panelladikes-eksetaseis-mathites
Alexandros Michailidis / SOOC
Οι μαθητές Λυκείου τονίζουν πως πλέον γίνονται θεσμός οι συγχωνεύσεις τμημάτων - «Ο αγώνας ξεκινάει στο «τώρα», που θα συναποφασίσουμε εμείς»

«Ξεκίνησε να γίνεται θεσμός» η συγχώνευση τμημάτων όπως αναφέρουν με ανακοίνωσή τους οι μαθητές Γενικού Λυκείου και συμπληρώνουν πως οι διαδικασίες ξεκίνησαν και επισήμως στο σχολείο τους.

Όπως υπογραμμίζουν, αυτό έχει ως άμεσο αποτέλεσμα την ανάπτυξη δύο βασικών και ζωτικών προβλημάτων. Το πρώτο είναι η εκπαιδευτική του έκφανση που θα παρουσιάσει δυσκολίες στους εκπαιδευτικούς και στη διδασκαλία και το δεύτερο, πως μεσούσης της πανδημίας απειλείται η υγεία εκπαιδευτικών και μαθητών.

Αναλυτικά:

Ανακοίνωση των μαθητών του 7ου ΓΕΛ για τη συγχώνευση τμημάτων

Προς πάσα κατεύθυνση,

Στην προσπάθεια ενός Υπουργείου να γυρίσει τον ζυγό προς τη σαφή ιδιωτικοποίηση, κάτι που προσδοκάται και αναμένεται από την άμεση εφαρμογή του θεσμού της αξιολόγησης σε συνάρτηση με την Τράπεζα Θεμάτων, που έχει θεσμοθετηθεί για τις δύο πρώτες τάξεις του Λυκείου, αποτελώντας κατ’ ουσία προσομοίωση των πανελλαδικών εξετάσεων και επέκταση μίας εξεταστικής δομής και της λειτουργίας της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.), που βρίσκεται σε ισχύ για τις πανελλήνιες. Με αυτούς του άξονες πραγματοποιείται η υπονόμευση της δημόσιας εκπαίδευσης, συντελώντας στην δημιουργία μίας εξετασιοκεντρικής δομής, μίας εναλλακτικής μορφής κερδοσκοπίας και εκμαίευσης «αρίστων», με δείκτες που τίθενται με βάση τις ωφελιμιστικές ανάγκες του Υπουργείου και της κυβερνητικής πολιτικής. 

Η θέση μας είναι ξεκάθαρη. Θα γίνουμε εμείς η ανθρώπινη αλυσίδα που θα παλέψει για να ανακόψει την επέλαση αυτής της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής. Το μόνο που μπορεί να αλλάξει τα αστικά αφηγήματα, είναι η συλλογικοποίηση της ευθύνης που μας βαραίνει, η συλλογικοποίηση της ανάγκης για δράση. Θεωρούμε πως ήρθε η ώρα να σταθούμε φραγμός στα σχέδια που μας διχάζουν, μας διαχωρίζουν , στα σχέδια που χτίζουν μια παιδεία ταξική, με όλες τις επίπονες προεκτάσεις της.

Είναι σαφές πλέον, πως τα πρώτα βήματα προς την κατεύθυνση αυτή, που περιγράφεται παραπάνω, έγιναν. Η συγχώνευση τμημάτων που ξεκινά να γίνεται θεσμός, πλέον βρίσκεται και επισήμως στο σχολείο μας, αλλά και σε περισσότερα από είκοσι σχολεία της περιφέρειας, καθώς και σε πολλές σχολικές μονάδες της επικράτειας. Αυτό έχει ως άμεσο αποτέλεσμα την ανάπτυξη δύο βασικών και ζωτικών προβλημάτων. Πρώτο και κύριο την εκπαιδευτική του έκφανση, που παρουσιάζει δυσλειτουργίες, καθότι ο καθηγητής δεν έχει τη δυνατότητα να εστιάσει σε μαθησιακά προβλήματα που προκύπτουν εξατομικευμένα αλλά και συνολικά, καθώς ο αριθμός των παιδιών αποτελεί Δαμόκλειο σπάθη για την εκπαιδευτική διαδικασία. Ταυτόχρονα, εν μέσω πανδημίας , αυτή η απόφαση δεν μπορεί να θεωρηθεί ούτε κατά φαντασία έλλογη, αφού απειλείται και η υγεία εκπαιδευτικών και μαθητών, εκτός από τη δυναμική του εκπαιδευτικού προγράμματος.

Ενάντια, λοιπόν σε μία παιδεία ταξικά διαχωρισμένη, σε μία παιδεία που θα προσφέρει εξεταστικές εμπειρίες και όχι ουσιαστική μάθηση, όχι περαιτέρω διεύρυνση των γνωστικών πεδίων και των ικανοτήτων μας, συμπαρατασσόμαστε με τους καθηγητές μας και ως ένα σώμα, αγωνιζόμαστε, αλληλοτροφοδοτούμαστε και κατεβαίνουμε μαζί σε κινητοποιήσεις, αποχές, απεργίες εκδηλώσεις, συνελεύσεις – ξεκινάμε την κοινωνική και πολιτική μας ζύμωση. Ας δημιουργήσουμε τις απαραίτητες κοινωνικές τομές, συλλογικά, αμεσοδημοκρατικά, όπως ονειρευόμαστε το δικό μας σχολείο. 

Είμαστε πολλοί, πολλές και πολλά άτομα και ο αγώνας ξεκινάει στο «τώρα», που θα συναποφασίσουμε εμείς.

Λέμε ΟΧΙ:

  • ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΜΗΜΑΤΩΝ. ΑΜΕΣΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΘΗΤΗΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ.
  • Στην Τράπεζα Θεμάτων και στην Ε.Β.Ε. Κανένας αποκλεισμός από την δημόσια εκπαίδευση. Τα σχολεία μας δεν θα γίνουν εξεταστικά κέντρα.
  • Στην αξιολόγηση σχολικών μονάδων. Καμία προσπάθεια για περαιτέρω ταξικούς διαχωρισμούς των μαθητών δεν θα γίνει ανεκτή.

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛ@ ΣΕ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.

Ραντεβού στους δρόμους του αγώνα,

ΜΑΘΗΤΕΣ 7ου ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ

«Τη λευτεριά δεν τη ζητάν με παρακάλια,
τηνε παίρνουν, με τα δικά τους χέρια, μοναχοί»
-Κ. Βάρναλης

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Έγκλημα και τιμωρία στα Σχολεία
«Τα παιδιά εκείνα τα οποία εκδηλώνουν μη ομαλή συμπεριφορά είναι εκείνα τα οποία πρέπει να λαμβάνουν ακόμη περισσότερη προσοχή και ασχολία και όχι...
Έγκλημα και τιμωρία στα Σχολεία
Χρήστος Μπούρας
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών στο alfavita.gr: Η χώρα έχει περισσότερα Πανεπιστήμια από όσα μπορεί να χρηματοδοτήσει ικανοποιητικά
Ο Χρήστος Μπούρας συνομιλεί με τον Νίκο Μάστορα για τις εξελίξεις στα ΑΕΙ και το Πανεπιστήμιο Πατρών: Ετοιμάζεται παράρτημα του Πανεπιστημίου στην...
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών στο alfavita.gr: Η χώρα έχει περισσότερα Πανεπιστήμια από όσα μπορεί να χρηματοδοτήσει ικανοποιητικά
PAIDI
Γονείς: Ντράπηκε και η ντροπή! (Για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Πειραιά)
Είναι απαράδεκτο να στοχοποιούνται εκπαιδευτικοί, που δίνουν καθημερινά τη μάχη για να έχουν τα παιδιά μας την καλύτερη δυνατή φροντίδα και...
Γονείς: Ντράπηκε και η ντροπή! (Για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Πειραιά)
ekpaideytikoi
Εκπαιδευτικοί στην αντεπίθεση: Προσφυγές για μη μονιμοποίηση νεοδιόριστων και μηνύσεις για παρεμπόδιση συνδικαλιστικής δράσης
ΣΕΠΕ «Ηρώ Κωνσταντοπούλου»: Μήνυση κατά παντός υπευθύνου για τις εικόνες ντροπής στη ΔΙΠΕ Δυτ. Αττικής και την παρουσία αστυνομικών δυνάμεων που...
Εκπαιδευτικοί στην αντεπίθεση: Προσφυγές για μη μονιμοποίηση νεοδιόριστων και μηνύσεις για παρεμπόδιση συνδικαλιστικής δράσης