«Ακατανόητη» χαρακτηρίζει η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών (ΠΕΚ) την εμμονή του υπουργείου Παιδείας στη διατήρηση της υποχρεωτικής παραμονής για δύο χρόνια στον τόπο διορισμού προκειμένου οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, να θεμελιώσουν δικαίωμα μετάθεσης.
Μάλιστα, υπογραμμίζει πως το συγκεκριμένο μέτρο δεν εξυπηρετεί καμία παιδαγωγική, διοικητική η άλλη λειτουργία, αλλά προκαλεί ανισότητες σε βάρος των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.
«Το Υπουργείο επιμένει στη διατήρηση αυτής της χωρίς νόημα ρύθμισης που στην ουσία μετατρέπεται σε τιμωρία, τη στιγμή μάλιστα που όλες οι ομοσπονδίες (ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΑΔΕΔΥ) τάσσονται υπέρ της κατάργησής της» αναφέρουν οι καθηγητές.
Τέλος, ζητούν από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας έστω αυτή την ύστατη ώρα να ακούσουν την κραυγή αγωνίας των συναδέλφων καταργώντας την τιμωρητική διάταξη για υποχρεωτική διετή παραμονή τους στην περιοχή διορισμού τους από τη στιγμή μάλιστα που υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις στους τόπους συμφερόντων τους.
Η ανακοίνωση των καθηγητών
Ακολουθεί η ανακοίνωση της Προοδευτικής Ενότητας Καθηγητών (ΠΕΚ):
Κατάργηση διετίας για υπηρέτηση της οργανικής θέσης νεοδιόριστων εκπαιδευτικών
Είναι ακατανόητη η εμμονή του υπουργείου Παιδείας στη διατήρηση της υποχρεωτικής παραμονής για δύο χρόνια στον τόπο διορισμού προκειμένου οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, να θεμελιώσουν δικαίωμα μετάθεσης.
Το συγκεκριμένο μέτρο δεν εξυπηρετεί καμία παιδαγωγική, διοικητική η άλλη λειτουργία.
Αντίθετα προκαλεί ανισότητες σε βάρος των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών επειδή:
δημιουργεί στην ουσία δύο κατηγορίες εκπαιδευτικών, αφού για τους νεοδιόριστους προβλέπει υποχρεωτική διετή παραμονή στην οργανική τους θέση ενώ για όλους τους υπόλοιπους ένα έτος.
πολλές οργανικές θέσεις που θα ενδιέφεραν τους ήδη διορισμένους πέρσι εκπαιδευτικούς θα καλυφθούν από τους φετινούς νεοδιοριζόμενους, γεγονός που δημιουργεί αδικίες και παραβίαση της αρχής ίσης μεταχείρισης
Εγείρει όμως και ένα ζήτημα απαράδεκτης αντιμετώπισης από την Πολιτεία ανθρώπων που για πολλά χρόνια έχουν διατρέξει την Ελλάδα καλύπτοντας στην ουσία ως αναπληρωτές οργανικά κενά και υπηρετώντας έτσι, όχι για δύο αλλά για περισσότερα χρόνια την οργανική τους θέση σε δυσπρόσιτες περιοχές.
Το Υπουργείο επιμένει στη διατήρηση αυτής της χωρίς νόημα ρύθμισης που στην ουσία μετατρέπεται σε τιμωρία, τη στιγμή μάλιστα που όλες οι ομοσπονδίες (ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΑΔΕΔΥ) τάσσονται υπέρ της κατάργησής της.
Σαφώς και επιθυμούμε τα σχολεία μας στις παραμεθόριες και ακριτικές περιοχές να είναι πλήρως στελεχωμένα. Για αυτό το λόγο ζητάμε μόνιμους διορισμούς έτσι ώστε να καλυφθούν όλα τα πραγματικά κενά σε όλα τα σχολεία της επικράτειας. Τα σχολεία αυτά θα πρέπει να στελεχωθούν με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό το οποίο θα θέλει να παραμείνει σε αυτές τις περιοχές οικειοθελώς μέσω γενναίων οικονομικών κινήτρων και όχι μόνο. Τέτοια κίνητρα μπορεί να είναι επιδότηση αγοράς κατοικίας, αυξημένα επιδόματα παραμεθόριων περιοχών, εξασφάλιση ποιοτικών δωρεάν υπηρεσιών υγείας.
Οι συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών είναι συνθήκες μάθησης για τους μαθητές μας! Και αυτές οι συνθήκες επιδεινώνονται όταν ο εκπαιδευτικός βρίσκεται τιμωρητικά και άδικα μακριά από την οικογένειά του και τον τόπο μόνιμης κατοικίας του.
Ζητάμε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας έστω αυτή την ύστατη ώρα να ακούσει την κραυγή αγωνίας των συναδέλφων καταργώντας την τιμωρητική διάταξη για υποχρεωτική διετή παραμονή τους στην περιοχή διορισμού τους από τη στιγμή μάλιστα που υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις στους τόπους συμφερόντων τους.
ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
Π.Ε.Κ.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη