Στο πλαίσιο Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ που υλοποιεί το σχολείο μας με τίτλο: «Current Methods to Prevent Peer Bullying» ο Διευθυντής του Σχολείου κος Δημήτριος Θεολόγου ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών και 3 καθηγητές: η κα Δεληνάσιου Κυριακή ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών, ο κος Μαρινάκης Νικόλαος ΠΕ04 Φυσικών Επιστημών και ο κος Σλίμπας Προκόπιος ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας, ταξίδευσαν στο Στρασβούργο, όπου μαζί με εκπαιδευτικούς από τις υπόλοιπες χώρες (Τουρκία, Πορτογαλία και βέβαια Γαλλία, το οποίο είναι το συντονιστικό σχολείο) εργάστηκαν σε θέματα σχετικά με τις Τρέχουσες Μεθόδους Πρόληψης του σχολικού Εκφοβισμού στην Ευρώπη.
Αρχικά το τοπικό σχολείο επιφύλαξε σε όλες τις αποστολές ιδιαίτερη τιμή κατά την υποδοχή τους σε αυτό. Έγιναν οι παρουσιάσεις των σχολείων, πάρθηκαν αποφάσεις σχετικά με θέματα όπως η εμπλοκή των μαθητών, τα καθήκοντα στις επόμενες συναντήσεις, ανταλλάχτηκαν δώρα, επιλέχτηκε μετά από ψηφοφορία το τελικό λογότυπο του Project. Κυρίως εφαρμόστηκαν βιωματικά μέσα σε τάξεις ενδιαφέρουσες και αποτελεσματικές δραστηριότητες κατά των Στερεοτύπων και των Προκαταλήψεων. Επίσης πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις στο Κέντρο Τεκμηρίωσης, τη Βιβλιοθήκη και τη Διεύθυνση του Σχολείου. Το απόγευμα της πρώτης μέρας οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί επισκέφτηκαν το Μουσείο της Αλσατίας.
Η δεύτερη μέρα περιελάμβανε επίσκεψη στα Αρχεία της Εθνικής Πανεπιστημιακής Βιβλιοθήκης του Στρασβούργου, το Κέντρο της Παλαιάς Πόλης του Στρασβούργου, το Πανεπιστημιακό Παλάτι, τον Καθεδρικό Ναό της Παναγίας και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, όπου έγιναν δραστηριότητες σχετικές με το θέμα του Προγράμματος.
Την τρίτη μέρα οργανώθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Colmar. Πιο συγκεκριμένα στο ναό του Αγίου Μαρτίνου, στο House of Heads, στην Σκεπαστή αγορά της Παλιάς Πόλης του Colmar, όπου πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες κατά του Bullying.
Η τέταρτη μέρα ήταν αφιερωμένη σε μαθήματα με πραγματικές τάξεις (4η και 3η τάξη). Το αντικείμενα ήταν σχετικά με το τι είναι Σχολικός Εκφοβισμός, τις μορφές του Σχολικού Εκφοβισμού, το τι θεωρείται φυσιολογικό και τι όχι και το τι προκαλεί λύπη τόσο με τη μελέτη και ανάλυση περιπτώσεων (περιστατικά αυτοκτονιών παιδιών λόγω σχολικού εκφοβισμού), όσο και με τη χρήση θεατρο-παιδαγωγικών μεθόδων.
Την τελευταία μέρα δόθηκαν οι βεβαιώσεις συμμετοχής από τη Διευθύντρια του Γαλλικού Σχολείου σε μια πολύ όμορφη γιορτή που ετοίμασαν ειδικά για τους συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα. Η πρώτη συντονιστική αυτή συνάντηση υπήρξε εποικοδομητική για τη συνέχεια του Προγράμματος.
Οι μαθητές όμως του Γαλλικού Σχολείου, που είναι ιδιωτικό, ήταν ενθουσιασμένοι με την παρουσία εκπαιδευτικών από άλλες χώρες της Ευρώπης και της Τουρκίας και προσπαθούσαν να δείξουν τη χαρά τους με διάφορους τρόπους. Οι εκπαιδευτικοί αναχώρησαν για τη Θεσσαλονίκη έχοντας αποκομίσει πολύτιμες γνώσεις, σύγχρονες και αποτελεσματικές πρακτικές διδασκαλίας, αλησμόνητες εμπειρίες, φιλίες και με τις καλύτερες εντυπώσεις που ξεπέρασαν κάθε προσδοκία τους από τη συγκεκριμένη επίσκεψη στο συγκεκριμένο Σχολείο του Στρασβούργου.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Ηλεκτρικά αμάξια: Γιατί "έμειναν" στην Αράχωβα προκαλώντας κομφούζιο
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση