Κενά στα σχολεία: «Οι εκπαιδευτικοί γίνονται μπαλάκι και μετακινούνται σε άλλα σχολεία»
«Aπαράδεκτο το γεγονός ότι διευθυντές σχολικών μονάδων ζητούν από εκπαιδευτικούς να διαθέσουν παραπάνω ώρες, από αυτές που προβλέπονται από το  διδακτικό τους ωράριο»

Δεκάδες είναι τα κενά στα σχολεία που παραμένουν ακάλυπτα, σύμφωνα με τον σύλλογο Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αν. Αττικής «Ο Σωκράτης».

Όπως καταγγέλλει ο σύλλογος, «εκπαιδευτικοί γίνονται «μπαλάκι» και μετακινούνται σε άλλα σχολεία για την κάλυψη διδακτικών ωρών», ενώ «οι διαθέσιμες ώρες των εκπαιδευτικών δεν φτάνουν για να καλυφθεί το πρόγραμμα του Ολοήμερου».

Επιπλέον, αναφέρει ότι «έγινε σύμπτυξη τμημάτων σε 25άρια τμήματα στο 14ο Δημοτικό Σχολείο, αδιαφορώντας προκλητικά για τις περιπτώσεις μαθητών που χρήζουν ειδικής εκπαιδευτικής φροντίδας».

Επίσης, «μειώνονται περαιτέρω οι ώρες που μαθητές με ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες θα έχουν παράλληλη στήριξη» και «το απαράδεκτο καθεστώς της ανάθεσης μαθημάτων σε εκπαιδευτικούς ΠΕ 70 έχει χτυπήσει κόκκινο για την κάλυψη κενών σε μαθήματα ειδικοτήτων».

Τέλος, οι εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν ότι είναι «απαράδεκτο το γεγονός ότι διευθυντές σχολικών μονάδων ζητούν από εκπαιδευτικούς να διαθέσουν παραπάνω ώρες, από αυτές που προβλέπονται από το  διδακτικό τους ωράριο».

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Αναλυτικά, η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αν. Αττικής «Ο Σωκράτης»:

«Μπαλώματα» και «διαχειριστικά τρικ» για να καλυφθούν τα δεκάδες κενά σε εκπαιδευτικούς στα σχολεία

Πλησιάζουμε στα Χριστούγεννα και στο «αναβαθμισμένο» σχολείο, που ευαγγελίζεται η κυβέρνηση, δεκάδες είναι τα κενά που παραμένουν ακάλυπτα, τη στιγμή που χιλιάδες εκπαιδευτικοί βρίσκονται στην ανεργία. Με «μπαλώματα» και «διαχειριστικά τρίκ» η Δ/νση Π.Ε. Αν. Αττικής προσπαθεί να καλύψει τα κενά:

α) εκπαιδευτικοί γίνονται «μπαλάκι» και μετακινούνται σε άλλα σχολεία για την κάλυψη διδακτικών ωρών στο πρωινό πρόγραμμα (ενδεικτικά αναφέρουμε το 9ο Δημ. Σχ. Αχαρνών), με ό, τι συνεπάγεται για το πρόγραμμα και τη λειτουργία των σχολικών μονάδων.

β) Σε πολλές περιπτώσεις σχολείων οι διαθέσιμες ώρες των εκπαιδευτικών δεν φτάνουν για να καλυφθεί το πρόγραμμα του Ολοήμερου.

γ) έγινε σύμπτυξη τμημάτων σε 25άρια τμήματα στο 14ο Δημοτικό Σχολείο (κάτω από τις μαζικές κινητοποιήσεις γονιών, εκπαιδευτικών αποτρέψαμε συμπτύξεις στο 10ο δημοτικό Μενιδίου, στη Μαλακάσα και στη Βαρυμπόμπη) αδιαφορώντας η Δ/νση προκλητικά για τις περιπτώσεις μαθητών που χρήζουν ειδικής εκπαιδευτικής φροντίδας.

δ) Χειροτερεύει η κατάσταση στην ήδη «κουτσουρεμένη» παράλληλη στήριξη, με το να μειώνονται περαιτέρω οι ώρες που μαθητές με ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες θα έχουν παράλληλη στήριξη, αφού εκπαιδευτικοί της παράλληλης επανατοποθετούνται για να απασχοληθούν με περισσότερα παιδιά. Στο πλαίσιο της εν λόγω διαχείρισης, ενδεικτικά αναφέρουμε την περίπτωση μαθητή στο 1ο Δημ. Σχ. Ν. Παλατίων  που για 2 μέρες δε θα έχει παράλληλη στήριξη, καθώς και την περίπτωση 2 μαθητών στο 18ο Δημ. Σχ. Αχαρνών όπου ο εκπαιδευτικός της παράλληλης θα πρέπει ταυτόχρονα να απασχολείται και με τους δύο και μόνο για 14 ώρες την εβδομάδα.

ε) Το απαράδεκτο καθεστώς της ανάθεσης μαθημάτων σε εκπαιδευτικούς ΠΕ 70 «έχει χτυπήσει κόκκινο» για την κάλυψη κενών σε μαθήματα ειδικοτήτων. Είναι πάγια η θέση του Συλλόγου μας ότι τα μαθήματα αυτά πρέπει να γίνονται από τους εξειδικευμένους επιστήμονες εκπαιδευτικούς, για τη διασφάλιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Συνιστά πρόκληση το γεγονός ότι Δασκάλα στο 26ο Δημ. Σχ. Αχαρνών συνεχίζει να καλύπτει το μάθημα της Γυμναστικής για 20 ώρες (ρουσφέτι κατόπιν άνωθεν εντολής), τη στιγμή που στο 10ο Δημ. Σχ. Αχαρνών τμήμα παραμένει χωρίς δάσκαλο υπεύθυνο τάξης εδώ και πολύ καιρό και τα μαθήματα γίνονται με τα «περισσεύματα» των διδακτικών ωρών των υπόλοιπων εκπαιδευτικών!!!

Απαράδεκτο είναι το γεγονός ότι διευθυντές σχολικών μονάδων ζητούν από εκπαιδευτικούς να διαθέσουν παραπάνω ώρες, από αυτές που προβλέπονται από το  διδακτικό τους ωράριο, για την "καλή λειτουργία" του σχολείου!!!

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς να καταγγέλλουν στον Σύλλογο ανάλογη απαίτηση.

Όσο το καθεστώς της αδιοριστίας διαιωνίζεται, γιατί και αυτή η κυβέρνηση, όπως και οι προηγούμενες, αρνείται να προχωρήσει σε μαζικούς μόνιμους διορισμούς, η υποβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης δε θα σταματήσει.

Είναι μονόδρομος, εκπαιδευτικοί και γονείς, να διεκδικήσουμε τα αυτονόητα, όχι όμως και δεδομένα, για την μόρφωση των παιδιών μας στον 21ο αιώνα!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες