Η ΠΑΣΠ Καστοριάς υποστηρίζει ότι η ΕΣΗΕΑ με επιστολή της ζητά να επανέλθει το καθεστώς διάκρισης των αποφοίτων τμημάτων Επικοινωνίας όλων των πεδίων.
«Μία επιστολή που μόνο αλγεινή εντύπωση μπορεί να προκαλέσει σε κάποιον καθώς ουσιαστικά ζητάει να μη λαμβάνονται υπόψη τα Πανεπιστημιακά Τμήματα που είναι τα μόνα που θεραπεύουν το επιστημονικό αντικείμενο της Επικοινωνίας και των συναφών με αυτή επιστημονικών πεδίων και να δύνανται άτομα χωρίς πτυχίο ή με πτυχίο μη σχετικό με το εν λόγω επιστημονικό αντικείμενο να συμμετέχουν σε διαδικασίες επιλογής για θέσεις στο δημόσιο και ευρύτερο τομέα, που άπτονται του Κλάδου Β8» επισημαίνει η ΠΑΣΠ.
Στη συνέχεια, η ΠΑΣΠ Καστοριάς τονίζει ότι «προσβάλλει τα ίδια τα πανεπιστήμια αφού ζητάει να μη λαμβάνονται υπόψη, υποβαθμίζει τις σπουδές και τους κόπους των φοιτητών και των οικογενειών τους, συγχέει το επιστημονικό πεδίο της Επικοινωνίας και τα διαφορετικά υποπέδια που εντάσσονται σε αυτό με τη δημοσιογραφία και προσβάλλει εν τέλη την κοινή λογική διότι με βάση την επιστολή αυτή μπορεί ο κάθε εμπειροτέχνης δημοσιογράφος χωρίς πτυχίο να «βαφτιστεί» επιστήμονας της επικοινωνίας».
Η ανακοίνωση της ΠΑΣΠ Καστοριάς
Επαγγελματικά δικαιώματα τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων
Είναι γνωστό πως εδώ και χρόνια ο κλάδος μας ήταν από τους πλέον αδικημένους στην χώρα καθώς το επιστημονικό μας πεδίο δεν είχε δικό του αυτοτελή κλάδο, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα οι απόφοιτοι των τμημάτων Επικοινωνίας όλων των πεδίων να υφίστανται διάκριση για αρκετά χρόνια. Αυτή την κατάσταση ήρθε να αλλάξει το ΠΔ υπ’ αριθμόν 85/2022 ( ΦΕΚ Α’ 232 ) « Καθορισμός προσόντων διορισμού σε φορείς του Δημοσίου ( Προσοντολόγιο – Κλαδολόγιο ) » βάση της οποίας το επιστημονικό μας πεδίο απέκτησε επιτέλους αυτοτελή κλάδο και συγκεκριμένα τον κλάδο υπ’ αριθμ. 8 της Κατηγορίας Β ( Τομέας Διοίκησης και Επικοινωνίας ), στο εξής Κλάδος Β8: « ΠΕ Επικοινωνίας Ενημέρωσης και Δημόσιων Σχέσεων ».
Αφού λοιπόν αποκαταστάθηκε αυτή η αδικία πολλών ετών για χιλιάδες αποφοίτους του εν λόγω επιστημονικού πεδίου η ΕΣΗΕΑ με επιστολή της στην ουσία ζητάει να επανέλθει. Μία επιστολή που μόνο αλγεινή εντύπωση μπορεί να προκαλέσει σε κάποιον καθώς ουσιαστικά ζητάει να μη λαμβάνονται υπόψη τα Πανεπιστημιακά Τμήματα που είναι τα μόνα που θεραπεύουν το επιστημονικό αντικείμενο της Επικοινωνίας και των συναφών με αυτή επιστημονικών πεδίων και να δύνανται άτομα χωρίς πτυχίο ή με πτυχίο μη σχετικό με το εν λόγω επιστημονικό αντικείμενο να συμμετέχουν σε διαδικασίες επιλογής για θέσεις στο δημόσιο και ευρύτερο τομέα, που άπτονται του Κλάδου Β8.
Ως φοιτητές που αγωνίζονται για ΠΤΥΧΙΑ με αξία θέλουμε να ενημερώσουμε την ΕΣΗΕΑ ότι η επιστολή της αυτή είναι το λιγότερο προσβλητική καθώς:
Προσβάλλει τα ίδια τα πανεπιστήμια αφού ζητάει να μη λαμβάνονται υπόψη
Υποβαθμίζει τις σπουδές και τους κόπους των φοιτητών και των οικογενειών τους
Συγχέει το επιστημονικό πεδίο της Επικοινωνίας και τα διαφορετικά υποπέδια που εντάσσονται σε αυτό με τη δημοσιογραφία
Προσβάλλει εν τέλη την κοινή λογική διότι με βάση την επιστολή αυτή μπορεί ο κάθε εμπειροτέχνης δημοσιογράφος χωρίς πτυχίο να «βαφτιστεί» επιστήμονας της επικοινωνίας.
Δεν μπορούμε λοιπόν παρά να στηρίξουμε και να ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ την απαρέγκλιτη εφαρμογή του ισχύοντος νομικού πλαισίου οτιδήποτε άλλο θα αποτελέσει στοιχείο αναξιοκρατίας και αδικίας εις βάρος μας. Τέλος, αναρωτιόμαστε ποιες είναι οι θέσεις της ΕΣΗΕΑ για τους δείκτες της ελευθερίας του τύπου στην χώρα μας, υπάρχει αμερόληπτη ενημέρωση των πολιτών; Τηρείται ο κώδικας δεοντολογίας του δημοσιογραφικού επαγγέλματος;
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη