Thumbnail
Ερώτηση στη Βουλή σχετικά με το σχέδιο "Αθηνά"

 

 

Σέρρες, 18 Φεβρουαρίου 2013

ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ

Θέμα :  Σχέδιο «Αθηνά»: Διαρθρωτική αλλαγή στην Παιδεία ή πρόχειρος επανασχεδιασμός με χρεοκοπημένη λογική;

Ερώτηση βουλευτή Σερρών κ. Μάρκου Μπόλαρη προς τον υπουργό Παιδείας

Την απουσία τεκμηριωμένης μελέτης και αναπτυξιακού σχεδιασμού που χαρακτηρίζει το σχέδιο ΑΘΗΝΑ με τις επιχειρούμενες  συγχωνεύσεις στα τριτοβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα επισημαίνει με ερώτησή του προς τον υπουργό Παιδείας ο βουλευτής Σερρών Μάρκος Μπόλαρης. Η επίκληση κριτηρίων όπως η εξυπηρέτηση κοινωνικών αναγκών,  η αναλογία διδασκόντων προς φοιτητές, η διάσπαση γνωστικών αντικειμένων, η προβληματική λειτουργία μεμονωμένων τμημάτων και η ανταπόκριση στις αναπτυξιακές ανάγκες της χώρας είναι σε αρκετές περιπτώσεις προσχηματική παρατηρεί ο κ. Μπόλαρης. Οι ανακοινώσεις του Υπουργείου για συγχωνεύσεις τμημάτων προκάλεσαν τις αντιδράσεις της ακαδημαϊκής κοινότητας που κατήγγειλε την έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού στα πλαίσια του επιχειρούμενου εξορθολογισμού των Α.Ε.Ι. και τη δυσαρμονία κριτηρίων και αποφάσεων.

Συγκεκριμένα, αναφέρει ο κ Μπόλαρης, καταγγέλθηκε ότι τα κριτήρια αυτά καταστρατηγήθηκαν, καθώς το Υπουργείο υπέκυψε σε μία απαράδεκτη πολιτική συναλλαγή τοπικών και κομματικών συμφερόντων, κοτζαμπάσηδων βουλευτών και κυβέρνησης. Ειδικότερα συνενώνονται τμήματα με ανόμοιο γνωστικό αντικείμενο, διατηρούνται τμήματα με ανεπαρκή στελέχωση διδακτικού προσωπικού. Τέλος, επισημαίνει ο κ. Μπόλαρης,  καμιά προτεινόμενη συγχώνευση δεν συνοδεύεται από τεκμηρίωση σε σχέση με τη ζήτηση των ειδικοτήτων στην αγορά εργασίας, αλλά ούτε και σε σχέση με τις αναπτυξιακές προτεραιότητες της χώρας ενώ οι προτεινόμενες αλλαγές δεν διαθέτουν καμία τεκμηρίωση για τις ανάγκες σε υποδομές των νέων τμημάτων αλλά και την τύχη των υποδομών που εγκαταλείπονται.

Μάρκος Μπόλαρης, βουλευτής Ν. Σερρών

Διαδίκτυο: www.bolaris.gr  - Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: [email protected]

Σέρρες: Μεραρχίας 40, 621 25, Σέρρες, τηλ.: 23210 98440,: fax 23210 98449 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;