Thumbnail
Για μια τέτοια διαδικασία χρειάζεται να υπάρχουν ενιαία κριτήρια για την αλλαγή της μοριοδότησης που θα αφορούν όλα τα σχολεία της χώρας, τα οποία θα υπολογίζονται σε συνδυασμό με το ανάγλυφο του εδάφους ή την ευκολία πρόσβασης, την απόσταση από τα αστικά κέντρα και τις συνθήκες διαβίωσης και εργασίας

Να ξεκινήσει από την αρχή με ενιαίο τρόπο και εύλογο χρονικό περιθώριο τη διαδικασία αναμοριοδότησης των σχολικών μονάδων καλεί το Υπουργείο Παιδείας η ΔΟΕ.

Οπως αναφέρει η διδασκαλική ομοσπονδία, ητρέχουσα διαδικασία που επέλεξε το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., αυτή της αποσπασματικής αναμοριοδότησης σχολικών μονάδων είναι προβληματική, και εγείρει σοβαρούς προβληματισμούς για την ενιαία και ισότιμη αντιμετώπιση του συνόλου των σχολικών μονάδων.

Για μια τέτοια διαδικασία χρειάζεται να υπάρχουν ενιαία κριτήρια για την αλλαγή της μοριοδότησης που θα αφορούν όλα τα σχολεία της χώρας, τα οποία θα υπολογίζονται σε συνδυασμό με το ανάγλυφο του εδάφους ή την ευκολία πρόσβασης, την απόσταση από τα αστικά κέντρα και τις συνθήκες διαβίωσης και εργασίας, καταλήγει η ΔΟΕ.

Ολη η ανακοίνωση της ΔΟΕ

Η διαδικασία που επέλεξε το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., αυτή της αποσπασματικής αναμοριοδότησης σχολικών μονάδων είναι προβληματική, και εγείρει σοβαρούς προβληματισμούς για την ενιαία και ισότιμη αντιμετώπιση του συνόλου των σχολικών μονάδων. Σε αυτή τη φάση υπάρχουν εισηγήσεις που αφορούν 5 Π.Υ.Σ.Π.Ε. για αναμοριοδότηση σχολικών μονάδων της ευθύνης τους χωρίς να έχει προηγηθεί μια ορθή διαδικασία πανελλαδικά και με ενιαία κριτήρια.

Για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα που αφορά στη λειτουργία των σχολικών μονάδων και στην υπηρεσιακή διαδρομή χιλιάδων εκπαιδευτικών δεν πρέπει να υπάρχει καμία σκιά για «πολιτικές εξυπηρετήσεις».

Αν το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. θέλει όντως να προχωρήσει σε αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων (κάτι το οποίο είναι θεμιτό και αναγκαίο) οφείλει να το κάνει με τους στοιχειώδεις όρους διαφάνειας, δηλαδή να υπάρξει συνολική εισήγηση για όλες τις περιοχές, να δοθεί χρόνος στη Δ.Ο.Ε. να εξετάσει την πρόταση του Υπουργείου και να παρουσιάσει τη δική της μετά από τις διαδικασίες που ως συντεταγμένος κλάδος έχει (επικοινωνία με τους Συλλόγους Π.Ε., αιρετούς, δια ζώσης επαφή και ενημέρωση), όπως είχε γίνει σε ανάλογη διαδικασία το 2018.

Επιπλέον, για μια τέτοια διαδικασία χρειάζεται να υπάρχουν ενιαία κριτήρια για την αλλαγή της μοριοδότησης που θα αφορούν όλα τα σχολεία της χώρας, τα οποία θα υπολογίζονται σε συνδυασμό με το ανάγλυφο του εδάφους ή την ευκολία πρόσβασης, την απόσταση από τα αστικά κέντρα και τις συνθήκες διαβίωσης και εργασίας. Ιδιαίτερα σήμερα που το κόστος ζωής έχει εκτιναχθεί, δεν μπορεί το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. να αποφασίζει δίχως να λαμβάνει υπόψη την πραγματικότητα.

Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. να ξεκινήσει από την αρχή με ενιαίο τρόπο και εύλογο χρονικό περιθώριο τη διαδικασία αναμοριοδότησης των σχολικών μονάδων. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σε μια τέτοια διαδικασία θα ανταποκριθεί όπως έπραξε και το 2018.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΔΟΕ
ΔΟΕ: «Να ανακληθεί η ΕΔΕ για τις εκπαιδευτικούς του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πειραιά»
«Στηρίζουμε με όλα τα μέσα τις συναδέλφους που δίνουν τη μάχη για την υπεράσπιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών τους»
ΔΟΕ: «Να ανακληθεί η ΕΔΕ για τις εκπαιδευτικούς του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πειραιά»
molivia_0_0.jpg
Εκπαιδευτικοί: Ζητούν να αναλάβει η ΟΛΜΕ την οικονομική στήριξη νεοδιόριστων και διωκόμενων εκπαιδευτικών
Τα επόμενα βήματα για την έκδοση διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης των νεοδιόριστων του 2020, 2021 και 2022 μετά την απόφαση του Διοικητικού...
Εκπαιδευτικοί: Ζητούν να αναλάβει η ΟΛΜΕ την οικονομική στήριξη νεοδιόριστων και διωκόμενων εκπαιδευτικών
EKPAIDEYTIKOS
Εκπαιδευτικοί Θεσσαλονίκης: «Μεγάλη αδικία σε βάρος μαθητών και εκπαιδευτικών του Καλλιτεχνικού σχολείου»
«Με ποια κριτήρια ζητά, αλήθεια, το ΠΥΣΔΕ εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων, αν όχι για την κάλυψη των αναγκών των σχολείων;»
Εκπαιδευτικοί Θεσσαλονίκης: «Μεγάλη αδικία σε βάρος μαθητών και εκπαιδευτικών του Καλλιτεχνικού σχολείου»
Καθηγητές μουσικής
Πανελλήνιες 2025: Επικαιροποιήθηκε το ρεπερτόριο του μαθήματος «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία»
Επικαιροποίηση ρεπερτορίου έργων του μαθήματος «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2025 και εφεξής (Η εγκύκλιος)
Πανελλήνιες 2025: Επικαιροποιήθηκε το ρεπερτόριο του μαθήματος «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία»