ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας: Οργανικά κενά & πλεονάσματα, χωρίς αιρετούς
Αλήθεια, γιατί δεν κάνει η κ. Κεραμέως αποδεκτές τις παραιτήσεις των αιρετών από τα Υπηρεσιακά Συμβούλια; Πόσο νόμιμο είναι αυτό από τους «Θεματοφύλακες της νομιμότητας»; - Ενημέρωση για το ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας

Ενημέρωση των π.αιρετών του ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας, Γεωργίας Αμπατζή και Χρήστου Παπαστάθη, εκπροσώπων της Ενωτικής Κίνησης Εκπαιδευτικών/ΣΥΝΕΚ

Συνεδρίασε για ακόμη μια φορά το ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας, με οριακή απαρτία συμμετοχής του Διευθυντή Εκπαίδευσης και των δύο διορισμένων μελών, χωρίς την παρουσία αιρετών. Αλήθεια, γιατί δεν κάνει η κ. Κεραμέως αποδεκτές τις παραιτήσεις των αιρετών από τα Υπηρεσιακά Συμβούλια; Πόσο νόμιμο είναι αυτό από τους «Θεματοφύλακες της νομιμότητας»;

Η θέση της ΟΛΜΕ είναι απόλυτα σαφής: Δεν αναγνωρίζει τους «αιρετούς» που προέκυψαν από τις αντιδημοκρατικές διαδικασίες των εκλογών-παρωδία και καταδικάζει την απαράδεκτη τακτική της υπουργού να μην κάνει αποδεκτές ούτε τις αποσύρσεις των ψηφοδελτίων αλλά ούτε και τις παραιτήσεις όσων φερόμενων ως αιρετών συντάχθηκαν με τον κλάδο και υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους από τα ΥΣ. Ο μόνος δημοκρατικά νομιμοποιημένος τρόπος να αποκατασταθεί η ομαλότητα είναι να παραταθεί η θητεία των αιρετών που εξελέγησαν δημοκρατικά το 2018 και να πραγματοποιηθούν οι εκλογές όταν οι επιδημιολογικές συνθήκες το επιτρέψουν, με πλήρη ανάπτυξη των δημοκρατικών διαδικασιών και με δια ζώσης ψηφοφορία.

Το 2021 θα έχουμε τις πρώτες μεταθέσεις, χωρίς την παρουσία αιρετών σε ΠΥΣΔΕ/ΑΠΥΣΔΕ/ΚΥΣΔΕ για τον ουσιαστικό έλεγχο όλης της διαδικασίας! Και αυτό θέλουν να το παρουσιάσουν ως μια απόλυτα φυσιολογική διαδικασία! Η παρουσία των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών όλα αυτά τα χρόνια εξασφάλιζε την αντικειμενικότητα και τη διαφάνεια σε αυτές τις διαδικασίες!

Προμηνύεται επιστροφή στις μαύρες εποχές και στα σκοτάδια της συναλλαγής και του ρουσφετιού, των πολιτικών πιέσεων και της πελατειακής αντίληψης!

Για άλλη μια φορά θέλουμε να γίνει σαφές ότι επειδή ορισμένοι θεωρούν ότι γρήγορα θα ξεχαστούν τα ζητήματα της λειτουργίας των ΥΣ χωρίς αιρετούς και θα επανέλθουμε στην «κανονικότητα» με τη συμμετοχή μόνο διορισμένων μελών, να επαναλάβουμε ότι δεν υπάρχει καμία περίπτωση να επιτρέψουμε την ουσιαστική κατάργηση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων, και δη των Αιρετών σε αυτά, ενός καταξιωμένου –από το 1911- θεσμού. Θα συνεχίσουμε αταλάντευτα και ενωτικά τον αγώνα συσπειρωμένοι/ες γύρω από τις Ομοσπονδίες και τα σωματεία μας, ώστε όλοι/ες μαζί να επιτύχουμε την πραγματοποίηση των εκλογών όταν οι επιδημιολογικές συνθήκες το επιτρέψουν, με πλήρη ανάπτυξη των δημοκρατικών διαδικασιών και με δια ζώσης ψηφοφορία!

Τα οργανικά κενά για τα οποία το – με οριακή απαρτία και χωρίς αιρετούς – ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας αποφάσισε, αποτυπώνονται ακολούθως:

ΠΙΝΑΚΑΣ Γ’ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ:

34

 

ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ:

5594

 

ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ:

287

 

 

 

 

 

ΚΛΑΔΟΙ/ΕΙΚΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ

ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

1170

55

-6

ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ

324

6

-11

ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ

123

4

-2

ΠΕ84 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ

62

2

-1

ΠΕ87.01 ΙΑΤΡΙΚΗΣ

28

0

-1

ΠΕ87.02 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ

223

8

-4

ΠΕ87.03 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

55

1

-2

ΠΕ87.04 ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

44

0

-2

ΠΕ88.01 ΓΕΩΠΟΝΟΙ

131

6

-1

ΤΕ01.07 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ

18

0

-1

ΤΕ01.19 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ

84

2

-2

ΔΕ01.17 ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ

76

0

-3

ΔΕ02.01 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ

79

2

-1

ΠΙΝΑΚΑΣ Γ’ ΣΜΕΑΕ-ΕΕΕΕΚ-ΤΕ

ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ:

16

 

 

ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ:

329

 

 

ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ:

78

 

 

 

 

 

 

 

ΚΛΑΔΟΙ/ΕΙΚΙΚΟΤΗΤΕΣ

ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ

 

ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ

429

15

-3

 

ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

243

9

-7

 

ΠΕ78 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

21

0

-1

ΠΕ88.01 ΓΕΩΠΟΝΟΙ

36

1

-1

ΠΕ88.05 ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

18

0

-1

Εν τω μεταξύ παρατείνεται η θητεία των αιρετών στο Κ.Υ.Σ.ΔΙ.Π: Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Διοικητικού Προσωπικού! … μέχρι την 30η Ιουνίου 2021.

Και παραμένει το ερώτημα: γιατί δεν παρατάθηκε η θητεία των αιρετών στα ΥΣ των εκπαιδευτικών, που ήταν και η πρότασή τους;

Η απάντηση προφανής: Επειδή το υπουργείο επιθυμεί μετωπική σύγκρουση με τους εκπ/κούς, τους οποίους βέβαια στην πράξη ουδόλως στηρίζει, παρά τα όσα περί του αντιθέτου δηλώνονται.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Πριν από λίγες ημέρες η χώρα έκλεισε 1 χρόνο από την πρώτη και τέσσερις μήνες από την επιβολή της δεύτερης καραντίνας εν μέσω μιας τεράστιας υγειονομικής και συνακόλουθα οικονομικής κρίσης. Η νέα απόφαση για οριζόντιο κλείσιμο των σχολείων αποτελεί την πιο ηχηρή αποτυχία της κυβέρνησης στο χώρο της εκπαίδευσης, αφού όλο το διάστημα της πανδημίας, έχει επιδείξει πρωτοφανή προχειρότητα στο κρίσιμο ζήτημα της λειτουργίας των σχολικών μονάδων.

Από την παντελή έλλειψη μέτρων, ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς και τη μη αξιοποίηση πολύτιμων μηνών για την προετοιμασία απέναντι στο δεύτερο και το τρίτο κύμα της πανδημίας, στις γνωστές διαβεβαιώσεις για τα «tablet» στα σχολεία για τους οικονομικά ασθενέστερους μαθητές, που ακόμα τα περιμένουμε, και στις διαρκείς παλινωδίες που οδήγησαν στο νέο καθολικό κλείσιμο των σχολείων, για τρίτη φορά μέσα σε ένα χρόνο.

Δυστυχώς, ακριβώς η ίδια απουσία μέτρων διαπιστώνεται και στον ιδιαίτερα ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής, που συνεχίζει να λειτουργεί χωρίς να ληφθούν όλα εκείνα τα μέτρα, που ως εκπαιδευτική κοινότητα έχουμε προτείνει στην κατεύθυνση της διασφάλισης της υγείας ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας των ειδικών σχολείων κάτι που θέτει σε κίνδυνο την υγεία ευάλωτων κοινωνικών ομάδων όπως είναι τα παιδιά με αναπηρία αλλά και των εργαζόμενων σε αυτά συνολικά!

Μην ξεχνάμε ότι στις ΣΜΕΑΕ φοιτούν μαθητές με σοβαρά προβλήματα υγείας, υπάρχουν σε πολλές περιπτώσεις μικρές αίθουσες με καθόλου αερισμό, οι μαθητές αντικειμενικά δεν μπορούν να τηρήσουν τα μέτρα ατομικής προστασίας, ο εμβολιασμός του προσωπικού δεν έχει καν ξεκινήσει ενώ το εκπαιδευτικό προσωπικό μοιράζεται ταυτόχρονα σε πολλές δομές ειδικής αγωγής!

Την ίδια στιγμή αναδεικνύονται και μια σειρά νέων προβλημάτων που δημιουργήθηκαν από την πανδημία (παρατεταμένος εγκλεισμός μαθητών και εκπαιδευτικών, τηλεκπαίδευση).

Η κυβέρνηση αρνούμενη να εξετάσει και να χαρτογραφήσει τις παιδαγωγικές, ψυχοκοινωνικές διαστάσεις του αποτυπώματος που αφήνει η πανδημία σε μαθητές και εκπαιδευτικούς και να προχωρήσει εγκαίρως σε μέτρα πρόληψης της σχολικής αποτυχίας και σχολικής διαρροής, ακολουθεί συνειδητά την τακτική της ανεύρεσης ενόχων ανάμεσα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Από την άλλη πλευρά ένα χρόνο τώρα, το Υπουργείο Παιδείας και η Κυβέρνηση των «αρίστων» της ΝΔ, εργαλειοποιώντας την πανδημία, ψήφισαν μια σειρά αντιεκπαιδευτικών νόμων σε βάρος της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης, των μαθητών και των εκπαιδευτικών (Αξιολόγηση, αυστηροποίηση των όρων προαγωγής και απόλυσης των μαθητών, αναγραφή διαγωγής στα απολυτήρια, κάμερες στην τάξη, τηλεκπαίδευση με απουσίες στα υπό κατάληψη σχολεία, αλλαγές ωρολογίων προγραμμάτων, νόμος για τον περιορισμό των διαδηλώσεων, εξίσωση επαγγελματικών δικαιωμάτων αποφοίτων ιδιωτικών κολλεγίων και αποφοίτων δημόσιων πανεπιστημίων, νόμος για την ιδιωτική εκπαίδευση, επαναφορά της τράπεζας θεμάτων, αποκλεισμός χιλιάδων μαθητών από τα πανεπιστήμια, εγκατάσταση αστυνομίας εντός των πανεπιστημιακών χώρων, πρόστιμα και φυλακίσεις σε όσους συμμετέχουν σε εκπαιδευτικές κινητοποιήσεις ή και παρεμβαίνουν σε συνεδριάσεις(!)Υπηρεσιακών Συμβουλίων).

Απέναντι στη νεοφιλελεύθερη κυβερνητική πολιτική, τη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης, την καταπάτηση των εργασιακών δικαιωμάτων και τις αντιδημοκρατικές και αντιεκπαιδευτικές πολιτικές του υπουργείου Παιδείας, χρειάζονται ξεκάθαρες και δυναμικές απαντήσεις από την εκπαιδευτική κοινότητα.

Το συνδικαλιστικό κίνημα με την αποστομωτική απάντηση που έστειλε με την αποχή στις εκλογές παρωδία της 7ης Νοεμβρίου, με την καθολική αντίδραση στην προσπάθεια να μπουν κάμερες στην τάξη αλλά και με τα συντριπτικά ποσοστά αποχής στην αξιολόγηση- χειραγώγηση απέδειξε, ότι στις δύσκολες στιγμές, ο κλάδος μέσω της  ενεργούς συμμετοχής, της συσπείρωσης και της αλληλεγγύης έχει δώσει δύσκολες μάχες και τις κερδίζει. Έτσι επιβάλλεται να κάνουμε και τώρα. Πίσω από τις μάσκες έχουμε φωνή και δύναμη για τους μεγάλους αγώνες που είναι μπροστά μας! Για ένα ποιοτικό δημόσιο σχολείο που θα χωρά όλα τα παιδιά, όλους τους εκπαιδευτικούς και όλη τη γνώση!

Εκπρόσωποι της Ενωτικής Κίνησης Εκπαιδευτικών/ΣΥΝΕΚ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kozani
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
«Στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας συζητήσαμε με εκπαιδευτικούς πώς μπορεί το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και...
Κυρ. Πιερρακάκης: «Αυτή είναι η ομορφότερη και πιο σύγχρονη πανεπιστημιούπολη στη χώρα»!
amfitheatro.jpeg
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!
Έγιναν 108 τα τμήματα που απονέμουν ενιαίο και αδιάσπαστο τίτλο σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master)
Έγιναν 108 τα Τμήματα ΑΕΙ που μαζί με το πτυχίο παραχωρούν και μεταπτυχιακό τίτλο!