Ενιαία Αγωνιστική Κίνηση (Ε.Α.Κ.) για το ΠΥΣΔΕ Αχαΐας
Ενημερωτικό 15ο: Για το νέο εργασιακό τοπίο και το νέο ΠΥΣΔΕ
Βρισκόμαστε σε «νέα φάση» των δανειακών συμβάσεων, μνημονίων και «αποικίας χρέους». Έτσι αρέσκονται να αποκαλούν την νέα περίοδο που σχεδιάζουν, όσοι τσαλαπατούν κατακτήσεις των λαών σε ενάμισι αιώνα και διαλύουν μεθοδικά δια της βίας περιφερειακές χώρες, όπως η δική μας. Στις 14-01-2013 σε μια «υποτονική» βουλή και με την συνδικαλιστική γραφειοκρατία άβουλη μετατράπηκε η τροποποίηση της 2ης δανειακής συνθήκης (τα πάντα εμπράγματες υποθήκες) από Πράξη Νομ. Περιεχομένου (12-12-2012) σε «απόφαση» του κράτους.
Ι) Εργασιακή ομηρία ή εργασιακή ενότητα;
Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάζεται, κατά την έκφραση του Υπ. Αντ. Μανιτάκη, να «παραμείνουν στο δημόσιο οι τομείς που δεν θέλουν ή δεν μπορούν να αναλάβουν οι ιδιώτες»… Η Δημόσια εκπαίδευση είναι αυτονόητο ότι αποτελεί μέρος του σχεδιασμού ιδιωτικοποίησης τομέων της και εμπορευματοποίησης πλευρών της. Επομένως ο «Καλλικράτης» της εκπ/σης ξεκινά με βασικά εργαλεία: α) Την άκρως πυραμιδική, τιμωρητική έως εξουθενωτική εξωτερική «αξιολόγηση» του προσωπικού αγγλοσαξωνικής πρακτικής και λογικής β) Τις υποχρεωτικές μεταθέσεις, μετατάξεις και αποσπάσεις παράλληλα με εθελούσιες. γ) Την οικονομική καθήλωση των εκπαιδευτικών και εν ευθέτω χρόνω: δ) την αύξηση του εργασιακού & διδακτικού χρόνου ε) Την «πυρπόλυση» των οργ. θέσεων.
Στο «Μνημόνιο ΙΙΙ» (7-11-2012) πήραν και τις αντίστοιχες αποφάσεις. Εμείς τόσο προεκλογικά από τον Οκτώβρη, όσο και στις 10-12-2012 (Ενημερωτικό 14ο – 10/12/2012) καταγγείλαμε αυτούς τους σχεδιασμούς με αφορμή την καθυστέρηση εγκ. για τις φετινές μεταθέσεις με επίκεντρο την πιθανότητα ενοποίησης των περιοχών μετάθεσης. Για το ενημερωτικό αυτό δεχτήκαμε μια αδιανόητη και βιαστική επίθεση (το μεσημέρι της ίδιας μέρας) από την τοπική ΔΑΚΕ «περί φαντασιώσεων» και «τρομοκρατίας»!!! Την ίδια στιγμή στελέχη της ΔΑΚΕ «έραβαν φούστες και κουστούμια» για Περιφερειακοί Δ/ντές. Έτσι στις 24-12-12 ενοποιήθηκαν οι περιοχές και στις 14-1-2013 πήραμε όλοι υποχρεωτική μετάθεση στο Νομό μας, ενώ εκείνες τις μέρες σε Αττική και Θεσσαλία κατέλαβαν θέσεις Περιφερειακών Διευθυντών εν ενεργεία συνδ. στελέχη της ΔΑΚΕ!!!
Δρώντας από τα κάτω και προβλέποντας τους σχεδιασμούς τους δράσαμε ακαριαία: α) Συστήσαμε ανοικτή επιτροπή για το ζήτημα των επικείμενων «υπηρεσιακών μεταβολών» όπου αποφασίσαμε να δράσουμε πιο εξειδικευμένα στο θέμα αυτό εντάσσοντάς τες στο πλαίσιο των εργασιακών επιθέσεων που ξεκίνησαν (αργίες, μετατάξεις, αξιολόγηση, διαθεσιμότητες, αύξηση εργ. & διδ. χρόνου, εφεδρείες, απολύσεις). Στόχος η διατήρηση και αύξηση της εσωτερικής ενότητας του κλάδου σε αντίθεση με τεχνητούς διαχωρισμούς και «ανθρωποφαγίες» που επιθυμούν σε όλα τα επίπεδα (ξεκινώντας από τα σχολεία και το ίδιο ΠΕ-ειδικότητα). β) Ξεκινήσαμε περιοδείες στα σχολεία όπου θέσαμε τα ζητήματα και την επεξεργασία πιθανών «σύννομων» προτάσεων για το τοπ. ΠΥΣΔΕ και άλλων βασικότερων προς ΚΥΣΔΕ (μέσω ΟΛΜΕ). γ) Αποφασίσαμε και διοργανώσαμε έγκαιρα ειδική εκδήλωση στην Πάτρα (ΓΕΣΕΒΕ 24-1-2013). Στην ενδιαφέρουσα αυτή και ζωντανή εκδήλωση κατασταλάχτηκαν δυο πακέτα προτάσεων για το ΠΥΣΔΕ (Ιούνιος και Σεπτέμβριος) και ένα προς ΟΛΜΕ. Αποφασίστηκε παράλληλα να συγκεντρωθεί ικανός και ενδεικτικός αριθμός υπογραφών που θα ακολουθήσουν τις προτάσεις προς τις δυο ΕΛΜΕ της Αχαΐας σε περίπου ένα μήνα. Μαζί με τις ΕΛΜΕ θεωρούμε ότι πρέπει να γίνει σε πρώτη φάση ενημέρωση όλων των μελών του ΠΥΣΔΕ για τις προτάσεις. Οι υπόλοιπες μαζί με τα άλλα εργασιακά θα αποτελέσουν και ζήτημα του φετινού Συνεδρίου της ΟΛΜΕ. Καλούμε όλους τους συναδέλφους να μελετήσουν τις προτάσεις που διακινούνται στα σχολεία και να κάνουν παρατηρήσεις. Σας καλούμε επίσης να τις συνυπογράψετε εάν είστε απολύτως σύμφωνοι.
ΙΙ) Μονιμοποιήσεις νεοδιόριστων
Με αρκετή καθυστέρηση ήλθαν στο ΠΥΣΔΕ μονιμοποιήσεις νεοδιόριστων συναδέλφων που είχαν τις προϋποθέσεις (διετία, μη αρνητική έκθεση Δ/ντή, ΠΕΚ) για αυτοδίκαιη μονιμοποίηση. Το ΠΥΣΔΕ έκανε το αυτονόητο. Μονιμοποιήθηκε συνάδελφος χωρίς ΠΕΚ, αφού ήταν στην ευχέρεια του ΥΣ. Πρόβλημα δημιουργήθηκες με συνάδελφο λόγω ΕΔΕ για την οποία μειωφηφίσαμε οι αιρετοί. Τελικά το ΠΫΣΔΕ επιφυλάχτηκε και σε επόμενο ΠΥΣΔΕ έγινε η μονιμοποίηση, αφού είχε συμπληρώσει την διετία πριν την εντολή για διεξαγωγή της ΕΔΕ
ΙΙΙ) Συμπλήρωση ωραρίου υποχρεωτικά σε ΠΔΣ
Στις 24-12-2012 ζητήθηκε από το ΠΥΣΔΕ να εγκρίνει προγράμματα υποχρεωτικής συμμετοχής σε λίγες ώρες ΠΔΣ (πρόσθετη διδακτική στήριξη) σε συναδέλφους που τους έλλειπε έστω και 1 ώρα από το διδ. τους ωράριο. Τις προτάσεις τις έκαναν οι Δ/ντες των ΓΕΛ, αφού είχαν ζητήσει τη συμμετοχή μαθητών. Παρά το γεγονός ότι είμαστε υπέρ μιας οργανωμένης ΠΔΣ με χρηματοδότηση, παρά το γεγονός πως αρκετοί συνάδελφοι επιθυμούν και πραγματοποιούν την εθελοντική αλληλεγγύη σε αδυνατούντες μαθητές το πρόγραμμα αυτό ήταν «καρικατούρα» ΠΔΣ, καθαρά για επικοινωνιακούς λόγους του Υπ. Παιδείας. Δεν έχουμε αντίρρηση να συμπληρώνεται το υποχρ. Διδ. ωράριο. Όμως ανάμεσα στα υπόλοιπα, δεν διευκρινιζόταν σε ποιο εργασιακό ωράριο θα γινόταν (μετά τις 14.00;). Γι’ αυτό εμείς δεν το ψηφίσαμε και μαζί με μας και ο έτερος αιρετός. Την ευθύνη την πήρε η Διευθύντρια Εκπ/σης.
ΙV) Κενά, Τοποθετήσεις και Διαθέσεις
Κενά υπάρχουν από την αρχή της χρονιάς στις δυο ΕΠΑΣ (μεγάλο πρόβλημα στη 2η) και σε μαθήματα οργάνων στο Μουσικό Σχολείο (διορίζονται κατ’ ευθείαν). Ελάχιστοι ωρομίσθιοι (έως 4 ώρες ) ήλθαν αρχές Ιανουαρίου και ουσιαστικά δεν καλύπτουν τις ανάγκες. Δεν γίνεται έτσι η στήριξη των μουσικών σχολείων. Κενά υπάρχουν σε μακρινά σχολεία σε ειδικότητες που δεν ήλθαν αναπληρωτές (π.χ. ΠΕ15 σε Γ΄ και Δ΄ και ΠΕ16 στην Γ΄ όπου δόθηκε απόσπαση σε άλλο ΠΥΣΔΕ χωρίς να αναπληρωθεί από το ΚΥΣΔΕ).
Κενά με αναμενόμενους ρυθμούς δημιουργούνται συνεχώς λόγω συνταξιοδοτήσεων, αποσπάσεων σε εξωτερικό - ΙΕΚ, ασθενειών, αδειών, κλπ). Ήλθαν δυο αναπληρωτές και μετακινηθήκαν κάποιοι συνάδελφοι που έληξε η άδεια τους ή είχαν πλεονάζον ωράριο.
V) Μεταπτυχιακά, Ιδιωτικό έργο, Φροντιστήρια
Εγκρίθηκαν όλα τα Μεταπτυχιακά και διδακτορικά που ήλθαν στην προηγούμενη περίοδο. Σε μεταπτυχιακό ΠΕ19 που έχει εγκριθεί, δεν δόθηκε η έγκριση για να κάνει Μαθηματικά διότι ήταν στη «διδακτική των θετικών επιστημών» γενικά.
Εγκρίθηκαν αιτήσεις για ιδιωτ. έργο συναδέλφων. Επιφυλάξεις υπήρξαν για ιδιωτ. έργο συναδέλφου που έχει έλθει στη Δ/νση από άλλο Νομό της Περιφέρειας, αλλά όχι από το ΚΥΣΔΕ. Εγκρίθηκαν όλες οι αιτήσεις (αδιορίστων) για φροντιστήρια.
VΙ) Ανακατατάξεις στο Βαθμολόγιο Μισθολόγιο
Έγινε ενημέρωσή μας στις 31-1-2013 επί αιτήσεων συναδέλφων με δυο μεταπτυχιακά για επανακατάξη με πλασματικά έτη 2+1 ότι βγήκε ειδική αρνητική πλειοψηφική γνωμοδότηση. Με αφορμή αυτό το γεγονός φέρνουμε στην επικαιρότητα και παρά τη συνολική μας αντίθεση σ’ αυτό:
α) Την ανάγκη από τη Β/βάθμια Αχαΐας νέας επανακατάταξης, αφού έχει περάσει πολύς καιρός από την προηγούμενη.
β) Να υπενθυμίσουμε σε ΕΛΜΕ, ΟΛΜΕ ότι υπάρχει «άκρα του τάφου σιωπή» για ένταξη στο βαθμολόγιο-μισθολόγιο μέχρι επτά ασφαλισμένων ετών από τον ιδιωτικό τομέα μέσω ειδικού Π.Δ. ή Εγκυκλίου.
γ) Να καταστήσουμε σαφές ότι είναι παράλογο π.χ. ένα διδακτορικό και ένα πτυχία από Σχολ. Δημόσιας Διοίκησης να παίρνει 6+3=9 πλασματικά έτη ενώ δυο διδακτορικά ή δυο μεταπτυχιακά να χάνουν το μισό του 2ου.
δ) Επαναφέρουμε σε ΕΛΜΕ και ΟΛΜΕ ότι είναι ακόμα πιο παράλογο και αντεργατικό όταν δίνεται μάλιστα πληθώρα 2ηςειδικότητας (στην Αχαΐα πλησιάζουν τις 250) στο 2ο πτυχίο να μην αναγνωρίζονται καθόλου πλασματικά έτη, τη στιγμή που οι συνάδελφοι με αυτήν «κλείνουν τρύπες»….
Οι αιρετοί με την Ενιαία Αγωνιστική Κίνηση για το ΠΥΣΔΕ Ν. Αχαΐας είναι:
1) Παναγιώτης Μπούρδαλας, τακτικό μέλος, κιν. 6976791812, e-mail: [email protected]
2) Άγγελος Μπουμπούλης, αναπλ. μέλος, κιν. 6937152508, e-mail: [email protected]
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη