Γ΄ ΕΛΜΕ - ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ Θεσσαλονίκη 14/01/2013
Πρ. Κορομηλά 51
Τηλ./FAX 2310-229389
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 54622
e-mail: [email protected]
Το ΔΣ της Γ΄ ΕΛΜΕ – Θ καταγγέλλει το Υ.Π. για το έγγραφο 125075/Γ7/12-10-12, σύμφωνα με το οποίο οι εκπαιδευτικοί των λυκείων καλούνται να συνεργαστούν με το «Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων» και να προχωρήσουν σε δραστηριότητες καθορισμένες από αυτό , στο πλαίσιο του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΣΕΠ), των μαθημάτων: Οικιακή Οικονομία, Αρχές Οικονομίας, Τεχνολογίας και της ερευνητικής εργασίας (project).
Το ΔΣ του ΣΕΝ απαρτίζεται από επιχειρηματικούς ομίλους ( Microsoft, CEO Soros Hills, Apivita , Εθνική Τράπεζα κ.ο.κ.) και προτείνει στους μαθητές να εξαρτούν την «ευημερία» τους από την επίτευξη στόχων των επιχειρήσεων και των αφεντικών τους.
Σύμφωνα με το σκεπτικό τους η εργασία , η ανεργία, η φτώχεια είναι προσωπική υπόθεση των ανθρώπων, και οφείλονται στις δεξιότητες που έχει ή δεν έχει ο καθένας μας! Με άλλα λόγια μπορεί το κεφάλαιο, ντόπιο και ξένο, που σαρώνει τους πάντες και τα πάντα στο πέρασμά του, που ληστεύει τις πλουτοπαραγωγικές πηγές χωρών και λαών, που καταδικάζει χιλιάδες εργαζόμενους στη φτώχεια, την ανεργία, τη μετανάστευση και την προσφυγιά, να μπαίνει « ελεύθερα» και στα σχολεία για να διαμορφώνει συνειδήσεις μελλοντικών απασχολήσιμων και υποταγμένων ανθρώπων.
Την ίδια ώρα που η ιστορία των αγώνων του λαού μας ή διαστρεβλώνεται βάναυσα ή μένει έξω από τα σχολικά βιβλία, που απαγορεύεται η είσοδος στα σχολεία των αγωνιστών συνδικαλιστών ακόμη και των ηρώων της εθνικής αντίστασης, το υπουργείο ανοίγει διάπλατα τα σχολεία στους επιχειρηματίες και στα συμφέροντά τους.
Άλλωστε, η « συνεργασία» που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας με το «Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων» (ΣΕΝ) εντάσσεται στην οικοδόμηση του « νέου» σχολείου της αγοράς που προωθείται τα τελευταία χρόνια από τις κυβερνήσεις της χώρας μας και τις αποφάσεις της ΕΕ για την εκπαίδευση. Είναι το φθηνό, ευέλικτο σχολείο της αμάθειας, που θα προσφέρει στους μαθητές δυο τρία «κολλυβογράμματα», ασύνδετες πληροφορίες μιας χρήσης και αγοραίες δεξιότητες για να στηθούν στην ουρά των υποψήφιων ανέργων ἠ να μπουν στη λίστα της μετανάστευσης .
Καλούμε τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς να απορρίψουν τη συνεργασία με το παραπάνω σωματείο και να μη δεχτούν την είσοδο των επιχειρήσεων στα σχολεία.
Αγώνας για ένα δημόσιο, δωρέαν σχολείο που θα μορφώνει ολόπλευρα τους νέους ανθρώπους
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.ΤΗΣ Γ΄ΕΛΜΕ-Θ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ TΡΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ
Γ΄ ΕΛΜΕ - ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ Θεσσαλονίκη 9/01/2013
Πρ. Κορομηλά 51
Τηλ./FAX 2310-229389
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 54622
e-mail: [email protected]
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΟΥΣ!!
Ο κ. Αρβανιτόπουλος ,αφού «ενέδωσε» στη ΔΑΚΕ,, όρισε νέους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης. Οι θέσεις μοιράστηκαν σε πρόσωπα που προέρχονταν από τα κόμματα που συγκροτούν την τρικομματική Κυβέρνηση. Επτά από τη Ν.Δ., τέσσερις από το ΠΑΣΟΚ και δυο από τη ΔΗΜΑΡ, με βάση τα ποσοστά των κομμάτων!!!!
Είναι γνωστό ότι οι αστικές κυβερνήσεις θεωρούν τις δημόσιες υπηρεσίες κομματικό τους φέουδο. Ιδιαίτερα στο χώρο της εκπαίδευσης, οι εναλλαγές των αστικών κομμάτων στην κυβερνητική εξουσία, συνοδεύονταν με ξήλωμα του παλιού διοικητικού μηχανισμού και στελέχωσή του με εκπαιδευτικούς προσκείμενους στην εκάστοτε κυβέρνηση. Η άλωση των διευθυντικών θέσεων ήταν «το λάφυρο του νικητή», αφενός για να αποζημιώσει τους πιστούς του για την κομματική τους προσήλωση, αφετέρου –και κυρίως– για να μπορεί να ελέγχει την εφαρμογή της κυβερνητικής πολιτικής στην εκπαίδευση.
Αν και δεν μας προκάλεσε καμιά έκπληξη το γεγονός ότι «αξιοποιήθηκαν», ως επί το πλείστον, μέλη των συνδικαλιστικών παρατάξεων των αστικών κομμάτων (εν ενεργεία μέλη Δ.Σ των εκπαιδευτικών σωματείων),δεν μπορούμε παρά να καταγγείλουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την περίπτωση του μέλους του Δ.Σ της ΟΛΜΕ-συνδικαλιστή της ΔΑΚΕ που «δεν είχε προφτάσει» καν να παραιτηθεί τη μέρα που ανακοινώνονταν ο διορισμός του ως Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής. Από τη θέση αυτή αναλαμβάνει να υλοποιήσει τα μνημόνια και όλες τις συμφωνίες που πηγάζουν από αυτές, απολύσεις εκπαιδευτικών, συγχωνεύσεις σχολείων, αξιολογήσεις σχολείων και εκπαιδευτικών, δραστικό περιορισμό του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης κατ΄ εντολήν της ΕΕ και του ΔΝΤ με προώθηση του σχολείου της αγοράς κλπ, κλπ. μέτρα που πριν από λίγο κατήγγειλε ως μέλος του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ!!!
Επιβεβαιώνεται περίτρανα ότι η συμμετοχή στο συνδικαλισμό για τα στελέχη των αστικών κομμάτων δεν είναι παρά το τίμημα που πρέπει «να πληρώσουν» για να περάσουν στα πόστα των ονείρων τους. Φαντάζουν, έτσι, απίστευτα ειρωνικές και προκλητικές για τους εργαζόμενους οι θρασείς ανακοινώσεις των κυβερνητικών παρατάξεων μια-δυο μέρες πριν την ανακοίνωση των νέων διευθυντών, για «αξιοκρατία και δικαιοσύνη» (ΔΑΚΕ ΠΕ) και για «επικράτηση των αξιών, την αντικειμενική αναγνώριση των προσωπικών ικανοτήτων, των επιστημονικών προσόντων και της επάρκειας των στελεχών της εκπαιδευτικής κοινότητας… και τη δημιουργία συνείδησης για την εμπέδωση πνεύματος της αξιοκρατίας στους θεσμούς» (Νομαρχιακή Οργανωτική Επιτροπή Συνεδρίου Ιωαννίνων ΠΑΣΟΚ)!!
Όμως οι πράξεις τους δεν μπορεί και δεν πρέπει να χαρακτηρίζουν το Συνδικάτο. Δεν έχουν σχέση όλοι αυτοί με τους μάχιμους εκπαιδευτικούς που αναμετρώνται καθημερινά με τα ογκούμενα προβλήματα της τάξης, που αγωνίζονται να βρουν λύσεις, που διεκδικούν, που κινητοποιούνται, που δίνουν τεράστιο κομμάτι της ζωής τους στη μόρφωση των παιδιών των λαϊκών στρωμάτων, ακόμα και όταν αμείβονται άθλια, μέσα σε σχολεία ερείπια, χωρίς θέρμανση και υποδομές, μετακινούμενοι με δικά τους έξοδα από σχολείο σε σχολείο, από πόλη σε πόλη. Χαρακτηρίζουν τους πολιτικό-συνδικαλιστικούς χώρους από τους οποίους προέρχονται .
Αυτά τα φαινόμενα, παρά τη δικαιολογημένη απέχθεια δεν πρέπει να αποτελέσουν αιτία απομάκρυνσης από το συνδικάτο, αλλά αντίθετα πρέπει να γίνουν κίνητρο αυξημένης δραστηριοποίησης, μεγαλύτερου ελέγχου και μαζικής συμμετοχής στις ΕΛΜΕ, ώστε να αποκατασταθεί ο ταξικός προσανατολισμός του συνδικαλιστικού κινήματος, να χτυπηθεί η γραφειοκρατική λειτουργία των σωματείων, να αποκαθηλωθεί ο κυβερνητικός συνδικαλισμός από παντού [από τα ΔΣ των ΕΛΜΕ, από την ΟΛΜΕ, από την ΑΔΕΔΥ κλπ.], δηλαδή να περάσουν τα συνδικάτα και οι αγώνες στα χέρια των εργαζομένων.
Το συνδικάτο είναι το σπίτι μας, καιρός να φύγουν «οι καταχραστές»!
Πέρα από τον τρόπο που έγιναν οι «επιλογές» των νέων προϊστάμενων, πέρα από τα πρόσωπα, το κυριότερο ζήτημα παραμένει η φιλοσοφία και το ιεραρχικό πλέγμα της διοίκησης, που «οικοδομεί» στελέχη που καλούνται να εφαρμόσουν μια πολιτική που θα αποτελειώσει την ήδη ρημαγμένη «εκπαιδευτική γη».
Από την άποψη αυτή, το ποιος και πώς επιλέγεται στη θέση του στελέχους είναι στενά συνδεμένο με την πολιτική που θα υπηρετήσει. Γιατί για την εκάστοτε κυβέρνηση είναι απαραίτητη μια ομάδα εμπίστων και άνευ όρων υπάκουων, διατεθειμένων να υλοποιήσουν οποιοδήποτε μέτρο της. Πρόκειται ουσιαστικά για επιχείρηση δημιουργίας ενός μηχανισμού επιτήρησης και τιμωρίας, ώστε να αστυνομευτεί και να χειραγωγηθεί ο κόσμος των εκπαιδευτικών και των μαθητών, στους οποίους επιβλήθηκε ένα άθλιο παρόν και επιφυλάσσεται ένα ακόμα ζοφερότερο μέλλον.
Ακριβώς για να υλοποιηθούν όσα σχεδιάζονται (κατάργηση μόνιμων διορισμών-ελαχιστοποίηση συμβασιούχων, νέες περικοπές μισθών, συμπτύξεις τμημάτων, συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, μετακινήσεις εκπαιδευτικών σε όλη την Ελλάδα, σκληρή αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών, απολύσεις, ιδιωτικοποιήσεις κ. α), χρειάζεται ένας σκληρός διοικητικός μηχανισμός, κομματικά ελεγχόμενος από το αστικό μπλοκ εξουσίας.
Τα ανώτερα στελέχη της διοίκησης θα κληθούν να προωθήσουν αντιλαϊκές-αντιεκπαιδευτικές αποφάσεις, σπανιότερα πλέον με το «καρότο» των εξυπηρετήσεων, κυρίως με το «μαστίγιο» του αυταρχισμού. Στόχος: η κατάργηση κάθε κεκτημένου ενός κλάδου που αρκετές φορές στο παρελθόν έδειξε απείθαρχος και αγωνιστικός, η ολοκληρωτική διάλυση της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης και η εμπέδωση ενός σκληρά ταξικού σχολείου, φθηνού, υποταγμένου, ανελεύθερου.
Αξίζει, τέλος, να σημειώσουμε, για να καταρρίπτεται και ο μύθος της «αξιολόγησης», ότι -χωρίς καμία διαδικασία “αξιολόγησης”- στους απερχόμενους περιφερειακούς διευθυντές εκπαίδευσης αυτομάτως θα ανατεθούν καθήκοντα σχολικού συμβούλου και μάλιστα σε περιοχές που οι ίδιοι επιθυμούν, όπως επίσης ότι οι απερχόμενοι Περιφερειακοί Διευθυντές «τιμώνται» με θέσεις στο ΙΕΠ!!
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.ΤΗΣ Γ΄ΕΛΜΕ-Θ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ TΡΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ
Γ΄ ΕΛΜΕ - ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ Θεσσαλονίκη 10/01/2013
Πρ. Κορομηλά 51
Τηλ./FAX 2310-229389
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 54622
e-mail: [email protected]
Ο ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ «ΕΡΓΟ » ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Τέλος στις μεταθέσεις!
Με υπουργική απόφαση που υπογράφει ο υφυπουργός Παιδείας Θ. Παπαθεοδώρου (Υπουργική Απόφαση ΦΕΚ 3437/24-12-2012)….επανακαθορίζονται !! (ελαχιστοποιούνται δηλαδή )οι περιοχές μετάθεσης των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Η απόφαση αυτή δεν ήταν κεραυνός εν αιθρία… Περιμέναμε κάτι ανάλογο από την πρωτοφανή καθυστέρηση της εγκυκλίου μεταθέσεων (ποιες άλλες εκπλήξεις μας επιφυλάσσει άραγε;) και είναι ενταγμένη στη λογική του « αποφασίζομεν και διατάσσομεν»,
Όπως προκύπτει, στη συντριπτική πλειοψηφία οι περιοχές αυτές διευρύνονται στα όρια των νομών. Στην Θεσσαλονίκη οι 5 περιοχές περιορίζονται σε 2!!
Οι επιπτώσεις από την αλλαγή αυτή θα είναι τραγικές με άμεση στόχευση την κατάργηση των οργανικών θέσεων, τον περιορισμό των μεταθέσεων, , την τεχνική εξαφάνιση των πραγματικών κενών, τις υπηρεσιακές μεταβολές αλλά και στη στελέχωση και στην ομαλή λειτουργία των σχολείων.
· Λόγω των αυξημένων συνταξιοδοτήσεων, υπάρχουν κενά που θα καλυφθούν με βελτιώσεις -πλέον- από συναδέλφους των σχολείων της περιφέρειας. Με δεδομένο τους μηδενικούς μόνιμους διορισμούς και τις μηδαμινές προσλήψεις αναπληρωτών εύκολα συμπεραίνει κανείς ότι τα σχολεία της περιφέρειας θα υπολειτουργούν με κίνδυνο να μαραζώσουν και τελικά να κλείσουν ή να λειτουργούν( ;) με «επισκέπτες» καθηγητές.
· Ο υπολογισμός των οργανικών κενών για τις μεταθέσεις του 2013 επειδή θα γίνει σε επίπεδο νομού πλέον, το ΠΥΣΔΕ θα δώσει ελάχιστα κενά. Αυτό απλά σημαίνει εκμηδένιση πλέον των μεταθέσεων.
· Οι εκπαιδευτικοί, (ενώ έχουν κοπεί και τα οδοιπορικά τους), θα μετακινούνται σε αποστάσεις πολλών χιλιομέτρων για να καλύψουν ώρες σε σχολεία της «περιοχής» τους. Οι διαθέσεις σε άλλα σχολεία όσων δεν συμπληρώνουν ωράριο δεν θα υπόκεινται σε φραγμούς από τις περιοχές μετάθεσης που υπήρχαν μέχρι τώρα (οι συνάδελφοι λ.χ. της Πολίχνης θα συμπληρώνουν ωράριο στην Αρέθουσα;;, από την Νεάπολη στα Κουφάλια ;;;κ.ο.κ. ). Αυτό θα σημαίνει αφάνταστη ταλαιπωρία και μεγάλη οικονομική αφαίμαξη των συναδέλφων που θα αναγκαστούν να συμπληρώνουν ωράριο σε πολλά σχολεία (λαμβανομένου υπ’ όψιν επιπλέον ότι το υπουργείο δεν δικαιολογεί δαπάνες για τις υπερωρίες λόγω διάθεσης). Τώρα θα διαλυθούν και οι οικογένειές μας ενώ σε πολλές περιπτώσεις θα δυσκολεύονται ακόμα και να μετακινηθούν οι συνάδελφοι σε δυο και τρία σχολεία σε τόσο μεγάλες αποστάσεις.
· Χάνεται το δίχτυ προστασίας από τις τυχόν αυθαιρεσίες της διοίκησης και την αντικειμενικότητα που υπήρχε στο όλο σύστημα με τα μόρια κάθε περιοχής και του συναδέλφου. Οι μετακινήσεις αυτές τώρα θα επιβάλλονται αναγκαστικά από τη διοίκηση και με την επίκληση της άρνησης καθήκοντος, όσον δεν θα συμμορφώνονται με τας υποδείξεις, Όσοι θα αρνούνται θα τίθενται σε καθεστώς υπηρεσιακού έλεγχου (με τον αυταρχικό Δ.Κ. που ψήφισαν) και θα οδηγούνται συνάδελφοι στην εργασιακή εφεδρεία με τον «τιμητικό» (κατά Μανιτάκη )τίτλο του «επίορκου».
Απ’ όλα τα παραπάνω και σε συνδυασμό με την σχεδιαζόμενη αύξηση ωραρίου συμπεραίνουμε ότι προετοιμάζεται το έδαφος με την παράλληλη στήριξη πρόθυμων – κυβερνητικών αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια για την περαιτέρω ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων των εκπ/κών και την εφεδρεία – μετάταξη – απόλυση όσων δεν θα συμπληρώνουν ωράριο. Τα θέλουν όλα εδώ και τώρα!
Με τις ποικιλότροπες μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις εφάπαξ, τα χαράτσια, την φοροληστεία ,την υποχρηματοδότηση, τα εξεταστικά «κάτεργα» του νέου Λυκείου, την υποβάθμιση -ιδιωτικοποίηση της τεχνικής εκπαίδευσης κ.ο.κ θέλουν να κάνουν τη ζωή μας κόλαση !
Με τον τρόπο αυτό τελειώνουν και με τις μηδενικές προσλήψεις αναπληρωτών για να εξοικονομήσουν χρήματα για τους δανειστές τοκογλύφους.
Με την απόφαση αυτή υλοποιείται «καλύτερα» η σύνδεση των περιφερειακών διευθύνσεων και των περιοχών μεταθέσεων με τους καλλικρατικούς δήμους και περιφέρειες..
Οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί θα επιτρέψουμε την εκθεμελίωση της Δημόσιας Δωρεάν Παιδείας;
Θα τους αφήσουμε να μας πάρουν το ψωμί από το τραπέζι των παιδιών μας και την εξαθλίωση του ελληνικού λαού;
Η Κυβερνητική πλειοψηφία της ΟΛΜΕ θα αφυπνιστεί επιτέλους, θα αφουγκραστεί επιτέλους τον απλό συνάδελφο της τάξης ή θα συνεχίσει να ρίχνει 24ωρες ντουφεκιές στον αέρα, (έχοντας βάλει στο σημάδι κάποιες θέσεις στην ιεραρχία;) μαζί με την ΑΔΕΔΥ των σαλονιών; Επειδή αυτό φαίνεται ανέφικτο ήρθε η ώρα η βάση του κλάδου να πάρει την υπόθεση στα χέρια της
Οι ΕΛΜΕ της Θεσσαλονίκης οφείλουν άμεσα να αντιδράσουν να καλέσουν σε γενικό ξεσηκωμό τους εκπαιδευτικούς ! Με Γ.Σ, επιτροπές αγώνα ,απεργιακά ταμεία, προετοιμασία, με την ενεργοποίηση όλου του μαχόμενου κλάδου, σχέδιο και συντονισμό για να μπλοκάρουμε τη κατάργηση της μόνιμης και σταθερής εργασίας στο δημόσιο σχολείο, τη διάλυση της δημόσιας δωρεάν παιδείας !
Να συγκληθεί άμεσα διελμική συνάντηση, στην οποία θα καλεστούν να πάρουν μέρος οι συνάδελφοι, για συγκεκριμένες και αναγκαίες διαμαρτυρίες, παρεμβάσεις και κινητοποιήσεις που πρέπει να γίνουν και να οργανωθούν
Για ένα κίνημα της βάσης των εκπαιδευτικών, των αποφασιστικών νικηφόρων αγώνων, κόντρα στον κρατικό-κυβερνητικό συνδικαλισμό, την εσκεμμένη αδράνεια της ΟΛΜΕ, την λογική των αποσπασματικών 24ωρων κινητοποιήσεων διαμαρτυρίας των ανυπόληπτων ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ. Για ένα κίνημα που θα ανατρέψει την πολιτική κοινωνικού ολοκαυτώματος έχοντας πυξίδα και προοπτική την αντίπαλη πρόταση για ενιαίο δωδεκάχρονο σχολείο, δημόσιο και δωρεάν για όλα τα παιδιά, όλη τη γνώση και όλους τους καθηγητές σε μια άλλη κοινωνία και δημοκρατία των εργαζομένων !!
Με ενότητα, αγωνιστική διάθεση, σχέδιο, αποφασιστικότητα και αισιοδοξία
μπορούμε να τους ανατρέψουμε !
Συνάδελφοι εάν τώρα δεν εγερθούμε αύριο ίσως να είναι αργά…..
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.ΤΗΣ Γ΄ΕΛΜΕ-Θ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΤΡΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Τι σημαίνει η λέξη «γλίσχρος»;
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής - Αιτήσεις έως 30/12
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση