amfitheatro
Υπέρ της επιστροφής στη δια ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία στα πανεπιστήμια τάσσεται η Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΑΕΙ - Ζητά όμως η επιστροφή αυτή να συνοδευτεί με όρους ασφαλείας

Ναι στη δια ζώσης διδασκαλία με φυσική παρουσία στα ΑΕΙ λέει η Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΑΕΙ, τονίζοντας ωστόσο πως η επιστροφή στα αμφιθέατρα θα πρέπει να γίνει με όρους ασφάλειας για όλες και όλους χωρίς να θέτει την υγεία φοιτητών-καθηγητών σε κίνδυνο.

Στο πλαίσιο αυτό, ζητά την λήψη επιπρόσθετων μέτρων για τη διασφάλιση της υγείας όλων. 

Η ανακοίνωση: 

Το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Α.Ε.Ι. θεωρεί επιτακτική την ανάγκη να επιστρέψουμε στη δια ζώσης εκπαίδευση με φυσική παρουσία φοιτητριών-φοιτητών και διδασκουσών-διδασκόντων στις αίθουσες και τα αμφιθέατρα των Πανεπιστημίων μας.

Αυτή η επιστροφή όμως πρέπει να γίνει με όρους ασφάλειας για όλες και όλους χωρίς να θέτει την υγεία μας σε κίνδυνο.

Θεωρούμε ότι ούτε οι αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας ούτε τα θεσπιζόμενα από τις Διοικήσεις των Πανεπιστημίων μας μέτρα διασφαλίζουν την ομαλή και ασφαλή επάνοδο μας στα Πανεπιστήμια και ότι θα αποδειχθούν στην πράξη ανεφάρμοστα και με επικίνδυνα για τη δημόσια υγεία αποτελέσματα. Προβληματιζόμαστε και ανησυχούμε!

Σε αυτό το πλαίσιο θα θέλαμε να εκφράσουμε τους κύριους προβληματισμούς και ανησυχίες μας:

  • Πώς είναι δυνατόν να μην υπάρχει καμία πρόβλεψη και μέριμνα για τις ευπαθείς ομάδες των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας;
  • Πώς είναι δυνατόν η λειτουργία των αιθουσών, των αμφιθεάτρων και των εργαστηρίων στη μέγιστη δυνατή πληρότητα να μην εγκυμονεί κινδύνους για όλες και όλους;
  • Με μόνα μέτρα προστασίας τη χρήση μάσκας και αντισηπτικών, την αμφιβόλου ποιότητας απολύμανση των χώρων έχουμε εκμηδενίσει την έκθεση μας στον ιό και έχουμε περιορίσει επαρκώς τη διασπορά του;
  • Η προβλεπόμενη διαδικασία ελέγχου τόσο στην είσοδο όσο και κατά την παραμονή στο κτήριο είναι δυνατόν να εφαρμοστεί στην πράξη χωρίς να παρακωλύεται ή να καθυστερεί η εκπαιδευτική διαδικασία;
  • Γιατί δεν έχουν ληφθεί υπόψιν ιδιαιτερότητες Πανεπιστημίων, Τμημάτων και Σχολών (σχετικές υποδομές, αριθμός φοιτητών κλπ);
  • Γιατί δεν έχουν ακόμα οργανωθεί εμβολιαστικά κέντρα σε όλα τα Πανεπιστήμια δεδομένου ότι ο εμβολιασμός είναι το κύριο μέσο θωράκισής μας;
  • Γιατί δεν έχει προγραμματιστεί από κλιμάκια του ΕΟΔΔΥ  η διενέργεια τακτικών δειγματοληπτικών τεστ για την έγκαιρη ιχνηλάτηση κρουσμάτων;

Παρότι θεωρούμε ότι ο φυσικός χώρος διδασκαλίας μας είναι τα αμφιθέατρα, οι αίθουσες και τα εργαστήρια, και ότι η ανάγκη επιστροφής μας στη δια ζώσης εκπαίδευση είναι πραγματική επιτακτική, πιστεύουμε ότι όλες οι σχετικές αποφάσεις έχουν παρθεί με πρόχειρο τρόπο και αντί να μας καθησυχάζουν, εντείνουν τις ανησυχίες και τους φόβους μας.

Πρέπει άμεσα να εξασφαλιστούν συνθήκες που να προστατεύουν την υγεία και την ασφάλεια όλων των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

gallos_toyristas_brethike_mahairomenos_se_enoikiazomeno_domatio_ston_tsoytsoyro.jpg
Χειροπέδες σε δύο μαθητές για τη δολοφονία με μαχαίρι ενός 14χρονου αγοριού μέσα σε λεωφορείο
Αυτόπτες μάρτυρες που βρέθηκαν κοντά στο σημείο της επίθεσης την περασμένη Τρίτη και τους οποίους επικαλέστηκαν βρετανικά ΜΜΕ είπαν ότι είδαν δύο...
Χειροπέδες σε δύο μαθητές για τη δολοφονία με μαχαίρι ενός 14χρονου αγοριού μέσα σε λεωφορείο
καθηγητής
Άλιμος: Κατηγορία για νέο καθηγητή στο σχολείο που δάσκαλος ασελγούσε σε μαθήτριες – «Ωραία δεν είναι μωρό μου;»
Η κόρη της παρενοχλήθηκε στην πρώτη Γυμνασίου, με τον εκπαιδευτικό να την αγγίζει σε διάφορα σημεία στο σώμα και να την αποκαλεί «μωρό του»
Άλιμος: Κατηγορία για νέο καθηγητή στο σχολείο που δάσκαλος ασελγούσε σε μαθήτριες – «Ωραία δεν είναι μωρό μου;»