟΕ από κάθε αξιολογική διαδικασία που προβλέπεται στην Υ.Α. 6603/ΓΔ4/20-1-2021 (συγκρότηση ομάδων δράσης, συνεδρίαση για τη σύνταξη έκθεσης «Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης», κλπ.)
AΠΑΡΤΙΑ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Με βάση το θεσμικό πλαίσιο για τη λειτουργία του Συλλόγου Διδασκόντων για να υπάρχει απαρτία στο όργανο, πρέπει οι παρόντες να είναι περισσότεροι από τους απόντες. Οι συνάδελφοι που συμμετέχουν στην απεργία-αποχή θεωρούνται απόντες, με αποτέλεσμα στην έναρξη της συνεδρίασης να τίθεται θέμα απαρτίας του Συλλόγου Διδασκόντων. Εάν δεν υπάρχει απαρτία (συμμετέχουν, δηλαδή, οι περισσότεροι συνάδελφοι στην απεργία-αποχή), η συνεδρίαση δεν πραγματοποιείται και δεν συντάσσεται σχετικό πρακτικό στο Βιβλίο πρακτικών του Συλλόγου Διδασκόντων. Για παράδειγμα, σε έναν Σύλλογο Διδασκόντων με 10 μέλη, απαιτείται η συμμετοχή 6 μελών για να υπάρχει απαρτία. Επομένως, πριν την έναρξη της συνεδρίασης, τίθεται θέμα απαρτίας του Συλλόγου Διδασκόντων.
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΟΥΜΕ ότι η ανάθεση ομάδων εργασίας και εκκίνηση της διαδικασίας αξιολόγησης μπορεί να κάνει μόνο ο σύλλογος διδασκόντων στην ειδική συνεδρίαση όπως προβλέπει η ΥΑ. Κατά συνέπεια η έλλειψη απαρτίας στο σύλλογο διδασκόντων ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ την διαδικασία. Ο δ/ντής ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΣΕΙ έργο σε ομάδες εργασίας ούτε σε εκπαιδευτικό που επιθυμεί αν είναι η μειοψηφία του συλλόγου διδασκόντων.
Α. Εάν δεν υπάρχει απαρτία, η συνεδρίαση λύεται, ΔΕΝ συντάσσεται και ΔΕΝ υπογράφεται πρακτικό στο Βιβλίο πρακτικών του Συλλόγου Διδασκόντων και ο/η διευθυντής/ντρια καταγράφουν στο Βιβλίο Πράξεων του/της διευθυντή/ντριας (ή στο ημερολόγιο σχολικής ζωής) ότι:
«Στο …….Δημοτικό Σχολείο/Νηπιαγωγείο, στις ……..(ημερομηνία) με βάση την Υ.Α. 6603/ΓΔ4/20-1-2021 με τίτλο: «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο», προγραμματίστηκε συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων. Διαπιστώθηκε ωστόσο, ότι δεν υπήρχε απαρτία καθώς, λόγω συμμετοχής (αριθμός) συναδέλφων στην απεργία-αποχή που έχει κηρύξει η ΔΟΕ (Αρ. Πρωτ. 1313/1/2/2021), οι παρόντες ( αριθμός) δεν ήταν περισσότεροι από τους απόντες (αριθμός) όπως προβλέπεται από την Υ.Α. Αριθ. Φ.353.1/324/105657/Δ1/2002, ΦΕΚ 1340/16-10-2002 Άρθρο 37, π.13. Επομένως, λόγω έλλειψης απαρτίας, η συγκεκριμένη ειδική συνεδρίαση για την ενημέρωση του Συλλόγου Διδασκόντων σχετικά με το νέο σύστημα εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης σχολικών μονάδων, όπως περιγράφεται στα άρθρα της ως άνω Υ.Α. δεν πραγματοποιήθηκε και συνακόλουθα δεν συγκροτήθηκαν ομάδες εκπαιδευτικών για τη διερεύνηση του έργου του σχολείου σε σχέση με τους 14 θεματικούς άξονες του άρθρου 3».
Β. Εάν υπάρχει απαρτία και γίνει η συνεδρίαση, το πρακτικό ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΑΙ από τους συμμετέχοντες στην απεργία-αποχή, αφού οι συνάδελφοι που δηλώνουν απεργία-αποχή θεωρούνται απόντες. Καταθέτουν συλλογικά τη δήλωση απεργίας-αποχής στο πρωτόκολλο του σχολείου και παίρνουν αριθμό πρωτοκόλλου ή επικαλούνται την κατάθεσή του στο πρωτόκολλο, αν το έχουν κάνει ήδη, για να γίνει σαφής η συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή. Στην περίπτωση που η πλειοψηφία προχωρήσει τη συγκρότηση ομάδων εργασίας ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΣΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΕΡΓΟΥΝ ΑΠΕΧΟΥΝ.
ΠΡΟΤΑΣΗ για ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ από το Δ.Σ. του συλλόγου
Στην λογική ενημέρωσης κάθε σχολείου και κάθε συναδέλφου, όποιο σχολείο οργανώσει συζήτηση διαδικτυακή, καλούμε τους/τις συναδέλφους/ισσες να προσκαλούν τον σύλλογο για ενημέρωση και θα είμαστε διαθέσιμοι να ενημερώσουμε, να βοηθήσουμε και να απαντήσουμε αγωνίες και ερωτήματα που προκύπτουν σε όλους και ιδιαίτερα σε νέους συναδέλφους.
Για οποιαδήποτε απορία επικοινωνείτε με τα μέλη του ΔΣ
Παρακαλούμε οι αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων να κοινοποιούνται στον σύλλογο προκειμένου να συγκεντρώσουμε όλη την εικόνα και να ενημερώνουμε τους συναδέλφους και τη ΔΟΕ για την πανελλαδική εικόνα.
Θυμίζουμε ότι η ενημέρωση του συλλόγου είναι καθοριστική και η ενημέρωση όλων των συναδέλφων έπαιξε ρόλο και στην προηγούμενη μάχη με την αξιολόγηση του 2013 – 2014 όσο και στη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση στο Δημόσιο. Μάλιστα η ΑΔΕΔΥ είχε επιλέξει ως διαδικασία να κατατίθενται οι δηλώσεις των εργαζόμενων στο σωματείο και το σωματείο να τις καταθέτει συγκεντρωτικά στην υπηρεσία επίσημα (αρ. πρωτοκόλλου κλπ).
Υπενθυμίζουμε ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους συμμετέχοντες από κάθε πειθαρχική ευθύνη. Με βάση την εμπειρία της απεργίας – αποχής στο υπόλοιπο Δημόσιο, δεν προκύπτει, με τα υπάρχοντα δεδομένα, οικονομική επίπτωση για τους συμμετέχοντες.
Είναι μια διαδικασία που εκτός από την περίοδο 2013-14 έχει ενεργοποιηθεί εδώ και 3 χρόνια από την ΑΔΕΔΥ για το υπόλοιπο Δημόσιο απέναντι στην αξιολόγηση του Νόμου Βερναρδάκη (κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ) για τους δημοσίους υπαλλήλους.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΕΧΘΡΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη