Τον έντονο προβληματισμό τους εκφράζουν χιλιάδες γονείς μαθητών για την αλλαγή του ωραρίου του ολοήμερου προγράμματος από τις 15:00.
«Σκοπός της κυβέρνησης για άλλη μια φορά δεν είναι η στήριξη των οικογενειών. Αλλά να μένουν τα παιδιά μας όσο περισσότερο γίνεται στο σχολείο-"παιδοφυλακτήριο", ώστε εμείς οι γονείς να είμαστε "διαθέσιμοι" για τους εργοδότες μας περισσότερες ώρες, χωρίς το άγχος ότι "δεν έχουμε πού να αφήσουμε τα παιδιά"» επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ).
Η ανακοίνωση των γονέων (ΑΣΓΜΕ)
Η «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ» ΤΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ ΚΑΙ ΕΥΧΟΛΟΓΙΑ
Η ΑΣΓΜΕ εκφράζει τον έντονο προβληματισμό και τις ανησυχίες χιλιάδων γονέων, Συλλόγων και Ενώσεων Γονέων σε όλη τη χώρα, που βρέθηκαν μπροστά στην αλλαγή του ωραρίου του ολοήμερου προγράμματος από τις 15.00. Ήδη σε όλα τα σχολεία της χώρας μοιράζονται Υπεύθυνες Δηλώσεις με δύο επιλογές: σχόλασμα στις 15.50 ή στις 17.30.
Το διευρυμένο – «αναβαθμισμένο» ολοήμερο, θα μπορούσε να αποτελεί διέξοδο για γονείς και μαθητές, εφόσον όντως παρείχε τη δυνατότητα για επιπλέον ποιοτικές, δωρεάν δραστηριότητες, σε σύγχρονα, αναβαθμισμένα κτίρια με όλες τις απαιτούμενες υποδομές. Δραστηριότητες για τις οποίες οι γονείς σήμερα πρέπει να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για να τις προσφέρουν στα παιδιά τους.
Αν η κυβέρνηση, όπως και κάθε κυβέρνηση, ήθελε πραγματικά να "αναβαθμίσει" το ολοήμερο σχολείο, μπορεί να υιοθετήσει τα αιτήματα και τις προτάσεις του γονεϊκού και εκπαιδευτικού κινήματος και να προχωρήσει άμεσα σε:
Γενναία χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό για τη δημιουργία τραπεζαρίας σε κάθε σχολείο, με τον απαραίτητο εξοπλισμό (τραπέζια, καρέκλες, κουζίνα, θερμοθαλάμους κλπ.).
Διαμόρφωση χώρων ανάπαυσης και ξεκούρασης
Θέσπιση θέσης τραπεζοκόμων σε κάθε σχολείο, ανάλογα με τον μαθητικό πληθυσμό του. Τη διάθεση σχολικών γευμάτων σε όλους τους μαθητές.
Κάλυψη όλων των κενών με μόνιμο εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό από την αρχή του σχολικού έτους.
Επαναφορά της οργανικής θέσης του δασκάλου ολοήμερου και την άμεση πρόσληψη του απαραίτητου εκπαιδευτικού προσωπικού έτσι ώστε να είναι εφικτή η μελέτη μέσα στο σχολείο με αναλογία 1 δάσκαλος ανά 15 μαθητές.
Αναβάθμιση των υποδομών και του εξοπλισμού των σχολείων, ώστε να μπορούν όλα τα παιδιά να αθλούνται, να έρχονται σε επαφή με τον πολιτισμό και τις τέχνες, τις νέες τεχνολογίες, χωρίς να αναγκάζονται οι γονείς να βάζουν το χέρι στην τσέπη ή τα σχολεία να γίνονται πεδίο δράσης επιχειρηματικής δράσης, ΜΚΟ κλπ.
Όμως για τις κυβερνήσεις διαχρονικά όλα αυτά αποτελούν "κόστος". Τα παιδιά μας είναι ανθρώπινες ζωές και έχουν ανάγκες που πρέπει να ικανοποιούνται, για να μορφώνονται, να διαπαιδαγωγούνται και να αναπτύσσονται ολόπλευρα.
Σκοπός της κυβέρνησης για άλλη μια φορά δεν είναι η στήριξη των οικογενειών. Αλλά να μένουν τα παιδιά μας όσο περισσότερο γίνεται στο σχολείο-«παιδοφυλακτήριο», ώστε εμείς οι γονείς να είμαστε «διαθέσιμοι» για τους εργοδότες μας περισσότερες ώρες, χωρίς το άγχος ότι «δεν έχουμε πού να αφήσουμε τα παιδιά».
Καλούμε τις Ομοσπονδίες Γονέων, τις Ενώσεις και τους Συλλόγους να δυναμώσουν τον αγώνα τους, διεκδικώντας όλα αυτά που αξίζουν σήμερα στα παιδιά μας, χωρίς κανένα «σκόντο» στις ανάγκες τους.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη