Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα μαθήματα από την αρχή του σχολικού έτους»

Η ΕΛΜΕ Ζακύνθου με σχετική της ανακοίνωση καταγγέλλει την μετακίνηση εκπαιδευτικού από την Γενική στην Ειδική Αγωγή λίγο πριν το τέλους του σχολικού έτους.

«Το επιχείρημα της ΔΔΕ Ζακύνθου, η οποία εν γένει επαίρεται για την άριστη επάνδρωση των σχολείων, ήταν ότι «τα παιδιά πρέπει να διδαχτούν το μάθημα κάποιες ώρες για να πάρουν βαθμούς και να εξεταστούν στην Τράπεζα Θεμάτων», αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί χαρακτηριστικά.

Τέλος τονίζεται ότι «την ίδια ώρα βέβαια, ΔΔΕ και ΥΠΑΙΘ, όποτε οι μαθητές κινητοποιούνται για τα αιτήματά τους, «παθαίνουν αλλεργία» και πιπιλίζουν την χαλασμένη καραμέλα περί διδακτικών ωρών που χάνονται και άλλες τέτοιες γραφικότητες παροιμιώδους γελοιότητας».

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Για άλλη μια χρονιά γινόμαστε μάρτυρες της μετακίνησης συναδέλφου από τη Γενική Αγωγή στην Ειδική Αγωγή, κυριολεκτικά πριν το τέλος του σχολικού έτους, προκειμένου να μπουν βαθμοί και να διεξαχθούν οι εξετάσεις με Τράπεζα Θεμάτων!

Πιο συγκεκριμένα, το ΠΥΣΔΕ Ζακύνθου υποχρέωσε συνάδελφο να αλλάξει τη συμπλήρωση ωραρίου του να μεταβεί από το ΕΠΑΛ Ζακύνθου στο ΕΝΕΕΓΥΛ για να διδάξει το μάθημα της ειδικότητας του για …2 εβδομάδες, μία πριν τις διακοπές του Πάσχα και μία μετά!  Το επιχείρημα της ΔΔΕ Ζακύνθου, η οποία εν γένει επαίρεται για την άριστη επάνδρωση των σχολείων, ήταν ότι «τα παιδιά πρέπει να διδαχτούν το μάθημα κάποιες ώρες για να πάρουν βαθμούς και να εξεταστούν στην Τράπεζα Θεμάτων».

Πέραν του βάσιμου ερωτήματος εάν κάτι τέτοιο είναι νόμιμο, αφού συνάδελφος Γενικής Αγωγής (έστω και διαθέτοντας προσόντα Ειδικής Αγωγής) καλείται να διδάξει σε σχολείο Ειδικής Αγωγής, μια και καταστρατηγούνται οι πίνακες των αναπληρωτών, ενημερώνουμε τους συναδέλφους ότι δεν είναι η πρώτη χρονιά που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Και πέρυσι η ΔΔΕ και το Υπουργείο άφησαν το ΕΝΕΕΓΥΛ χωρίς εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής για το μάθημα της ξένης γλώσσας. Για αυτό και πάλι τελευταία στιγμή υποχρέωσε συναδέλφισσα να διδάξει στο συγκεκριμένο σχολείο για λίγες ώρες το αντικείμενο, μόνο και μόνο για να βάλει βαθμούς και να εξετάσει τα παιδιά στην Τράπεζα Θεμάτων!

Η λαλίστατη, κατά τα άλλα, ΔΔΕ η οποία είναι το πρώτο βιολί σε Συμπόσια χορηγών που προωθούν την είσοδο ιδιωτών στην εκπαίδευση, σε δηλώσεις καθησυχασμού των γονέων και σε κορώνες περί αριστείας, Προτύπων και Πειραματικών σχολείων, δεν έχει βγάλει μία (1) ανακοίνωση στον Τύπο για να αναδείξει το θέμα των κενών στα σχολεία εξαιτίας των οποίων χάνονται χιλιάδες διδακτικές ώρες. Την ίδια ώρα βέβαια, ΔΔΕ και ΥΠΑΙΘ, όποτε οι μαθητές κινητοποιούνται για τα αιτήματά τους, «παθαίνουν αλλεργία» και πιπιλίζουν την χαλασμένη καραμέλα περί διδακτικών ωρών που χάνονται και άλλες τέτοιες γραφικότητες παροιμιώδους γελοιότητας.

Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα μαθήματα από την αρχή του σχολικού έτους.

Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι ακολουθεί πιστά την κατεύθυνση του Υπουργείου για κατηγοριοποίηση των σχολείων (= «αξιολόγηση»): Από τη μία σχολεία για λίγους, που θα είναι στελεχωμένα και θα διδάσκονται τα γνωστικά αντικείμενα σε ανώτερο επίπεδο και από την άλλη τα σχολεία των πολλών τα οποία θα είναι υποστελεχωμένα και όπου θα διδάσκονται οι μαθητές τα μαθήματα κυριολεκτικά στο «παρά πέντε», χωρίς ουσιαστικά να αποκομίζουν τίποτα.

Απαιτούμε:

- Η ΔΔΕ να δημοσιεύει με την έναρξη και έως τη λήξη του σχολικού έτους στον τοπικό Τύπο κάθε εβδομάδα τα κενά εκπαιδευτικών στο κάθε σχολείο και το σύνολο των χαμένων ωρών που προκύπτουν εξαιτίας της μη έγκαιρης πρόσληψης αναπληρωτών από το Υπουργείο Παιδείας και την Κυβέρνηση, προκειμένου η τοπική κοινωνία να αποκτήσει επιτέλους πραγματική εικόνα της κατάστασης στη Ζάκυνθο

- Άμεση μονιμοποίηση των αναπληρωτών που έχουν δουλέψει τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση

- Κάλυψη όλων των κενών στην αρχή του Σεπτέμβρη σε μία φάση προσλήψεων αναπληρωτών

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες