Την αλλαγή τοποθέτησης νεοδιόριστων εκπαιδευτικών στη μέση της σχολικής χρονιάς από το «ΠΥΣΔΕ» καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Ζακύνθου.
Σύμφωνα με το σωματείο των εκπαιδευτικών, «το “ΠΥΣΔΕ” Ζακύνθου προχώρησε σε αλλαγή τοποθέτησης νεοδιόριστων συναδέλφων χωρίς αίτησή τους, καταστρατηγώντας τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, προφανώς ευθυγραμμιζόμενο με τη συνολική στάση του ΥΠΑΙΘ απέναντι στον κλάδο, όπως αποδείχτηκε με τα δικαστήρια, τις απειλές, τον αυταρχισμό».
«Η στάση αυτή του “ΠΥΣΔΕ” Ζακύνθου δεν εκπλήσσει κανένα», συνεχίζει στην καταγγελία της η ΕΛΜΕ και συμπληρώνει: «Είναι άλλωστε γνωστό ότι οι συνάδελφοι με τη στάση τους (90% απείχαν από τις διάτρητες ηλεκτρονικές ψευτοεκλογές, στις οποίες οι ΔΔΕ, καταστρατηγώντας κάθε δημοκρατική αρχή, αρνήθηκαν να επιτρέψουν έλεγχο της διαδικασίας, όπως, για παράδειγμα, συμβαίνει ακόμα και στις βουλευτικές εκλογές) απέρριψαν και απονομιμοποίησαν στη συνείδησή τους αυτό το ψευτοόργανο με τα διορισμένα μέλη».
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ζακύνθου καταγγέλλει το “ΠΥΣΔΕ” Ζακύνθου για την απόφασή του να προχωρήσει σε αλλαγή τοποθέτησης νεοδιόριστων συναδέλφων στη μέση της σχολικής χρονιάς, αδιαφορώντας για την παιδαγωγικές ανάγκες των μαθητών, παρά τη ρητή αντίθεση των συναδέλφων και παρά το ότι με την απόφαση αυτή μένουν και πάλι μαθήματα ακάλυπτα.
Ακόμα και τώρα, Φλεβάρη μήνα, τα κενά στη ΔΔΕ Ζακύνθου όπως και σε όλη την Ελλάδα (κενά που σημειωτέον δεν οφείλονται στην πανδημία) είναι πολλά και σε ειδικότητες όπως πχ Μουσικών στο Μουσικό Σχολείο ή Τεχνικών Ειδικοτήτων στο ΕΠΑΛ!
Η λαλίστατη στα ΜΜΕ του νησιού ΔΔΕ Ζακύνθου που
• διαρκώς πανηγυρίζει για την «κανονικότητα» στην εκπαιδευτική διαδικασία,
• πρωτοστάτησε στην τηλεκπαίδευση ως μέσο χτυπήματος των κινητοποιήσεων των μαθητών,
• πανηγυρίζει για τους περσινούς διορισμούς που καλύπτουν μόλις τις συνταξιοδοτήσεις
αντί να απολογηθεί η ίδια, όπως και το Υπουργείο, για το γεγονός ότι πάνω από το 35% των εκπαιδευτικών στη Ζάκυνθο είναι αναπληρωτές και για το ότι εξαιτίας αυτής της διαχρονικής πολιτικής αδιοριστίας και πάλι φέτος οι μαθητές δεν έχουν όλους τους εκπαιδευτικούς από την πρώτη μέρα στα σχολεία, πρωτοστατεί στην ελαστικοποίηση των σχέσεων εργασίας, προχωρά σε αλλαγή τοποθέτησης νεοδιόριστων εκπαιδευτικών και μάλιστα χωρίς τη θέλησή τους! ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ.
Το επιχείρημα περί κάλυψης εργαστηριακού μαθήματος ειδικότητας στο ΕΠΑΛ είναι τουλάχιστον υποκριτικό. Στη συγκεκριμένη ειδικότητα πριν από μόλις 5 χρόνια υπήρχαν 6 μόνιμοι εκπαιδευτικοί, από τους οποίους, λόγω μετατάξεων, αποσπάσεων και συνταξιοδοτήσεων, ήδη από πέρυσι έχει μείνει μόνο 1 μόνιμος για να καλύψει ένα ολόκληρο τομέα! Επιπλέον, η σημασία που δίνει η Διοίκηση αλλά και το ΥΠΑΙΘ στην ποιότητα της εκπαίδευσης φαίνεται από το ότι οι μαθητές της συγκεκριμένης ειδικότητας στο ΕΠΑΛ ολόκληρο το Α΄ τετράμηνο διδάχτηκαν ελάχιστες ώρες και η μετακίνηση εκπαιδευτικού έγινε μόνο για το Β΄ τετράμηνο. Αρκετοί από τους μαθητές είναι τρίτης λυκείου και μάλιστα ειδικότητας, πράγμα που σημαίνει ότι θα έχουν διδαχτεί μαθήματα για το πτυχίο τους μόλις για ένα τετράμηνο. Τόση έγνοια έχουν το ΥΠΑΙΘ και η Διοίκηση για την ουσιαστική μόρφωση των μαθητών! Εδώ και χρόνια, άλλωστε, ωμά παραδέχονται ότι θα εγκρίνουν ολιγομελή τμήματα στα ΕΠΑΛ ΜΟΝΟ εάν υπάρχουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί στις αντίστοιχες ειδικότητες! Ο διαχρονικός και με όλες τις κυβερνήσεις φαρισαϊσμός της Διοίκησης και του Υπουργείου σπάει όλα τα κοντέρ!
Επιπλέον το “ΠΥΣΔΕ” Ζακύνθου προχώρησε σε αλλαγή τοποθέτησης νεοδιόριστων συναδέλφων χωρίς αίτησή τους, καταστρατηγώντας τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, προφανώς ευθυγραμμιζόμενο με τη συνολική στάση του ΥΠΑΙΘ απέναντι στον κλάδο, όπως αποδείχτηκε με τα δικαστήρια, τις απειλές, τον αυταρχισμό.
Η στάση αυτή του “ΠΥΣΔΕ” Ζακύνθου δεν εκπλήσσει κανένα. Είναι άλλωστε γνωστό ότι οι συνάδελφοι με τη στάση τους (90% απείχαν από τις διάτρητες ηλεκτρονικές ψευτοεκλογές, στις οποίες οι ΔΔΕ, καταστρατηγώντας κάθε δημοκρατική αρχή, αρνήθηκαν να επιτρέψουν έλεγχο της διαδικασίας, όπως, για παράδειγμα, συμβαίνει ακόμα και στις βουλευτικές εκλογές) απέρριψαν και απονομιμοποίησαν στη συνείδησή τους αυτό το ψευτοόργανο με τα διορισμένα μέλη.
Αποδεικνύεται λοιπόν ξεκάθαρα ότι η παρούσα Διοίκηση αλλά και οι προηγούμενες δεν είναι και δεν μπορούν να είναι με το συμφέρον των μαθητών και των συναδέλφων, δεν μπορούν να συγκρουστούν με το πλαίσιο της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ, πλαίσιο το οποίο άλλωστε αποδέχονται και υπηρετούν. Η παρούσα και η εκάστοτε Διοίκηση αποτελούν εκτελεστικό βραχίονα του αντιεκπαιδευτικού αντιλαϊκού σχεδιασμού της παρούσας αλλά και των προηγούμενων κυβερνήσεων και για αυτό εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές δεν έχουμε αυταπάτες για το ρόλο τους.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕΖ απαιτεί:
• Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που εργάζονται τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση - μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών.
• Ουσιαστική βελτίωση των συνθηκών στα σχολεία μας. Χρήματα για τις κτιριακές υποδομές, την καθαριότητα και την υλικοτεχνική υποδομή τους.
• Εξίσωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών με αυτά των μονίμων
• Μέγιστο αριθμό 15 μαθητών σε κάθε τμήμα – 10 στα εργαστήρια.
• Ανάκληση της απόφασης του “ΠΥΣΔΕ” Ζακύνθου
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη