Εκπαιδευτικός - Τηλεκπαίδευση
INTIME NEWS/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
«Η ανεκδιήγητη αυτή οδηγία αποτελεί μνημείο αυταρχισμού» λένε οι εκπαιδευτικοί

Το υπουργείο Παιδείας ζητά από τους διευθυντές των σχολείων να «ρουφιανέψουν» ποιοι εκπαιδευτικοί δεν έκαναν τηλεκπαίδευση τη Δευτέρα 24 Ιανουαρίου, σύμφωνα με ανακοινώσεις της ΕΛΜΕ Λήμνου – Αγίου Ευστρατίου και του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε «Γ. Σεφέρης».

«Η ανεκδιήγητη αυτή οδηγία αποτελεί μνημείο αυταρχισμού όσο και αποποίησης των ευθυνών που έχουν Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ για την κατάσταση που βιώσαμε χθες. Δε φτάνει που από το πρωί εκπαιδευτικοί, με κίνδυνο της ζωής τους σε πολλές περιπτώσεις, προσπάθησαν να μεταβούν στα σχολεία για να κάνουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση, δε φτάνει που δεν υπήρξε καμία επίσημη ενημέρωση, παρά μόνο λίγο πριν τα μεσάνυχτα της Δευτέρας, δε φτάνει που χιλιάδες εκπαιδευτικοί ή μαθητές δεν έχουν τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό, το ΥΠΑΙΘ τους λέει πως ευθύνονται κιόλας» αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους.

«Το θράσος και η υποκρισία από την πλευρά του ΥΠΑΙΘ έχει σπάσει όλα τα κοντέρ! Αντί να ασχοληθεί με το πώς θα παρθούν όλα εκείνα τα μέτρα για να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια και να υποδεχθούν τους μαθητές τις επόμενες ημέρες, αντί να εξασφαλίσει τον έλεγχο και την άμεση επισκευή όποιων ζημιών μπορεί να έχουν γίνει στα σχολεία, να εξασφαλιστεί η θέρμανση κ.τ.λ., επιδίδεται σε ένα ανούσιο κυνήγι μαγισσών για το ποιος έκανε ή δεν έκανε τηλεκπαίδευση», προσθέτουν.

Τέλος, καλούν την ΟΛΜΕ να πάρει θέση, να καταδικάσει την απαράδεκτη οδηγία και να καλύψει με κάθε τρόπο όποιον εκπαιδευτικό γίνει δέκτης τέτοιων απαράδεκτων ενεργειών.

Οι ανακοινώσεις των εκπαιδευτικών

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Λήμνου – Αγίου Ευστρατίου:

Το ΥΠΑΙΘ βρίσκεται πραγματικά εκτός τόπου και χρόνου!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Το ΥΠΑΙΘ συνεχίζει και σήμερα, 2η μέρα της κακοκαιρίας, να προκαλεί την οργή εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών. Αντί να παραδεχτεί το μπάχαλο που δημιούργησε σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα με την εμμονή του να γίνει τηλεκπαίδευση λόγω καιρού, αντί να έχει προνοήσει να μην παραλύουν τα σχολεία από καιρικές συνθήκες που είναι φυσιολογικό να συμβαίνουν (το χιόνι πέφτει τον χειμώνα), ζητά με οδηγία του να δηλώσουν οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων ποιοι εκπαιδευτικοί δεν έκαναν τηλεκπαίδευση χτες, 24/1! Φαίνεται ότι η πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας δεν έχει συνειδητοποιήσει την κατάσταση που εδώ και 2 ημέρες υπάρχει σε ένα μεγάλο μέρος της χώρας από την κακοκαιρία….

Η ανεκδιήγητη αυτή οδηγία αποτελεί μνημείο αυταρχισμού όσο και αποποίησης των ευθυνών που έχουν Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ για την κατάσταση που βιώσαμε χθες. Δε φτάνει που από το πρωί εκπαιδευτικοί, με κίνδυνο της ζωής τους σε πολλές περιπτώσεις, προσπάθησαν να μεταβούν στα σχολεία για να κάνουν εξ αποστάσεως εκπαίδευση, δε φτάνει που δεν υπήρξε καμία επίσημη ενημέρωση, παρά μόνο λίγο πριν τα μεσάνυχτα της Δευτέρας, δε φτάνει που χιλιάδες εκπαιδευτικοί ή μαθητές δεν έχουν τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό, το ΥΠΑΙΘ τους λέει πως ευθύνονται κιόλας! Την ώρα μάλιστα που και το ίδιο με τις αποφάσεις του για τη μη πραγματοποίηση τηλεκπαίδευσης την Τρίτη και την Τετάρτη παραδέχεται ότι αυτή είναι πρακτικά ανέφικτο να πραγματοποιηθεί.

Το θράσος και η υποκρισία από την πλευρά του ΥΠΑΙΘ έχει σπάσει όλα τα κοντέρ! Αντί να ασχοληθεί με το πώς θα παρθούν όλα εκείνα τα μέτρα για να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια και να υποδεχθούν τους μαθητές τις επόμενες ημέρες, αντί να εξασφαλίσει τον έλεγχο και την άμεση επισκευή όποιων ζημιών μπορεί να έχουν γίνει στα σχολεία, να εξασφαλιστεί η θέρμανση κ.τ.λ., επιδίδεται σε ένα ανούσιο κυνήγι μαγισσών για το ποιος έκανε ή δεν έκανε τηλεκπαίδευση.

Οι εκπαιδευτικοί έχουμε αποδείξει πως σε κάθε δύσκολη στιγμή είμαστε στο πλευρό των μαθητών μας χωρίς να περιμένουμε καμία εγκύκλιο ή οδηγία. Έχουμε βαθιά συναίσθηση του ρόλου μας και δε θα δεχτούμε να γίνουμε ο «αποδιοπομπαίος τράγος» των εγκληματικών ευθυνών κυβέρνησης και ΥΠΑΙΘ. Αν η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας είχαν ακούσει τα αιτήματα των εκπαιδευτικών σωματείων δε θα είχαμε ζήσει αυτές τις τραγικές καταστάσεις με την κακοκαιρία.

Εδώ και τώρα να ανακληθεί η απαράδεκτη και αυταρχική οδηγία. Να παρθούν μέτρα για να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

Σε κάθε περίπτωση που δέχονται τέτοιου είδους πιέσεις οι συνάδελφοι να επικοινωνούν άμεσα με τα Σωματεία τους.

Καλούμε την ΟΛΜΕ να πάρει θέση, να καταδικάσει την απαράδεκτη οδηγία και να καλύψει με κάθε τρόπο όποιον συνάδελφο γίνει δέκτης τέτοιων απαράδεκτων ενεργειών.

 

Ακολουθεί η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε «Γ. Σεφέρης»:

Το εκτός τόπου και χρόνου αντιεκπαιδευτικό μένος  του ΥΠΑΙΘ!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Το ΥΠΑΙΘ συνεχίζει ακόμη και τη 2η μέρα της κακοκαιρίας, να προκαλεί την οργή εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών. Αντί να παραδεχτεί το μπάχαλο που δημιούργησε σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα από την εμμονή του να γίνει τηλεκπαίδευση με ενημέρωση λίγο πριν τα μεσάνυχτα της Κυριακής, ζητά με νέα οδηγία του να δηλώσουν οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων ποιοι εκπαιδευτικοί δεν έκαναν τηλεκπαίδευση τη Δευτέρα 24/1! Φαίνεται ότι η πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας δεν έχει συνειδητοποιήσει την κατάσταση που εδώ και 2 ημέρες υπάρχει σε ένα μεγάλο μέρος της χώρας από την κακοκαιρία….

Το θράσος και η υποκρισία τους έχουν σπάσει όλα τα κοντέρ! Αντί να ασχοληθούν με το πώς θα παρθούν όλα εκείνα τα μέτρα για τον έλεγχο και την άμεση επισκευή όποιων ζημιών έχουν προκληθεί ώστε να ανοίξουν με ασφάλεια τα σχολεία και  να εξασφαλίσουν τη θέρμανσή τους, επιδίδονται σε ένα μικρόψυχο κυνήγι μαγισσών για το ποιος έκανε ή δεν έκανε τηλεκπαίδευση.

Η ανεκδιήγητη αυτή οδηγία κυβέρνησης και ΥΠΑΙΘ αποτελεί μνημείο αυταρχισμού όσο και αποποίησης των ευθυνών που έχουν για την κατάσταση που βιώσαμε τη Δευτέρα. Δε φτάνει που από το πρωί εκπαιδευτικοί προσπάθησαν να μεταβούν στα σχολεία για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, δε φτάνει που χιλιάδες εκπαιδευτικοί ή μαθητές δεν έχουν τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό, το ΥΠΑΙΘ τους λέει πως ευθύνονται κιόλας! Την ώρα μάλιστα που και το ίδιο με τις αποφάσεις του για τη μη πραγματοποίηση τηλεκπαίδευσης την Τρίτη και την Τετάρτη παραδέχεται ότι αυτή είναι πρακτικά ανέφικτη να πραγματοποιηθεί.

Οι εκπαιδευτικοί έχουμε αποδείξει πως σε κάθε δύσκολη στιγμή είμαστε στο πλευρό των μαθητών μας χωρίς να περιμένουμε καμία εγκύκλιο ή οδηγία. Έχουμε βαθιά συναίσθηση του ρόλου μας και δε θα δεχτούμε να γίνουμε ο «αποδιοπομπαίος τράγος» των εγκληματικών ευθυνών κυβέρνησης και ΥΠΑΙΘ. Αν η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας είχαν ακούσει τα αιτήματα των εκπαιδευτικών σωματείων και των συλλόγων γονέων δε θα είχαμε ζήσει αυτές τις τραγικές καταστάσεις με την κακοκαιρία.

Αν η Κυβέρνηση θέλει να δείξει την πυγμή της να το κάνει απέναντι σ΄ αυτούς που τους έχει  παραχωρήσει τις οδικές αρτηρίες να τις εκμεταλλεύονται  με  υπέρογκα διόδια και αφήνουν στο έλεος του χιονιά χιλιάδες ανήμπορους συνανθρώπους μας, να αναλάβει τις ευθύνες της  για την προστασία της ζωής και της υγείας του λαού κι ας αφήσει τους φτηνούς λεονταρισμούς απέναντι στους εκπαιδευτικούς.

Εδώ και τώρα να ανακληθεί η απαράδεκτη και αυταρχική οδηγία. Να παρθούν μέτρα για να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

Σε περίπτωση που ενταθούν τέτοιου είδους πιέσεις οι συνάδελφοι να επικοινωνήσουν με το Δ.Σ του  Συλλόγου μας.

Καλούμε τη ΔΟΕ να πάρει θέση, να καταδικάσει την απαράδεκτη οδηγία και να καλύψει με κάθε τρόπο όποιον συνάδελφο γίνει δέκτης τέτοιων απαράδεκτων ενεργειών.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ