Thumbnail
ΔΕΕ- ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ: Από τη Σκύλα στη Χάρυβδη;  Εκλογές Αιρετών Υ.Σ.

 

ΔΕΕ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΠΑ.Σ ΟΑΕΔ

Εκλογές Αιρετών Υ.Σ.

«Από τη σκύλα στη Χάρυβδη;»

Στην ενημερωτική  ανακοίνωσή του (με αρ. πρωτ. 1/12-11-2012) το νέο Δ.Σ. της ΟΕΛ-ΟΑΕΔ σχετικά με τη συγκρότησή του σε σώμα, επισημαίνει ότι οι αποφάσεις του συνεδρίου της Ομοσπονδίας, πού έγινε στη Πορταριά Βόλου 1η έως 2 Νοεμβρίου (είχαμε παραβρεθεί χωρίς να είχαμε εκλέξει αντιπρόσωπό μας) το ψήφισμα (που θα μας στείλει…) περιλαμβάνει ως κεντρικό άξονα «τη διατήρησης της εκπαίδευσης στον ΟΑΕΔ», όπου θα κινηθεί το Προεδρείο με το Δ.Σ. Με την διαφορά ότι δεν προσδιορίζουν για ποια συγκεκριμένη δομή στη δευτεροβάθμια μεταγυμνασιακή Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση μιλάνε.

Με την ευκαιρία των εκλογών  αντιπροσώπων στο υπηρεσιακό συμβούλιο (Υ.Σ.) για την πληρέστερη ενημέρωση των εκπαιδευτικών του Οργανισμού οφείλουμε να σχολιάσουμε (αυτή την θέση και το 10ο συνέδριο, που καθόλου τυχαία δεν είναι ούτε και αθώα όπως φαίνεται), με τα εξής:

  1. Το περιεχόμενο του απολογισμού του απερχόμενου Προέδρου του Δ.Σ. στο συνέδριο αντί να έχει χαρακτηριστικά συνδικαλιστικής δράσης και διεκδικήσεις πιο πολύ έμοιαζε με εκπρόσωπο της διοίκησης και εισηγητή ημερίδας για τη δομή και οργάνωση της ΤΕΕ. Το δε περιβάλλον  δεν έμοιαζε με χώρο συνεδρίου εργαζομένων  με αγωνιστικές διαθέσεις.
  2. Δυστυχώς οι φυσικοί εκπρόσωποι της διοίκησης δεν είπαν τίποτε το καινούργιο εκτός από ευχολόγια για τα σχολεία μας και διάφορες κολακείες των δημοσίων σχέσεων.
  3. Το γενικότερο κλίμα του 10ου Συνεδρίου της ΟΕΛ κινήθηκε σε υποτονικό κλίμα και αναλώθηκε σε επιμέρους εκπαιδευτικά ζητήματα εντός των ορίων του Οργανισμού! Αυτό φάνηκε και από το γεγονός ότι απουσίαζαν οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, όπως η ΟΛΜΕ, ΟΛΤΕΕ (αφού δεν είχαν προσκληθεί) γιατί;
  4. Είναι γνωστή η κριτική μας στην ατολμία του Δ.Σ να βγει μπροστά και να παίξει έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στην δημόσια ΤΕΕ αντί αυτού του ουραγού, «διαφυλάττοντας» κάποια πρόσκαιρα επιδόματα που εξανεμίστηκαν πλέον. Οι ταλαντεύσεις τους και ταυτόχρονα οι βερμπαλισμοί του απερχόμενου Δ.Σ, και μάλιστα χωρίς συμμαχίες, μας έφεραν προ των πυλών της άτυπης κατάρτισης!
  5. Η γραμμή της σύγχυσης και των συντεχνιακών αιτημάτων είναι αυτά που ηττήθηκαν και ανατροφοδότησαν την κυρίαρχη αντίληψη στα σχολεία μας, ότι «λίγοι είμαστε μπορεί να βολευτούμε». Μάλιστα κάποιοι «πανηγυρίζουν» τελευταία ότι δήθεν την σκαπουλάραμε με την εφεδρεία γι’ αυτό πάμε τώρα με τους Βένετους για να σωθούμε! Απατούνται «πλάνης οικτρά» εάν νομίζουν ορισμένοι ότι επειδή έγινε αλλαγή σκυτάλης στην ΟΕΛ - ΟΑΕΔ θα μας φοβηθούν ή θα μας λυπηθούν και θα συνεχίσουμε να υπάρχουμε. Εάν το μεσοπρόθεσμο εφαρμοστεί πλήρως οι οργανισμοί και τα ΝΠΔΔ είναι στο δεύτερο κύμα του 2013-14 και οι καταργήσεις συγγενεύσεις θα σαρώσουν ότι μείνει από την εφεδρεία. Χωρίς δυνατό συνδικάτο και συμμαχίες με την κοινωνία από μόνο του το έργο μας στις σχολές, που χρόνια τώρα προσφέρουμε στην ελληνική κοινωνία δεν αρκεί!  Πότε βγήκε η ομοσπονδία μας να υπερασπιστεί τις μαθητικές εστίες που καταργήθηκαν;  Πότε αντέδρασε για την παιδική εκμετάλλευση των μαθητών μας; Αυτά δεν είναι ζητήματα που αφορούν την κοινωνία και εμάς; 
  6. Από τις ομιλίες ορισμένων εκπροσώπων κομμάτων (αλήθεια που ήταν το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ;), όπως επίσης και από την ομιλία του Προέδρου της ΠΕΤΕΕΜ-ΤΕ1 φαίνεται τι μας ετοιμάζουν και εμείς στον ΟΑΕΔ ζούμε στην κοσμάρα μας διηγώντας περασμένα μεγαλεία. Αποκαλύφτηκε πλέον ότι κάθε επιφανειακή προσέγγιση στα θέματα της ΤΕΕ και ιδιαίτερα σε δομές αυτής αν δε στηρίζεται σε σοβαρές κοινωνικές οικονομικές προσεγγίσεις και δίχως στρατηγική μοιραίως η εξουσία δεν σε παίρνει σοβαρά υπόψη. Με συνέπεια να γίνεσαι ουραγός των εξελίξεων και να περιορίζεσαι σε εσωτερικές υποθέσεις του εργασιακού σου χώρου διασπώντας ταυτόχρονα την ενιαία εκπαίδευση για όλα τα παιδιά και του κατακερματισμού της συνδικαλιστικής δράσης. Αυτό για μας λέγεται γραφειοκρατικός και κυβερνητικός συνδικαλισμός που θα συνεχίσει τώρα η ΔΑΚΕ στη θέση της πρώην ΠΑΣΚ (που μας τελείωσε και «συσπειρώθηκε» με τα ίδια υλικά) ενώ τα μνημόνια και η άθλια συγκυβέρνηση θα βάζουν ακόμα περισσότερο θηλιά σε εμάς, στα φυσικά μας παιδιά και τους μαθητές μας.
  7. Σύμφωνα με όλα τα πιο πάνω θεωρούμε ότι και η νέα πλειοψηφία του νέου Δ.Σ. της ΟΕΛ- ΟΑΕΔ θα κινηθεί στην ίδια κατεύθυνση, στην ίδια πρακτική με την προηγούμενη (παρά τις κάποιες φωνές που ασφυκτιούν και σε αυτούς τους χώρους). Ο κομματικός πατριωτισμός και οι μηχανισμοί του  θα τους επιβάλουν τη γραμμή της γενικευμένης άτυπης κατάρτισης υπέρ των ιδιωτικών κολεγίων που προωθούν μαζί η τρόικα εσωτερικού και εξωτερικού, όπου ουσιαστικά παίρνουν τη θέση εκπαιδευτικών ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης!
  8. Με αυτή την κυρίαρχη άποψη, που υπάρχει στο χώρο μας εδώ και χρόνια, δηλαδή ζητάμε τα πάντα και ότι καθίσει για να κυλίσει ο χρόνος και να φύγουμε με σύνταξη (ποια σύνταξη;) εμείς δεν έχουμε βολευτεί. Αντίθετα έχουμε προκαλέσει και ταυτόχρονα προσκαλέσει όλες τις συνδικαλιστικές παρατάξεις σε έναν ανοιχτό και διαρκή διάλογο για όλα τα θέματα που μας αφορούν, θεσμικά, οικονομικά, εκπαιδευτικά κ.λ.π. χωρίς να εισακουστούμε δηλαδή «φωνή βοώντος εν τι ερήμω!»
  9. Τέλος πριν καταθέσουμε κάποιες προτάσεις σύμφωνα με τα νέα δεδομένα ως συνδικαλιστική κίνηση και συνεργαζόμενοι εκπ/κοί του ΟΑΕΔ θεωρούμε ότι για μας κόκκινη γραμμή είναι ο υποβιβασμός μας σε άτυπη κατάρτιση και η μετατροπή των σχολείων μας σε κέντρα δια βίου κατάρτισης, με παραχώρηση (ΣΔΙΤ) στους ιδιώτες και στις άφραγκες περιφέρειες από το Σεπτέμβριο του 2013 (βλέπε δημοσίευμα εφημερίδας των συντακτών 12-11-2012 σελ 8 παρασκήνια).
  10. Στις εκλογές για αντιπροσώπους στο Υ.Σ. οι συνάδελφοι πρέπει να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα  ενώ θα πρέπει να αποφασίσουν «επιτέλους» μια άλλη εκπροσώπηση στο υπηρεσιακό, χωρίς παρωπίδες, κομματικές εντολές και εξαρτήσεις για να εκλέξουμε αριστερό εκπρόσωπο στο Υ.Σ. χωρίς περιστροφές.

 

      Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε για:

·         Αναβαθμισμένη Ενιαία Δημόσια Λυκειακή ΤΕΕ

·         Δημόσιες Σχολές Τεχνών και Επαγγελμάτων Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης 3/τους φοίτησης με σύγχρονα προγράμματα σπουδών που θα χορηγούν πτυχίο και επαγγελματικά δικαιώματα καθώς και διέξοδο στα ΑΤΕΙ με ποσοστό στον τομέα τους χωρίς εξετάσεις.

·         Καμία μορφή κατάρτισης σε κανένα υπουργείο και οργανισμό.

·         Να μην υπαχθεί η ΤΕΕ στις Περιφέρειες και τους Δήμους

·         Επιστημονική και επαγγελματική επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων

·         Τον μη υποβιβασμό και την απαξίωση  της εκπαίδευσης του ΟΑΕΔ

·         Αξιοκρατία και διαφάνεια των Υπηρεσιακών Συμβουλίων.

·         Να επαναλειτουργήσουν οι Μαθητικές Εστίες του Οργανισμού

·         Να επιστραφούν όλες οι περικοπές που μας έγιναν στο μισθό μας κ.λ.π.

·         Ασφαλιστικά δικαιώματα χωρίς περικοπές και προαπαιτούμενα των τροϊκανών

·         Συνταξιοδότηση στα 30 χρόνια εργασίας χωρίς όριο ηλικίας.

·         Την ανατροπή των μνημονιακών πολιτικών και της τροϊκανής συγκυβέρνησης     

·       ΟΧΙ στα Μνημόνια και στους εκφραστές τους

·       Έξω οι κατακτητές από τη χώρα μας

·       Ψηφίζουμε για την Ανατροπή των δεδομένων στο ΥΣ

ΔΕΕ- ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ

...ή Αλλαγή σκυτάλης;

Αθήνα, Νοέμβριος 2012

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανελληνιες
Επαναληπτικές Πανελλαδικές 2024: Πρόγραμμα μαθημάτων ΓΕΛ και ειδικών μαθημάτων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ
Πρόγραμμα για τις Επαναληπτικές Πανελλαδικές εξετάσεις των μαθημάτων ΓΕΛ και των ειδικών μαθημάτων (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) έτους 2024
Επαναληπτικές Πανελλαδικές 2024: Πρόγραμμα μαθημάτων ΓΕΛ και ειδικών μαθημάτων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ
Θέρμανση στα σχολεία
Σχολεία – «Βόμβα»: Μαθητές θα διδάσκονται Ηθική από την Α’ τάξη Δημοτικού μέχρι και το Λύκειο
Μάθημα ηθικής στα σχολεία αντί για θρησκευτικά για όσους έχουν απαλλαγή από τα θρησκευτικά
Σχολεία – «Βόμβα»: Μαθητές θα διδάσκονται Ηθική από την Α’ τάξη Δημοτικού μέχρι και το Λύκειο
ακίνητα
Πρόγραμμα Κάλυψη: Πώς θα πάρετε σπίτι με δωρεάν ενοίκιο για τρία χρόνια
Το Υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας αναλαμβάνει την κάλυψη του μισθώματος για (3) τρία χρόνια και επιπλέον το κόστος μετακόμισης και...
Πρόγραμμα Κάλυψη: Πώς θα πάρετε σπίτι με δωρεάν ενοίκιο για τρία χρόνια
παδα
ΤΑΥΦΕ-ΠΑΔΑ: Με σημαντικές παρουσίες και παρεμβάσεις η υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας
«Σηματοδοτώντας την έναρξη σύμπραξης ανάμεσα σε έναν ιστορικό ασφαλιστικό οργανισμό και ένα Πανεπιστήμιο που διαγράφει συνεχή ανοδική πορεία στον...
ΤΑΥΦΕ-ΠΑΔΑ: Με σημαντικές παρουσίες και παρεμβάσεις η υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας