Ανακοίνωση για τη συμπλήρωση 54 χρόνων από το πραξικόπημα των συνταγματαρχών, την 21η Απριλίου 1967, εξέδωσαν οι ΣΥΝΕΚ Λάρισας.
Πιο αναλυτικά, αναφέρουν:
Σαν σήμερα…
Σαν σήμερα, πριν 54 χρόνια, μία αποφράδα ημέρα, η εκπαίδευση, όπως όλη η χώρα, έμπαινε στον γύψο. Δυστυχώς και σήμερα ο λαός μας αγωνίζεται ακόμη και συνεχίζει να αγωνιά για θεμελιώδη δικαιώματα στην εργασία, τη μόρφωση, την υγεία. Για δημοκρατία. Ζητάμε και σήμερα ψωμί, παιδεία, ελευθερία!
Η πανδημία απογύμνωσε- ακόμη και από αυτό το φύλλο συκής- την κυβερνητική ρητορική και αποκάλυψε, όσον αφορά την εκπαιδευτική πολιτική της, το αυταρχικό, κυνικά αδιάφορο, αντιεκπαιδευτικό και αντιδημοκρατικό πρόσωπό της και το ανάλγητα νεοφιλελεύθερο σχέδιό της για την εξυπηρέτηση των συμφερόντων των ολίγων. Λέμε Όχι στην ιδιωτικοποίηση της παιδείας, έξω οι ιδιωτικές εταιρείες από τα σχολεία.
Ελλείψει κυβερνητικού σχεδίου για την ουσιαστική μόρφωση των παιδιών η εκπαίδευση πάγωσε με κυβερνητική ευθύνη στις οθόνες μιας ψηφιακής πλατφόρμας που επιβλήθηκε με σκανδαλώδη σύμβαση και όρους. Για αυτό ζητάμε απόσυρση της σύμβασης με τη Cisco και απόδοση ευθυνών για το σκάνδαλο παραχώρησης των προσωπικών μας δεδομένων και κυρίως των παιδιών, που όφειλε η κυβέρνηση να προστατέψει.
Σε μία εποχή που έρευνες τεκμηριώνουν ότι τα παιδιά, οι έφηβοι, οι νέοι άνθρωποι πληρώνουν βαρύ τίμημα λόγω της πανδημίας, η οποία μετεξελίχτηκε σε επιδημία ψυχικής κατάπτωσης, εντελώς αντιπαιδαγωγικά με τον αυταρχισμό άλλων εποχών το υπουργείο παιδείας επιμένει απάνθρωπα να πετάξει εκτός των Δημόσιων Πανεπιστημίων ίσως και 24.000 υποψήφιους με το νέο σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, εφόσον η υπουργός της ΝΔ, της ιδιωτικής παιδείας και κολλεγίων φρόντισε προηγουμένως με τα νομοθετήματά της για την επαγγελματική εκπαίδευση και την ισοτιμία των τίτλων σπουδών των ΑΕΙ με αυτούς των κολλεγίων να ανοίξει απρόσκοπτα τον δρόμο για τα ιδιωτικά κολλέγια και τις σχολές ιδιωτών και τώρα πιέζει τα ΑΕΙ για αναγνώριση πτυχίων κολλεγίων. Λέμε Όχι στη μείωση εισακτέων στα ΑΕΙ.
Εφόσον η Νέα Δημοκρατία εξακολουθεί να μην ενισχύει τον δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα των νοσοκομείων και να μην προχωρά στην επίταξη ιδιωτικών μονάδων υγείας, ενώ παγκοσμίως τα σχολεία έμειναν κλειστά 14 εβδομάδες, στην Ελλάδα κρατάμε τα πρωτεία με κλειστά σχολεία για 21 εβδομάδες, γιατί επιπλέον η κυβέρνηση πλημμελώς, χωρίς παιδαγωγική ευθύνη δεν αραίωσε τους/τις μαθητές/τριες στις τάξεις και δεν προχώρησε σε εναλλασσόμενα ωράρια, ούτε σε προσλήψεις περισσότερων αναπληρωτών/τριών και μόνιμων εκπαιδευτικών. Ζητάμε ουσιαστικά μέτρα προστασίας της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών στα ειδικά σχολεία.
Δεν υπήρξε κανένα σχέδιο για παιδαγωγικά επωφελές άνοιγμα των σχολείων. Διεκδικήσαμε από την αρχή να καταργηθεί η τράπεζα θεμάτων, να μην πραγματοποιηθούν προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις, να προωθηθεί αναπροσαρμογή της ύλης σε όλες τις τάξεις, για να σταθούμε παιδαγωγικά και να στηρίξουμε την ψυχική ανθεκτικότητα του μαθητικού δυναμικού μας. Σύμφωνα με την έρευνα του ΚΕΜΕΤΕ η τηλεκπαίδευση σε συνδυασμό με τον εγκλεισμό δεν εμποδίζουν την ενδεχόμενη αύξηση της σχολικής αποτυχίας και σχολικής διαρροής. Αντίθετα η τηλεκπαίδευση ενισχύει τις ήδη υπάρχουσες εκπαιδευτικές και μορφωτικές ανισότητες, ιδιαίτερα για τις ευάλωτες μαθητικές ομάδες και συνδέεται επιπλέον με τη δημιουργία νέων ανισοτήτων, λόγω της ανεπάρκειας τεχνολογικού εξοπλισμού και υποδομών δικτύου από μέρους των μαθητών/τριών, ζητήματα που συνδέονται με τον χαρακτηρισμό φοίτησης για την προαγωγή και την απόλυση του μαθητή και την αξιολόγησή του, καθώς και με τα σοβαρά ελλείμματα κάλυψης και αφομοίωσης της ύλης.
Τα δημοκρατικά ανακλαστικά του λαού για ισότητα, ελευθερίες, ισονομία, συλλογική διαπραγμάτευση και συνδικαλιστική έκφραση και δράση προκαλούνται συνεχώς. Φαίνεται ότι η κυβέρνηση της ΝΔ εκμεταλλεύεται την συνθήκη της πανδημίας για μια οργανωμένη επίθεση ενάντια στον κόσμο της εργασίας, τα δικαιώματα και τη νέα γενιά. Ο στόχος του νόμου Κεραμέως να εγκαθιδρύσει ένα καθεστώς αστυνόμευσης και καταστολής εντός των πανεπιστημίων απαντήθηκε με εβδομαδιαίες κινητοποιήσεις χιλιάδων φοιτητών/τριών στους δρόμους, ποτάμια νεολαίας που θύμιζαν μέρες Πολυτεχνείου για την ανατροπή της Χούντας των Συνταγματαρχών. Είναι διάχυτη η αμφισβήτηση απέναντι στην αστυνομοκρατία, τη βίαιη καταστολή, τον εντεινόμενο κυβερνητικό αυταρχισμό.
Στον εκπαιδευτικό κλάδο συγκροτούνται απολύτως χειραγωγούμενα Υπηρεσιακά Συμβούλια μόνο με διορισμένους, κάτι που μόνο η Χούντα το είχε τολμήσει. Τα ΠΥΣΔΕ καλούνται να συνεδριάζουν για τη σύνταξη των πινάκων οργανικών κενών και πλεονασμάτων χωρίς αιρετούς, αλλά με συμμετοχή των δοτών «αντικαταστατών/στριών» των αιρετών.
- Επειδή τα σχολεία άνοιξαν για ακόμη μια φορά, στη χειρότερη μάλιστα στιγμή της πανδημίας από την αρχή της, με τα νοσοκομεία στο όριό τους,
- επειδή το υπουργείο έχει μεταθέσει την ευθύνη σε γονείς και μαθητές να κάνουν τον έλεγχο στο σπίτι και να πιστοποιήσουν την κατάσταση της υγεία τους, χωρίς ακρίβεια και αξιοπιστία του self test σε ό,τι αφορά τα ασυμπτωματικά κρούσματα
- επειδή η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών παραμένει ανεμβολίαστη,
- επειδή κατήργησε τα καλλιτεχνικά μαθήματα και τα μαθήματα κοινωνικών επιστημών και έπληξε μία σειρά κλάδων των εκπαιδευτικών δημιουργώντας δεξαμενή πλεοναζόντων,
- για το ΣΚΟΙΛ ΕΛΙΚΙΚΟΥ, το παγουρίνο και τη διαρροή των προσωπικών δεδομένων,
η κ.Κεραμέως όφειλε να παραιτηθεί, για όλα αυτά.
Παρά τα «χαστούκια» που εισέπραξαν οι πολιτικές της από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, από τον εκπαιδευτικό κόσμο που νίκησε την Νίκη Κεραμέως με αποστομωτικές απαντήσεις τα συντριπτικά ποσοστά στην απεργία- αποχή από την εξωτερική και εσωτερική αξιολόγηση και την αποχή από τις εκλογές- παρωδία για τα υπηρεσιακά συμβούλια, ο πρωθυπουργός την αντάμειψε στον ανασχηματισμό! Προφανώς, γιατί υπηρετεί καλά τον γενικότερο σχεδιασμό της κυβέρνησης της ΝΔ για τη γενίκευση της ελαστικής εργασίας, την ικανοποίηση των συμφερόντων των σχολαρχών στην εκπαίδευση και των μεγαλοκλινικαρχών στην υγεία, υπέρ της ιδιωτικοποίησης των πάντων στο όνομα μίας ψευδοαριστείας, όπως δείχνει η εμμονή με τη μετατροπή των σχολείων σε πρότυπα-πειραματικά, ερήμην των συλλόγων διδασκόντων.
Ζητάμε έκτακτη χρηματοδότηση των σχολείων, να καταργηθεί ο νόμος για την αξιολόγηση, μαζικούς διορισμούς σε όλες τις δομές, επίλυση των κτιριακών προβλημάτων στην περιοχή μας μετά τους σεισμούς και «καλούμε τέλος το ΥΠΑΙΘ, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΟΛΜΕ, να σταματήσει τις παρεμβάσεις της γερμανικής κυβέρνησης στα ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα για να αναθεωρήσει την ιστορία, παρεμβάσεις που προσβάλλουν βάναυσα στα μάτια και τις συνειδήσεις των παιδιών μας την ιστορία του τόπου μας, τον ηρωικό αγώνα του λαού μας, τις αμέτρητες θυσίες που έδωσε για τη λευτεριά της πατρίδας απέναντι στους τυράννους του. Αυτό που κάνουν είναι να παραποιούν την ιστορική πραγματικότητα εξισώνοντας τους θύτες με τα θύματα».
Μέρα που είναι σήμερα φωνάζουμε και πάλι
Ποτέ ξανά φασισμός!
Δεν είμαστε αναλώσιμοι!
Τα παιδιά μας δεν είναι πειραματόζωα!
Δεν επιτρέπουμε να κάνετε επάνω μας τα σχέδιά σας για τον πλουτισμό των ολίγων και αρεστών- και όχι βεβαίως αρίστων.
Θα τα λέμε στους δρόμους!
ΣΥΝΕΚ Λάρισας
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη