Thumbnail

 

Αγαπητοί αναγνώστες, αγαπητοί συνάδελφοί 
 
Πολλοί μίλησαν ως τώρα για το περίφημο προεδρικό διάταγμα που αφορά την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
 
Οι εμπνευστές του, που ανήκουν στον εσμό αυτών που δημιούργησαν την κρίση και τώρα παριστάνουν τα ευαισθητοποιημένα θύματά της ,επιδεικνύουν μια ισοπεδωτική αποστροφή προς τον Έλληνα Εκπαιδευτικό.Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή όμως.Πρώτα πρώτα γέλασε μαζί τους όλη η Ελλάδα όταν η περίφημη τροπολογία για τη σύσταση της ΑΔΙΠΠΔΕ (Αρχή διασφάλισης της ποιότητας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια Εκπαίδευση) εισήχθη σε άσχετο νομοσχέδιο και τελικά απεσύρθη μετά την κατακραυγή.
 
Ετοιμάζουν τα νομοθετήματα που αφορούν την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και περιμένουν να κυρωθούν γιατί χρόνια τώρα οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης , σε διατεταγμένη υπηρεσία ,έβγαλαν τον εκπαιδευτικό τεμπέλη.Περνούν μειώσεις μισθών, αύξηση ωραρίου, διαθεσιμότητες πειθαρχικές διώξεις, εξαφανίζουν τους αναπληρωτές.Το τελειωτικό χτύπημα είναι η  κατ'ευφημισμόν αξιολόγηση που δεν είναι τίποτα άλλο από   τον προθάλαμο απολύσεων(με δύο αρνητικές αξιολογητές κρίσεις ο εκπαιδευτικός μπορεί να απολύεται),οδηγεί σε  μισθολογική και βαθμολογική στασιμότητα αλλά και   δημιουργεί ένα  καθεστώς τρομοκρατίας,αυταρχισμού.(ο εκπαιδευτικός θα ζει με το φόβο αρνητικής αξιολόγησης από το διευθυντή)
 
Όμως αντικείμενο του άρθρου μου είναι κάτι άλλο.Πώς θα διανοηθεί ο διευθυντής ή ο σύμβουλος να φτάσει σε σημείο να παραπέμψει συνάδελφο με τη “ρετσινιά” του ελλιπούς; Όλοι γνωριζόμαστε στις μικρές μας κοινωνίες .Όλοι γνωρίζουμε την υπηρεσιακή ανέλιξη του καθενός, τις δυνατότητες του, τις γνωριμίες του, την πολιτική του τοποθέτηση, το οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον του, το οικονομικό του status.Ποιος θα βάλει την υπογραφή του,στιγματίζοντας το συνάδελφο ως ελλιπή μετά από 20 και 30 χρόνια υπηρεσίας; Τι δουλειά έχει ένας σύμβουλος ή ένας διευθυντής να υπογράφει χαρτιά "προγραφών"; Γιατί οι εκπαιδευτικοί να ,αλεθούν στην κρεατομηχανή του συστήματος;
 
Πρέπει όλοι να καταλάβουν πώς θα είναι δύσκολο για συμβούλους και διευθυντές και κάθε φορέα μικροεξουσίας να φερθεί βάρβαρα, εξουσιαστικά , ωμοφαγικά στο συνάδελφο.Ένας εκπαιδευτικός που θα χάσει τη δουλειά του δε θα γίνεται καλύτερος , θα γίνεται  παράφρων, ανεξέλεγκτος, περιθωριακός. 
 
Εύχομαι όλα να πάνε καλά.Δεν είναι εποχή για διαχωρισμούς και αντιπαλότητες.Τώρα προέχουν σχολεία με θέρμανση και φαγωμένους μαθητές.
Πρέπει να καταλάβουν ότι στην εκπαίδευση δεν ταιριάζει ο τιμωρητικός χαρακτήρας, οι απολύσεις, ο ρατσισμός του ελλιπούς εκπαιδευτικού, ο εκχυδαϊσμός του επιστημονικά περισσότερου καταρτισμένου.Η Παιδεία  δε θα υποκύψει σε φραγμούς, κατηγοριοποιήσεις, μάρκετινγκ, εντατικοποίηση,ελαστικοποίηση και "φασίζουσα νοοτροπία".
 
ΔΕ ΘΑ ΓΊΝΕΙ ΜΈΣΟ ΧΕΙΡΑΓΏΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΖΏΝ.
 
Ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία
 
Χρηστάκης Ιωάννης
Εκπαιδευτικός 1ου Γυμνασίου Σπάρτης
Μέλος Σύριζα ΕΚΜ Σπάρτης.
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paidia-me-diaxytes-anaptyksiakes-diataraxes.jpg
Παιδιά: Γιατί βαριούνται στο σχολείο, δεν έχουν υπομονή και απογοητεύονται εύκολα;
Τα σημερινά παιδιά έρχονται στο σχολείο συναισθηματικά ανώριμα για μάθηση και υπάρχουν πολλοί παράγοντες στο μοντέρνο τρόπο ζωής μας που συμβάλουν σε...
Παιδιά: Γιατί βαριούνται στο σχολείο, δεν έχουν υπομονή και απογοητεύονται εύκολα;
Δημήτρης Παπαγεωργίου Πρύτανης Πανεπιστημίου Αιγαίου
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αιγαίου στο alfavita.gr: Δυνατότητα συμπλήρωσης δεύτερου Μηχανογραφικού μετά τη διαπίστωση κενών θέσεων σε τμήματα ΑΕΙ
Ο Δημήτρης Παπαγεωργίου συνομιλεί με τον Νίκο Μάστορα για το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, τη νησιωτικότητα, τα μη κρατικά ΑΕΙ, την ΕΒΕ και τις κενές θέσεις,...
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αιγαίου στο alfavita.gr: Δυνατότητα συμπλήρωσης δεύτερου Μηχανογραφικού μετά τη διαπίστωση κενών θέσεων σε τμήματα ΑΕΙ
mathites-diamartyria-sygxoneuseis
Συγχωνεύσεις σχολείων: Στα «κάγκελα» γονείς και εκπαιδευτικοί στο Αιγάλεω, ξεκινούν κινητοποιήσεις
Ξεσηκωμός: ΤΡΙΤΗ 26 ΝΟΕΜΒΡΗ: ΟΛΟΙ/ΕΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ του Δήμου Αιγάλεω, 8.15 μ.μ.- ΠΕΜΠΤΗ 28 ΝΟΕΜΒΡΗ: ΟΛΟΙ/ΕΣ στην παράσταση διαμαρτυρίας στη...
Συγχωνεύσεις σχολείων: Στα «κάγκελα» γονείς και εκπαιδευτικοί στο Αιγάλεω, ξεκινούν κινητοποιήσεις
προνηπια
Νηπιαγωγεία: Θέσπισαν δίχρονη προσχολική αγωγή, αλλά ...«ξέχασαν» τις οργανικές θέσεις - Αναμένονται 1800 οργανικά κενά το 2025
Εκτιμάται πως στο τέλος αυτής της χρονιάς, τα οργανικά κενά από τη δίχρονη προσχολική υποχρεωτική εκπαίδευση και τις νέες συντάξεις θα αγγίξουν τις...
Νηπιαγωγεία: Θέσπισαν δίχρονη προσχολική αγωγή, αλλά ...«ξέχασαν» τις οργανικές θέσεις - Αναμένονται 1800 οργανικά κενά το 2025