Αξιολόγηση: Σε συμμετοχή στην απεργία-αποχή καλούν εκπαιδευτικοί
«Συνεχίζουμε την απεργία-αποχή από αξιολόγηση-αυτοαξιολόγηση», σημειώνουν οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών - Καλούν σε «νέες Γενικές Συνελεύσεις – για προετοιμασία απεργιακής απάντησης»

Κάλεσμα σε συμμετοχή στην απεργία-αποχή από την αξιολόγηση και κλιμάκωση των κινητοποιήσεων απευθύνουν οι Αγωνιστικές Κινήσεις Εκπαιδευτικών.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

• Συνεχίζουμε την απεργία-αποχή από αξιολόγηση - αυτοαξιολόγηση

• ΑΜΕΣΑ νέες Γενικές Συνελεύσεις – για προετοιμασία απεργιακής απάντησης – κεντρικής σύγκρουσης με την κυβέρνηση για την ανατροπή της αντιδραστικής πολιτικής

• Ανατροπή της αξιολόγησης - Κατάργηση της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής και της Τράπεζας Θεμάτων - Κάτω τα χέρια από την απεργία και τα Σωματεία 

Παρά τις απειλές και την τρομοκρατία, παρά την μετακίνηση του σώματος των διευθυντών στο ρόλο του χωρίς προσχήματα εφαρμοστή της αντιδραστικής κυβερνητικής πολιτικής στα σχολεία, παρά την… επιστράτευση της ΔΑΚΕ στον ίδιο ακριβώς ρόλο, διαμορφώνεται ξανά ένα σαφές και μαζικό ρεύμα στους δασκάλους και τους καθηγητές, ένα ρεύμα που δεν είναι καθόλου πρόθυμο να συναινέσει στην εφαρμογή της αξιολόγησης και να αποδεχτεί την δραματική επιδείνωση στις συνθήκες δουλειάς και σπουδών στο δημόσιο σχολείο, που αυτή θα φέρει.

Τα φιρμάνια της κυβέρνησης που αντιμετωπίζουν τους εκπαιδευτικούς ως ενεργούμενα και τα σχολεία ως στρατώνες έχουν εξοργίσει τον κλάδο που ψάχνει να βρει τρόπους να αντισταθεί.

Το ΟΧΙ λοιπόν πρέπει να γίνει ακόμα πιο ηχηρό.

Και για να έχει αποτέλεσμα όχι μόνο την καθυστέρηση, αλλά την ανατροπή των μέτρων, πρέπει να υποστηριχτεί από ΝΕΟ ΓΥΡΟ ΓΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ, όπου πρέπει να συζητηθεί η αναγκαιότητα προετοιμασίας μιας κεντρικής μάχης απέναντι στην κυβερνητική επίθεση.

Κεντρική μάχη σημαίνει: Απεργιακός αγώνας και διαδηλώσεις. 

Κεντρική μάχη σημαίνει: Όχι διακόσια «αιτήματα» αλλά αγώνας με βάση στόχους - αιχμές, οι οποίοι θα ενώνουν τις αντιστάσεις απέναντι στους βασικούς άξονες της επίθεσης του συστήματος στην εκπαίδευση. Στόχοι – αιχμές πού όλα δείχνουν ότι είναι η ανατροπή της αξιολόγησης, της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής και της Τράπεζας Θεμάτων.

Κεντρική μάχη σημαίνει: Συγκρότηση επιτροπών αγώνα σε κάθε σχολείο, σε κάθε σωματείο, οι οποίες θα δουλεύουν για την προετοιμασία του αγώνα, για την ενημέρωση των συναδέλφων, των μαθητών, των γονιών τους, της κοινωνίας.

Κεντρική μάχη σημαίνει: Οργάνωση απεργιακού Ταμείου και ενίσχυσή του με κάθε τρόπο ώστε να μπορούν να ενισχυθούν στοιχειωδώς τμήμα των συναδέλφων με τα πιο έντονα προβλήματα, όταν ξεκινήσει ο απεργιακός αγώνας.

Κεντρική μάχη σημαίνει: Ο στόχος όχι να πείσουμε τον αντίπαλο για το δίκιο μας, όχι να κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας ότι οι νόμοι που ψηφίζονται «θα μείνουν στα χαρτιά», αλλά η επιδίωξη της ΗΤΤΑΣ της κυβέρνησης και της ανατροπής των αντιδραστικών νόμων.

•    ΣΗΜΕΡΑ συμμετέχουμε στην ΑΠΟΧΗ από κάθε διαδικασία αξιολόγησης –αυτοαξιολόγησης

•    ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ κάνουμε νέες Γενικές Συνελεύσεις κόντρα στην κυβερνητική επίθεση και την άρνηση των ΟΛΜΕ –ΔΟΕ να οργανώσουν συνελεύσεις και απεργία για να αντιμετωπιστεί ο οδοστρωτήρας που βιώνουμε.

•    ΚΑΙ συζητάμε –προετοιμαζόμαστε –προετοιμάζουμε τις συνθήκες ώστε ο κλάδος να ΠΑΛΕΨΕΙ. Όπως πάλευαν εδώ και δύο αιώνες οι εργαζόμενοι και νικούσαν. Με συνελεύσεις –απεργίες –διαδηλώσεις και με σωματεία όπλα του αγώνα τους και όχι φερέφωνα του αντιπάλου.

Ανατροπή της επίθεσης -Παλεύουμε για δουλειά – σπουδές – ελευθερίες.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ipourgeio_paideias.jpg
Εντοπίστηκαν λάθη στους πίνακες κατανομής των 3.278 θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση - Μετά τις διορθώσεις πάνε για ΦΕΚ
Με την ολοκλήρωση των διορθώσεων θα υπογραφούν από τον υπουργό και την υφυπουργό Παιδείας και θα σταλούν στο Εθνικό Τυπογραφείο προς δημοσίευση.
Εντοπίστηκαν λάθη στους πίνακες κατανομής των 3.278 θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση - Μετά τις διορθώσεις πάνε για ΦΕΚ
Ανδρέας Δρακόπουλος
ΕΚΠΑ: Αναγόρευση σε Επίτιμο Διδάκτορα του Μεγάλου Ευεργέτη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) Ανδρέα Δρακόπουλου
Απόδοση του τίτλου του Μεγάλου Ευεργέτη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) και αναγόρευση του Ανδρέα Δρακόπουλου, Προέδρου του ΙΣΝ, σε Επίτιμο...
ΕΚΠΑ: Αναγόρευση σε Επίτιμο Διδάκτορα του Μεγάλου Ευεργέτη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) Ανδρέα Δρακόπουλου