Τηλεκπαίδευση: Παραπέμπεται στο πειθαρχικό εκπαιδευτικός με την κατηγορία της αποχής
Σχετικά με την πειθαρχική δίωξη καθηγητή, Τομεάρχη του ΕΠΑΛ Καινουργίου, Προέδρου ΠΕΤΕΕΜ και μέλους Δ.Σ. Β’ ΕΛΜΕ Αιτωλ/νιας για την τηλεκπαίδευση

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αγωνιστικής Ενότητας Καθηγητών για Παρέμβαση στη Δυτική Ελλάδα, «ο Διευθυντής Δ/θμιας Εκπαίδευσης Αιτωλ/νίας παραπέμπει στο Α’ Πειθαρχικό συμβούλιο Δυτ. Ελλάδας τον Κώστα Κορδάτο, Προέδρο των εργαστηριακών καθηγητών και μέλους του Δ.Σ. της Β’ ΕΛΜΕ Αιτ/νίας με την κατηγορία της αποχής από τη διαδικασία τηλεκπαίδευσης». 

Όπως αναφέρουν σε σχετική ανακοίνωση οι εκπαιδευτικοί «στην πραγματικότητα επιχειρείται ο διασυρμός του συναδέλφου, καθώς η παραπομπή του όχι μόνο δεν τεκμηριώνεται τυπικά και ουσιαστικά βάσει της προβλεπόμενης διαδικασίας, αλλά αποτελεί πράξη ρεβανσισμού εκ μέρους της Δ/νσης του ΕΠΑΛ Καινουργίου.

Από τις 22/12/20 και μέχρι τις 28/06/21 η ΔΔΕ και η διοίκηση του Ε. Κ. έχει ενημερωθεί εγγράφως από τον συνάδελφο- και Τομεάρχη του ΕΠΑΛ- για παρατυπίες που έχουν λάβει χώρα στο ΕΠΑΛ Καινουργίου (παραβίαση και στην συνέχεια αλλαγή κλειδαριών του χώρου ευθύνης του και απομάκρυνση υλικού και παρεμπόδιση πρόσβασης στα εργαστήρια) και οι οποίες εκθέτουν τη διευθύντρια».

Και εξηγούν: 

«Η κατηγορία ότι ο συνάδελφος δεν πραγματοποίησε τηλεκπαίδευση ως εργαστηριακός καθηγητής και ότι απουσίασε από τη δια ζώσης εκπαίδευση είναι έωλη και δεν φανερώνει σοβαρότητα από την πλευρά της διοίκησης. Καταρχάς το συνδικαλιστικό κίνημα (ΕΛΜΕ και ΟΛΜΕ) έχουν εκφράσει την αντίθεσή τους στην οριζόντια εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Ειδικά, όταν πρόκειται για εργαστηριακό μάθημα και ενώ απουσιάζουν παντελώς άλλα προληπτικά μέτρα, όπως μείωση αριθμού μαθητών ανά τμήμα, ατομικά μέσα προστασίας κ.α. η δια ζώσης εκπαίδευση δεν μπορεί να αντικατασταθεί από την τηλεκπαίδευση. Είναι αυτονόητο ότι η εκπαίδευση σε δεξιότητες που αφορούν μηχανολογικό εξοπλισμό, εργαλεία και η εξοικείωση στο χειρισμό μηχανών δεν είναι εφικτό να λάβει χώρα εξ αποστάσεως.

Από την άλλη πλευρά η άδικη και χωρίς εκπαιδευτικό και νομικό έρεισμα παραπομπή βρίσκεται σε ευθεία αντίθεση με τη λύση που έδωσε το Υπουργείο Παιδείας κατά την επάνοδό μας στα σχολεία και στην δια ζώσης διδασκαλία με την υπ. Αριθ. Πρωτ.: Φ3/44963/ΓΔ4 / 19-04-2021 Υ.Α. σχετικά με τη διαχείριση του χρόνου αναπλήρωσης των εργαστηρίων. Στο πλαίσιο αυτό, όπως και άλλοι εργαστηριακοί καθηγητές σε αρκετά ΕΠΑΛ, έτσι και ο συνάδελφος  μερίμνησε για την κάλυψη της ύλης σε συνεννόηση  με όσους εμπλέκονται στην εργαστηριακή εκπαίδευση της ειδικότητας του τομέα με τρόπο παιδαγωγικά ορθό, πράγμα που αποδεικνύεται από τα δημόσια έγγραφα και είναι γνωστό στην διοίκηση.

Η Αγωνιστική Ενότητα Καθηγητών για Παρέμβαση Δυτ. Ελλάδας, θεωρεί αδιανόητη την ανυπαρξία συνεργασίας των σχολικών μονάδων ΕΠΑΛ Καινουργίου και Ε.Κ. Αγρινίου με στόχο την άρτια εκπαίδευση των μαθητών, θέμα που έθεσε ο συνάδελφος ως υπεύθυνος τομέα και για τα οποία η διοίκηση δεν έπραξε το παραμικρό.

Θεωρούμε ότι οι ιδιοκτησιακές αντιλήψεις και η απαξίωση θεσμών και προσώπων δεν αρμόζουν σε δημόσιο σχολείο. Οι ενέργειες παρεμπόδισης άσκησης των καθηκόντων των οργάνων διοίκησης του Ε.Κ. Αγρινίου (όπως έχουν καταγραφεί στα έγγραφα που ο συνάδελφος έχει αποστείλει στην διοίκηση και στο Ε.Κ.), που έχει εκ του νόμου την ευθύνη της εργαστηριακής εκπαίδευσης και στο ΕΠΑΛ Καινουργίου, δεν νομιμοποιούνται και δεν βρίσκουν αποδοχή. 

Διαμαρτυρόμαστε για τον άστοχο χειρισμό εκ μέρους του ΔΔΕ των ανυπόστατων κατηγοριών της διευθύντριας του ΕΠΑΛ χωρίς περαιτέρω διερεύνησηαλλά και για την αδράνεια του Ε.Κ. Αγρινίου Εκφράζουμε την ανησυχία μας για την εξέλιξη της υπόθεσης, αφού η διοίκηση είχε πλήρη ενημέρωση από τον συνάδελφο για όσα εξελίσσονταν στο ΕΠΑΛ Καινούργιου.

Οφείλουν οι εμπνευστές, οι ηθικοί και οι φυσικοί αυτουργοί της παρούσας δίωξης να απαντήσουν στα παρακάτω δικαιολογημένα πολιτικά και παιδαγωγικά ερωτήματα:

1. Πώς στοιχειοθετείται ο πειθαρχικός έλεγχος κατά του συναδέλφου όταν τεκμαίρεται η αντικειμενική υπηρεσιακή αδυναμία πραγματοποίησης εξ αποστάσεως εργαστηριακού μαθήματος;

2. Δεν είναι γνωστό ότι τα εργαστήρια μόνο δια ζώσης μπορούν να διεξαχθούν; Άλλωστε, αυτό το αξίωμα δεν ακολούθησαν όλα τα πανεπιστήμια της χώρας όλη την περίοδο του LockDown;

3. Κι αν θεωρήσουμε ότι η εκπαιδευτική εμπειρία των μαθητών στα εργαστήρια μπορεί να υποκατασταθεί από προγράμματα προσομοίωσης, ποιο σεμινάριο κλήθηκε να παρακολουθήσει και δεν το έπραξε ο υπεύθυνος τομέα του ΕΠΑΛ Καινούργιου, ώστε να διδάξει εξ αποστάσεως; (σημειωτέον ότι η επιμόρφωση Τ4Ε για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση ξεκίνησε τέλος Απριλίου και ουσιαστικά συνέπεσε με την επιστροφή στην δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία).

4. Με ποια δικαιολογία θα δεχτούμε να γελοιοποιείται ο θεσμός των εργαστηρίων, που ως Πρόεδρος της ΠΕΤΕΕΜ εργαστηριακών καθηγητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όφειλε να προφυλάξει;

5. Η έκδοση των αποτελεσμάτων και απονομή πτυχίων στο ΕΠΑΛ Καινούργιου στην ειδικότητα των ψυκτικών περιλάμβανε τις βαθμολογίες προόδου στα εργαστηριακά μαθήματα. Πώς, λοιπόν, η Δ/ντρια του ΕΠΑΛ και ο ΔΔΕ  προχωρά σε παραπομπή του με την αιτιολογία ότι ο συνάδελφος δεν δίδαξε; Ο Σύλλογος Διδασκόντων, η διεύθυνση του σχολείου και κατ' επέκταση η διοίκηση, παρανόμησαν και απένειμαν εικονικά πτυχία χωρίς να έχει διεξαχθεί η διδασκαλία στα εργαστηριακά μαθήματα;

Απορρίπτουμε ως εκπαιδευτικό κίνημα αυθαίρετες πρακτικές και αλαζονικές αντιλήψεις και την αντισυναδελφική συμπεριφορά και την υποτίμηση κάθε συναδέλφου, που δεν τιμούν τον κλάδο και ευτελίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία.

Καλούμε τη Διοίκηση να ανακαλέσει το με Αριθ. πρωτ. Φ.Π.18.3/ΕΜΠ/70/05-08-2021 επίδικο έγγραφο της παραπομπής, το οποίο εκ των πραγμάτων δυναμιτίζει με την έναρξή του το νέο διδακτικό έτος 2021-2022, καθώς εκτός των άλλων συντηρεί και αναπαράγει την αμφίσημη σχέση μεταξύ του ΕΠΑΛ Καινούργιου και Ε.Κ. Αγρινίου και την ομηρία των εκπαιδευτικών, που οφείλουν να ενεργοποιηθούν συλλογικά μέσα από τα συλλογικά - συνδικαλιστικά όργανα και να μην παραμένουν θεατές στην υπονόμευση του θεσμικού πλαισίου που ισχύει για την εκπαίδευση και στην υποβάθμιση των εργασιακών δικαιωμάτων και του κύρους του εκπαιδευτικού.

Καλούμε τις πέντε ΕΛΜΕ της Δυτικής Ελλάδας και την ΟΛΜΕ κεντρικά, ως οφείλουν, να καταδικάσουν άμεσα το γεγονός της πειθαρχικής δίωξης».

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Έγκλημα και τιμωρία στα Σχολεία
«Τα παιδιά εκείνα τα οποία εκδηλώνουν μη ομαλή συμπεριφορά είναι εκείνα τα οποία πρέπει να λαμβάνουν ακόμη περισσότερη προσοχή και ασχολία και όχι...
Έγκλημα και τιμωρία στα Σχολεία
Χρήστος Μπούρας
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών στο alfavita.gr: Η χώρα έχει περισσότερα Πανεπιστήμια από όσα μπορεί να χρηματοδοτήσει ικανοποιητικά
Ο Χρήστος Μπούρας συνομιλεί με τον Νίκο Μάστορα για τις εξελίξεις στα ΑΕΙ και το Πανεπιστήμιο Πατρών: Ετοιμάζεται παράρτημα του Πανεπιστημίου στην...
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών στο alfavita.gr: Η χώρα έχει περισσότερα Πανεπιστήμια από όσα μπορεί να χρηματοδοτήσει ικανοποιητικά
PAIDI
Γονείς: Ντράπηκε και η ντροπή! (Για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Πειραιά)
Είναι απαράδεκτο να στοχοποιούνται εκπαιδευτικοί, που δίνουν καθημερινά τη μάχη για να έχουν τα παιδιά μας την καλύτερη δυνατή φροντίδα και...
Γονείς: Ντράπηκε και η ντροπή! (Για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Πειραιά)
ekpaideytikoi
Εκπαιδευτικοί στην αντεπίθεση: Προσφυγές για μη μονιμοποίηση νεοδιόριστων και μηνύσεις για παρεμπόδιση συνδικαλιστικής δράσης
ΣΕΠΕ «Ηρώ Κωνσταντοπούλου»: Μήνυση κατά παντός υπευθύνου για τις εικόνες ντροπής στη ΔΙΠΕ Δυτ. Αττικής και την παρουσία αστυνομικών δυνάμεων που...
Εκπαιδευτικοί στην αντεπίθεση: Προσφυγές για μη μονιμοποίηση νεοδιόριστων και μηνύσεις για παρεμπόδιση συνδικαλιστικής δράσης