«Συνεχίζουμε ενωμένοι και την σχολική χρονιά 2022 – 2023 τη μάχη ενάντια στη δήθεν αξιολόγηση των νόμων 4823/2021 & 4692/2020 με αποφασιστικότητα», σημειώνει ο ΣΕΠΕ Αμαρουσίου, καλωσορίζοντας τους εκπαιδευτικούς.
Το σωματείο καλεί παράλληλα τους/τις διευθυντές/ντριες και προϊσταμένες σχολικών μονάδων να μην ορίσουν παιδαγωγικούς συμβούλους – μέντορες και ενδοσχολικούς συντονιστές, καθώς και τους εκπαιδευτικούς να μην αποδεχτούν τον ορισμό τους στις θέσεις αυτές.
Καλεί δε τους δασκάλους και τους νηπιαγωγούς να μην παρέχουν σε καμία περίπτωση διδακτικό έργο εάν δεν προσμετράται στο διδακτικό τους ωράριο ή εάν παραβιάζει το εργασιακό τους ωράριο, καθώς και να μην καταθέσουν τίποτε στον «ηλεκτρονικό φάκελο» της αξιολόγησης.
Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Αμαρουσίου:
Ευχόμαστε στις/στους συναδέλφους που επανακάμπτουν στα σχολεία και νηπιαγωγεία την 1η Σεπτεμβρίου 2022 ΚΑΛΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2022 – 2023 που αρχίζει.
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση συνεχίζουν να επιμένουν στην εφαρμογή των αντιεκπαιδευτικών – αντιλαϊκών νόμων 4692/2020 και 4823/2021 για την «αξιολόγηση» των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών παρά τα ισχυρά ραπίσματα που δέχτηκε η εφαρμογή των πολιτικών τους αυτών από το εκπαιδευτικό – λαϊκό κίνημα και το οργανωμένο συνδικαλιστικό κίνημα των εκπαιδευτικών κατά την προηγούμενη σχολική χρονιά (2021 – 2022).
Θεωρούμε ότι κάθε μορφή αγώνα κρίνεται από την μαζικότητα που εξασφαλίζει και την αποτελεσματικότητά της. Χωρίς να εμμένουμε σε καμία μορφή αγώνα, δεν έχουμε κανέναν ενδοιασμό να χρησιμοποιήσουμε όποια δυνατότητα έχουμε στα χέρια μας για να ακυρώσουμε την «αξιολόγηση». Η απεργία – αποχή και τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ, όπως η ίδια η ζωή απέδειξε, αποτέλεσαν την συντεταγμένη, μαζική και επιθετική κίνηση του κλάδου ενάντια στον οδοστρωτήρα της «αξιολόγησης», το κύριο όπλο με το οποίο η συντριπτική πλειοψηφία του κλάδου έδωσε νικηφόρα τη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση. Στον ίδιο δρόμο πρέπει να βαδίσουμε και φέτος.
Με αυτό το σκεπτικό:
Το Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου χαιρετίζει τους/τις εκπ/κούς – μέλη του σωματείου μας αλλά και τις/τους δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικούς σε όλη τη χώρα που, αψηφώντας την εκστρατεία τρομοκράτησης εναντίον τους από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, συμμετέχουν δυναμικά και πολύμορφα στον αγώνα ενάντια στην αντιπαιδαγωγική και καταστροφική για το δημόσιο σχολείο «εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων» που προσπαθεί να επιβάλει το Υπουργείο Παιδείας.
Καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να αποφασίσει άμεσα την κλιμάκωση του αγώνα, μπροστά και στην επικείμενη επιχείρηση επιβολής της ατομικής αξιολόγησης –χειραγώγησης των εκπαιδευτικών, όπως προβλέπεται από τις διατάξεις του Ν. 4823/21:
(α) κηρύσσοντας απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, όπως αυτή προβλέπεται από τον Ν. 4692/2020 και τις σχετικές Υ. Α. για τον «Σχολικό Προγραμματισμό, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο» και από τις αντίστοιχες διατάξεις του Ν. 4823/2021,
(β) δηλώνοντας ότι, όπως και την περσινή χρονιά, θα χρησιμοποιήσει για την ακύρωση της αξιολόγησης/κατηγοριοποίησης σχολείων και εκπαιδευτικών των Ν. 4823 και Ν. 4692, όλα τα πρόσφορα μέσα και μορφές, (απεργία – αποχή, ενιαία κείμενα, στάσεις εργασίας και απεργιακές μορφές για την ακύρωση της παρακολούθησης διδασκαλιών των εκπαιδευτικών από αξιολογητές, εκδηλώσεις, επιστολές προς γονείς, έκδοση αφίσας, ευρύτερη καμπάνια ενημέρωσης, συλλαλητήρια),
(γ) κηρύσσοντας απεργία – αποχή από τις διαδικασίες του ν. 4823 (άρθρα 92 και 93) για την ατομική αξιολόγηση και συγκεκριμένα για τους παιδαγωγικούς συμβούλους –μέντορες και τους ενδοσχολικούς συντονιστές. Η απόφαση αυτή θα μπορούσε να ληφθεί και αυτοτελώς καθώς είναι επείγουσα ανάγκη να απαντηθεί από την Ομοσπονδία αυτό το ζήτημα. Θεωρούμε ότι η υλοποίηση των συγκεκριμένων άρθρων μόνο με απεργία – αποχή μπορεί να απαντηθεί ουσιαστικά και αποτελεσματικά.
Σε αυτό το πλαίσιο:
1. Καλούμε τους/τις Διευθυντές/ντριες και Προϊσταμένες σχολικών μονάδων να μην ορίσουν παιδαγωγικούς συμβούλους – μέντορες και ενδοσχολικούς συντονιστές.
2. Καλούμε τους/τις συναδέλφους να μην αποδεχτούν τον ορισμό τους ως παιδαγωγικοί σύμβουλοι – μέντορες ή ενδοσχολικοί συντονιστές. Να μην αποδεχτούν καμία συμμετοχή σε αυτό το ιεραρχικό θεσμικό πλαίσιο ατομικής αξιολόγησης είτε ως μέντορες/συντονιστές είτε ως «κατώτεροι» στην αξιολογική ιεραρχία. Να συνεχίσουν να συνεργάζονται στο πλαίσιο της δημοκρατικής παιδαγωγικής λειτουργίας του Συλλόγου Διδασκόντων σε ισότιμη και δημοκρατική βάση και με μοναδικό κριτήριο την πρόοδο των μαθητών τους.
3. Καλούμε όλους/-ες τους/τις εκπαιδευτικούς να μην παρέχουν σε καμία περίπτωση διδακτικό έργο (π.χ. εκπαιδευτικοί όμιλοι) εάν δεν προσμετράται στο διδακτικό τους ωράριο ή εάν παραβιάζει το εργασιακό τους ωράριο. Παροχή διδακτικού έργου δωρεάν ή με αντάλλαγμα «ευνοϊκή μεταχείριση» στην αξιολόγηση δεν μπορεί να είναι αποδεκτή σε καμία περίπτωση.
4. Καλούμε όλους/-ες τους/τις εκπαιδευτικούς – μέλη του σωματείου μας να μην καταθέσουν τίποτε στον «ηλεκτρονικό φάκελο» της αξιολόγησης.
Για όλα τα παραπάνω το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου παρέχει στα μέλη του πλήρη συνδικαλιστική και νομική κάλυψη.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη