καλλιτεχνικο
Ανταπόκριση από την κινητοποίηση της ΕΛΜΕ Πειραιά στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Κερατσινίου - Δραπετσώνας

Η Ενότητα Αντίστασης Ανατροπής με σχετική της ανακοίνωση ενημερώνει για την κινητοποίηση της ΕΛΜΕ Πειραιά στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Κερατσινίου – Δραπετσώνας ενάντια «στην αυταρχική συμπεριφορά της διευθύντριας σε μαθητές και εκπαιδευτικούς».

«Ήταν πραγματικά μια ζωντανή κινητοποίηση. Οι μαθητές μέσα από το σχολείο επευφημούσαν και χαιρόντουσαν. Μερικοί, και κάποιοι εκπρόσωποι του 15μελούς, βγήκαν έξω, έβαλαν μουσική και κάθισαν μαζί με τους εκπαιδευτικούς στη συγκέντρωση», τονίζουν χαρακτηριστικά.

Ολόκληρη η ανακοίνωση:

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η κινητοποίηση που είχε καλεστεί από την ΕΛΜΕ Πειραιά στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Κερατσινίου – Δραπετσώνας ενάντια στη συνεχώς αυταρχική -και όχι μόνο- συμπεριφορά της διευθύντριας, τόσο προς τους συναδέλφους όσο και προς τους μαθητές.

Στις 8 το πρωί της Τετάρτης 21/2 ξεκίνησε η συγκέντρωση. Πολλοί συνάδελφοι του σχολείου έκαναν στάση εργασίας και συμμετείχαν. Υπήρχε αντιπρόσωπος από το Επιμελητήριο Εικαστικών Τεχνών, συνάδελφοι από άλλα σχολεία αλλά και μερικοί εκπρόσωποι από τον Σύλλογο Γονέων Κερατσινίου.

Διαβαζόταν η καταγγελία της ΕΛΜΕ και φωνάζονταν συνθήματα ενάντια στον αυταρχισμό και τις απειλές. Συνάδελφοι του σχολείου έγραψαν και ανάρτησαν μαζί με μαθητές 2 πανό, ενώ άλλοι έγραφαν συνθήματα σε χαρτόνια και τα τοιχοκολλούσαν έξω από το σχολείο.

Ήταν πραγματικά μια ζωντανή κινητοποίηση. Οι μαθητές μέσα από το σχολείο επευφημούσαν και χαιρόντουσαν. Μερικοί, και κάποιοι εκπρόσωποι του 15μελούς, βγήκαν έξω, έβαλαν μουσική και κάθισαν μαζί με τους εκπαιδευτικούς στη συγκέντρωση.

Χαιρετίζουμε τους συναδέλφους του σχολείου, αλλά και τους μαθητές, που αγκάλιασαν αυτή την κινητοποίηση, η οποία προφανώς τους ήταν πολύ αναγκαία. Χαιρόμαστε που τους έδωσε -κατά τα δικά τους λεγόμενα- αυτοπεποίθηση. Πιστεύουμε ότι τόνωσε την έννοια της συλλογικής πάλης και απάντησης απέναντι στην επίθεση που δεχόμαστε.

Θεωρούμε ότι η συγκέντρωση έστειλε και ένα μήνυμα προς διάφορες κατευθύνσεις. Γιατί η αλήθεια είναι ότι τα περιστατικά αυταρχισμού από διευθυντές αυξάνονται και πληθύνονται και στον Πειραιά αλλά και αλλού. Τα ευνοεί άλλωστε και το συνολικό πλαίσιο επίθεσης ενάντια στους εκπαιδευτικούς, η προσπάθεια της κυβέρνησης να προχωρήσει και το Α2 της αξιολόγησης, στο οποίο αξιολογητές είναι οι διευθυντές.

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι το κλίμα και η όλη κατάσταση δεν ανατρέπονται έτσι απλά. Χρειάζεται επιμονή, συνέχεια και αποφασιστικότητα. Για αυτό καλούμε τόσο τους συναδέλφους του Καλλιτεχνικού, όσο και όλους τους υπόλοιπους, να ενισχύσουμε τη συλλογική μας πάλη και να οικοδομήσουμε τους μαζικούς αγώνες, που είναι τόσο αναγκαίοι απέναντι στη βαρβαρότητα που ζούμε. Είμαστε σίγουροι ότι αυτή η κινητοποίηση έβαλε ένα λιθαράκι σε αυτή την κατεύθυνση.

Να συνεχίσουμε! Η συλλογική πάλη και οι αγώνες μπορούν να νικήσουν!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;