Thumbnail
Ενωτική Κίνηση ΔΕ Βοιωτίας: Για το σχέδιο ΠΔ αξιολόγησης των εκπαιδευτικών

 

Ε Ν Ω Τ Ι Κ Η   Κ Ι Ν Η Σ Η  Δ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ

Ιστολόγιο: enotikiviotias.blogspot.gr

 

Η θέση μας για το σχέδιο Π.Δ.

αξιολόγησης των εκπαιδευτικών

Το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος του Υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που δόθηκε πρόσφατα στη δημοσιότητα:

1.                που εφαρμόζει κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών,

2.                που συνδέεται με τη βαθμολογική - μισθολογική εξέλιξη και τις ποσοστώσεις του Νόμου 4024/2011,

3.                που απειλεί με απολύσεις εκπαιδευτικών,

μας γυρίζει  30 χρόνια πίσω (εποχή 1982 και πριν) αφού τα όσα προβλέπει, με παραλλαγές, ίσχυαν και τότε. Οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται από μονοπρόσωπα όργανα (Διευθυντή σχολείου - Σχολικό Σύμβουλο) και κατατάσσονται σε κατηγορίες. Επιστροφή, λοιπόν, στο παρελθόν με το νέο - υποτίθεται - Π.Δ. (σαν να μην πέρασε μια μέρα από τότε .. !!)

«Το φάντασμα του επιθεωρητή» επιστρέφει ;

Η εκπαιδευτική κοινότητα θα δώσει τη μάχη και την πρότασή της για τη διασφάλιση της παιδαγωγικής ελευθερίας στα Σχολεία.

ΟΧΙ  ΣΤΗ  ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΝΑΙ  ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ -

ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ – ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ:

a                   που αξιολογεί το σύνολο των εμπλεκομένων παραμέτρων στην εκπαιδευτική διαδικασία (αναλυτικά προγράμματα, βιβλία, υποδομές, συνθήκες άσκησης εκπαιδευτικού έργου, κοινωνικά χαρακτηριστικά, διοικητική και παιδαγωγική υποστήριξη, επιμόρφωση κ.α.) και λειτουργεί ως μηχανισμός ανατροφοδότησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

a                   που κινείται στους άξονες:

1.                προγραμματισμός

2.                στοχοθεσία

3.                παρακολούθηση

4.                αξιολόγηση

από συλλογικά όργανα (Σύλλογος Διδασκόντων σε συνεργασία με το Σχολικό Σύμβουλο) με στόχο τη βελτίωση και την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου.

a                   που απαντά στα ερωτήματα :

1.                τι προγραμματίζεται

2.                πώς εφαρμόζεται στην πράξη

3.                τι αξιολογείται

4.                πώς αποτιμάται το αποτέλεσμα

5.                ποιες πρωτοβουλίες αναλαμβάνονται για τη βελτίωση

Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου (π.χ. της σχολικής μονάδας) συνδέει το προϊόν της αξιολόγησης με μέτρα διορθωτικά και πρωτοβουλίες ενισχυτικές του παραγόμενου εκπαιδευτικού έργου.  Από το προϊόν της αξιολογικής διαδικασίας πρέπει να προκύπτει όφελος, ποιότητα και αναβάθμιση της ίδιας της Εκπαίδευσης.  

Το εκπαιδευτικό έργο ΔΕΝ αξιολογείται από μονοπρόσωπα ΑΛΛΑ από συλλογικά όργανα.

Το αποτέλεσμα της εκπαιδευτικής αξιολόγησης  - σε καμία περίπτωση - δεν μπορεί να είναι προϊόν αποκλειστικά «αξιολογικής έκθεσης» και δεν είναι δυνατό να χρησιμοποιείται ως πειθαρχικό μέτρο και να συνδέεται με την υπηρεσιακή, μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη του εκπαιδευτικού. 

Κανένα σύστημα εκπαιδευτικής αξιολόγησης δεν μπορεί να εφαρμοστεί και πολύ περισσότερο δεν μπορεί να πετύχει αν δεν εξασφαλιστεί η αποδοχή και η εμπιστοσύνη των εκπαιδευτικών. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Η λίστα με τις 16 παραλίες σε Αττική και Εύβοια που πρέπει να αποφύγετε

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Λίμνη Κάρλα
Λάρισα: Μαγικές εικόνες με φλαμίνγκο, σταχτόχηνες, λευκοτσικνιαδες και πελεκάνους στην λίμνη Κάρλα
Στο παρακάτω βίντεο αποτυπώνονται οι εκατοντάδες πελεκάνοι να… σκεπάζουν τον ουρανό δημιουργώντας σχηματισμούς στον αέρα πάνω από τη λίμνη
Λάρισα: Μαγικές εικόνες με φλαμίνγκο, σταχτόχηνες, λευκοτσικνιαδες και πελεκάνους στην λίμνη Κάρλα
ypoyrgeio_paideias.jpg
Πανελλαδικές 2025: Καθορισμός εξεταστέας ύλης για το έτος 2025 για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Καθορισμός εξεταστέας ύλης για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2025
Πανελλαδικές 2025: Καθορισμός εξεταστέας ύλης για το έτος 2025 για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
seismos
Δωδεκάνησα: Ερευνητής προειδοποιεί για μεγάλο σεισμό- Τι «δείχνει»
«Η Ελλάδα και τα Δωδεκάνησα βρίσκονται σε υψηλό κίνδυνο. Ενώ στην Ελλάδα γίνονται σεισμοί άνω των 6 Ρίχτερ ανά 2 χρόνια, δεν έχει σημειωθεί τέτοια...
Δωδεκάνησα: Ερευνητής προειδοποιεί για μεγάλο σεισμό- Τι «δείχνει»