Εκπαιδευτικοί στηρίζουν το αίτημα νεοδιόριστων για μείωση χρόνου υπηρέτησης σε οργανική θέση
Η ΕΛΜΕ Ρεθύμνου καλεί το υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει σε μείωση του απαιτούμενου χρόνου υπηρέτησης των εκπαιδευτικών της οργανικής θέσης στο ένα έτος, καθώς και την ΟΛΜΕ να στηρίξει το αίτημα

Η ΕΛΜΕ Ρεθύμνου στηρίζει το αίτημα των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για μείωση του απαιτούμενου χρόνου υπηρέτησης της οργανικής θέσης σε έναν χρόνο από δύο.

Η ΕΛΜΕ καλεί το υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει σε μείωση του απαιτούμενου χρόνου υπηρέτησης της οργανικής θέσης στο ένα έτος, καθώς και την ΟΛΜΕ να στηρίξει το εν λόγω αίτημα.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ρεθύμνου στηρίζει το αίτημα των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για μείωση του απαιτούμενου χρόνου υπηρέτησης της οργανικής θέσης σε έναν χρόνο από δύο, που είναι αυτή τη στιγμή.

Είναι γνωστό ότι πολλοί συνάδελφοί μας που διορίστηκαν φέτος αναγκάστηκαν να απομακρυνθούν από τον τόπο της μόνιμης διαμονής τους, ενώ, όπως αποδείχτηκε αργότερα από τις τοποθετήσεις αναπληρωτών, μπορούσαν οι περισσότεροι να παραμείνουν κοντά στα σπίτια τους και τις οικογένειές τους. 

Είναι επίσης γνωστό πόσο δύσκολο είναι να ανταποκριθεί οικονομικά μία οικογένεια στις απαιτήσεις που συνεπάγονται τα διπλά ενοίκια, οι μετακινήσεις και όλα τα συμπαρομαρτούντα έξοδα, ενώ δεν πρέπει να προσπερνάμε και την ψυχολογική επιβάρυνση σε παιδιά και γονείς.

Το αίτημά μας αναπόδραστα συνδέεται με το αίτημα για συνολικό ξεμπλοκάρισμα των διαδικασιών μετάθεσης για όλους τους (μόνιμους) συναδέλφους, καθώς η διαχρονική εμμονή του υπουργείου στην τήρηση του «αλγόριθμου» βάσει οργανικών και όχι λειτουργικών κενών, αλλά και οι «αστοχίες» πολλών ΠΥΣΔΕ στη ρύθμιση και κατανομή οργανικών θέσεων, κρατάνε χιλιάδες συναδέλφους σε καθεστώς επαγγελματικής και οικονομικής ομηρείας.

Τέλος, δεν ξεχνάμε πως η ομηρία των νεοδιόριστων συναρτάται και με τις απαράδεκτες διατάξεις του ν. 4823/2021, που απειλεί τους συναδέλφους μας με παράταση του καθεστώτος του «δόκιμου» σε περίπτωση «αποτυχίας» στην αξιολόγηση.
 
Καλούμε:

• Το Υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει σε μείωση του απαιτούμενου χρόνου υπηρέτησης της οργανικής θέσης στο ένα έτος.
• Την ΟΛΜΕ να στηρίξει το εν λόγω αίτημα, προβαίνοντας σε όλες τις πρόσφορες ενέργειες.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

όπλα
Τεράστια επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στην Δυτική Αττική: Βρέθηκαν δεκάδες όπλα, πυρομαχικά και μεγάλες ποσότητες εκρηκτικών
Κατασχέθηκαν όπλα και εκρηκτικά σε επιχείρηση στη Δυτική Αττική - Έγιναν 5 συλλήψεις
Τεράστια επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στην Δυτική Αττική: Βρέθηκαν δεκάδες όπλα, πυρομαχικά και μεγάλες ποσότητες εκρηκτικών
rempoutsika
ΕΟΠΠΕΠ: Στην τελική ευθεία οι εξετάσεις πιστοποίησης αποφοίτων ΣΑΕΚ/ΣΕΚ - 24000 αιτήσεις για 180 ειδικότητες
Οι υποψήφιοι θα ενημερωθούν για το αποτέλεσμα ελέγχου της αίτησής τους μέσω του προσωπικού τους ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
ΕΟΠΠΕΠ: Στην τελική ευθεία οι εξετάσεις πιστοποίησης αποφοίτων ΣΑΕΚ/ΣΕΚ - 24000 αιτήσεις για 180 ειδικότητες
sxoleio-kleisto.jpg
Σχολικό Συμβούλιο σε Δήμαρχο Παγγαίου: Ποια θα είναι η διαχείριση και αξιοποίηση δύο ακινήτων του σχολείου;
«Η αξιοποίηση των δύο ακινήτων θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την ανακαίνιση των εργαστηρίων επιστημών, την προμήθεια σύγχρονου εξοπλισμού...
Σχολικό Συμβούλιο σε Δήμαρχο Παγγαίου: Ποια θα είναι η διαχείριση και αξιοποίηση δύο ακινήτων του σχολείου;