Thumbnail
  Το έργο της υποβάθμισης, της ιδιωτικοποίησης των Δημόσιων σχολείων συνεχίζεται .  Το νέο σχολείο της αγοράς εκτός των άλλων δεν πρέπει να έχει ούτε εκπαιδευτικούς!!!

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ»  Αρ.Πρωτ. 109

Ν. Ιωνίας – Ηρακλείου – Mεταμόρφωσης - Λυκόβρυσης   Νέα Ιωνία 4/4/2013

Πληροφορίες Νινέττα Αλτάνη 6972008336  

 mail : [email protected]    

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΕΕΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΤΥΞΕΙΣ!!

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ !!!

ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΓΕΝΙΚΟΣ ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΤΩΡΑ!!!

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι –Γονείς - Εργαζόμενοι 

Το έργο της υποβάθμισης, της ιδιωτικοποίησης των Δημόσιων σχολείων συνεχίζεται . 

Το νέο σχολείο της αγοράς εκτός των άλλων δεν πρέπει να έχει ούτε εκπαιδευτικούς!!!

Η Διοίκηση μας ξεφουρνίζει σε δόσεις κάθε λίγο και κάτι καινούριο. Μετά την καταγραφή του αριθμού των μαθητών στο “survey” (τ.μ αιθουσών ανά μαθητή) που μπορούν να στοιβαχτούν σ’ αυτές ανάλογα με το μέγεθός της, η Διοίκηση με επείγουσα εγκύκλιό της ζήτησε από τους Διευθυντές των σχολείων και τις προϊστάμενες των νηπιαγωγείων δικαιολογήσουν γιατί τα σχολεία τους έχουν τη συγκεκριμένη οργανικότητα όπου αυτή δε δικαιολογείται από το συνολικό  αριθμό των μαθητών .

Το παράδειγμα που αναφέρει στην εγκύκλιο μιλάει για 12θέσιο σχολείο με συνολικό αριθμό μαθητών 240 και θέλουν να δικαιολογήσουν γιατί να είναι 12θέσιο αφού 240:25 κάνει 10 και το σχολείο μπορεί να λειτουργήσει σαν 10θέσιο .

Μήπως πρέπει «ΦΩΣΤΗΡΕΣ» να μοιράσουμε τα παιδιά κάποιων τμημάτων σε άλλες τάξεις για να συμπληρώσουμε το μαγικό αριθμό 25 ;

Μήπως νομίζετε ότι τα παιδιά των εργαζομένων είναι μήλα να τα βάλουμε σε τελάρα ;

Το Δ.Σ. του συλλόγου μας καταδικάζει την προσπάθεια της διοίκησης να συγχωνεύσει και να καταργήσει σχολεία, να μετακινήσει και να απολύσει εκπαιδευτικούς. 

Ιδιαίτερα σε μια περιοχή σαν τη δική μας που έχουμε έντονη την εμπειρία των προπέρσινων συγχωνεύσεων και των συνεπειών τους. 

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς τους γονείς τους μαζικούς φορείς των εργαζομένων να κάνουν δική τους υπόθεση τη μόρφωση των παιδιών τους .

Καλούμε τα στελέχη εκπαίδευσης να απαντήσουν στο σχετικό ερώτημα ως εξής: «Η οργανικότητα του σχολείου έχει καθοριστεί με τις αιτιολογημένες αποφάσεις των υπηρεσιακών συμβουλίων με βάση την κείμενη νομοθεσία και τα αναλυτικά στοιχεία ανά τμήμα υπάρχουν στην υπηρεσία».

ΜΕΧΡΙ 20 ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΑΞΗ

15 ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΡΩΤΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΝ ΑΜΕΣΑ

ΙΔΡΥΣΗ ΝΕΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΩΝ 

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΤΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ

ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Tο Δ.Σ. 

============================

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. «Γ. ΣΕΦΕΡΗΣ»  Αρ.Πρωτ. 110

Ν. Ιωνίας – Ηρακλείου – Mεταμόρφωσης - Λυκόβρυσης   Νέα Ιωνία 4/4/2013

Πληροφορίες Νινέττα Αλτάνη 6972008336

 mail : [email protected]    

ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΖΕΙ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΛΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΗΚΕΙ  

«…Όταν ήρθαν να πάρουν τους τσιγγάνους δεν αντέδρασα. Δεν ήμουν τσιγγάνος.

Όταν ήρθαν να πάρουν τους κομμουνιστές δεν αντέδρασα. Δεν ήμουν κομμουνιστής.

Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους δεν αντέδρασα. Δεν ήμουν Εβραίος. 

Όταν ήρθαν να πάρουν εμένα δεν είχε απομείνει κανείς για να αντιδράσει…»

Μπ. Μπρεχτ

Έντονα συζητιέται το ζήτημα της μετεγκατάστασης των Ρομά, από το Χαλάνδρι όπου κατοικούν εδώ και 40 χρόνια, στην περιοχή Λυκόβρυσης - Μεταμόρφωσης. Το θέμα τέθηκε επειδή οι οικοπεδούχοι της έκτασης που βρίσκεται ο καταυλισμός, θέλουν το χώρο.

* Είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι με την ρατσιστική λογική να αντιμετωπίζονται οι άνθρωποι σαν περιφερόμενα σκουπίδια, αφού προηγουμένως τους χρησιμοποίησαν οι διάφοροι  «ευαίσθητοι» και «φιλάνθρωποι» των ΜΚΟ και του κράτους για να πάρουν κοινοτικά κονδύλια.

* Είμαστε αντίθετοι με την λογική να αφήνονται να ζουν μέσα σε άθλιες κυριολεκτικά συνθήκες, με ελλείψεις ακόμη και στα στοιχειώδη, έρμαια των διαφόρων εγκληματικών κυκλωμάτων που δρουν σε εξαθλιωμένα στρώματα της κοινωνίας. Μια λογική που «υποτίθεται» σέβεται την «υποτιθέμενη» ελεύθερη επιλογή τους.

Θα έπρεπε να υπάρχει ένας σχεδιασμός, τουλάχιστον σε επίπεδο Αττικής, για την εγκατάσταση τους σε σπίτια, με πλήρη υποδομή, με την εξασφάλιση ότι τα παιδιά τους θα πηγαίνουν σε παιδικούς σταθμούς, νηπιαγωγεία, σχολεία, ιατρεία. Ότι θα έχουν αυξημένη παροχή κοινωνικών υπηρεσιών κλπ. Που θα παίρνει επίσης υπόψιν τον τόπο στον οποίο μέχρι τώρα κατοικούσαν. Αυτό εντάσσεται σε ένα συνολικό πρόγραμμα ανέγερσης εργατικών κατοικιών, στο οποίο θα υπάρχει πρόβλεψη και για τους άστεγους Ρομά και για τους άστεγους γενικά. 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση και στο χώρο που θέλουν να τους στοιβάξουν, δεν υπάρχει τίποτα από τα παραπάνω. Σε τσαντίρια ήταν, σε τσαντίρια θα τους διατηρήσουν. 

Υπάρχει επίσης το πρόβλημα ότι περίπου 50 παιδιά πηγαίνουν σε σχολείο του Χαλανδρίου και σε κάθε περίπτωση πρέπει να εξασφαλιστεί η συνέχιση της παρακολούθησης του ίδιου σχολείου.

Για μας ήταν και είναι καθαρό πως φαινόμενα όπως ο ρατσισμός, η ξενοφοβία, οι φυλετικές διακρίσεις δεν έχουν καμιά σχέση με την πολιτισμένη ανθρωπότητα. Η εξάλειψή τους είναι αγώνας καθημερινός στους χώρους δουλειάς και κατοικίας, στις γειτονιές, στα σχολεία. 

Είναι δικαίωμα του κάθε ανθρώπου να ζει με αξιοπρέπεια, ανεξάρτητα από τη φυλή στην οποία ανήκει.

Το Δ.Σ. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα