ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΥΣΠΕ ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ
ΣΤΙΣ 19/4/2013 και 11/4/2013
των αιρετού Κώστα Τουλγαρίδη 6977002645, [email protected], και αναπληρωτή αιρετού Μαρκάκη Γιάννη, 6946389589, [email protected]
εκλεγμένων με το ΕΝΩΤΙΚΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ από:
τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΟΧΘΗΣ σύλλογος «ΣΩΚΡΑΤΗΣ»
την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ σύλλογος «Κ. ΣΩΤΗΡΙΟΥ»
την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ σύλλογος «Α. Δελμούζος»
τη ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ σύλλογος Γλυφάδας/ Βάρης/ Βούλας/ Βουλιαγμένης
και ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ
Κάτω τα χέρια από τις οργανικές θέσεις και την προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση
Α. Ενημέρωση για τη συνεδρίαση ΠΥΣΠΕ την Πέμπτη 19/4/2013
Οι δύο αιρετοί θέσαμε εκτός ημερήσιας διάταξης τα εξής ζητήματα :
1. Ζητήσαμε ενημέρωση για όλες τις οργανικές θέσεις που υπάρχουν στα σχολεία με τα σημερινά δεδομένα, συμπεριλαμβανομένου των οργανικών στο ολοήμερο, των ειδικοτήτων κλπ) ώστε να έχουμε το μέτρο της διαφοράς από την οργανικότητα, με τον τρόπο που το μελετάει το Υπουργείο και επισημάναμε την καθυστέρηση στην απόδοση των στοιχείων αυτών καθώς τα είχαμε ζητήσει από την προηγούμενη συνεδρίαση στις 11/4.
2. Ζητήσαμε την επίσημη τοποθέτηση της διοίκησης για το γεγονός ότι σήμερα σε πολλά σχολεία με κενά, με δεδομένη την εγκατάλειψη τους από το Υπουργείο χωρίς διορισμούς αναπληρωτών, προωθείται ντε φάκτο η λειτουργία τους στα ολοήμερα χωρίς υπεύθυνο, με καθημερινή εναλλαγή των συναδέλφων. Δηλώσαμε ότι η διοίκηση έχει την ευθύνη γι αυτή τη λειτουργία καθώς υπάρχει θέμα με την ασφάλεια των παιδιών – είναι δεδομένο ότι η εναλλαγή των συναδέλφων δεν επιτρέπει τη γνώση όλων των παιδιών και την συνολική αντιμετώπιση των ζητημάτων ασφάλειας ενώ είναι έξω από το ισχύων πλαίσιο λειτουργίας.
3. Την αμφισβήτηση της αναγνώρισης προϋπηρεσίας σε ιδιωτικά σχολεία με βάση την σχετική εγκύκλιο του Υπουργείο και αν προτίθεται η διοίκηση να παρακρατήσει αναδρομικά τα χρήματα που καταβλήθηκαν σε συνάδελφους.
Επισήμανα ιδιαίτερα ότι η συγκεκριμένη εγκύκλιος είναι αντίθετη με την ισχύουσα, νομοθεσία και είναι λάθος η ερμηνεία της. Η ισχύουσα νομοθεσία κατοχυρώνει την αναγνώριση της προϋπηρεσίας και όποιος υπερψηφίσει την ακύρωση της προϋπηρεσίας συναδέλφων είναι υπόλογος διοικητικά, νομικά και ηθικά. Σε κάθε περίπτωση δήλωσα ότι είναι υποχρεωμένη η υπηρεσία να φέρει το θέμα σε συζήτηση στο ΠΥΣΠΕ αν προτίθεται να εφαρμόσει την εγκύκλιο και να κάνει αναδρομικές περικοπές. Υπεύθυνο για την αναγνώριση προϋπηρεσίας είναι το ΠΥΣΠΕ και η περικοπή προϋποθέτει την ακύρωση της πράξης αναγνώρισης προϋπηρεσίας με νέα πράξη του ΠΥΣΠΕ. Επίσης απαίτησα να μην υπάρξει κανένας αιφνιδιασμός και να ενημερώσει έγκαιρα η διοίκηση εάν προτίθεται να φέρει το θέμα σε συζήτηση.
Σε κάθε περίπτωση θεωρούμε ότι οι σύλλογοι της Αν. Αττικής πρέπει να είναι σε ετοιμότητα και να εκδώσουν αποφάσεις προκηρύσσοντας στάση εργασίας ώστε να μπορούν να συγκεντρωθούν οι συνάδελφοι στη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ.
Η απάντηση του αναπληρωτή δ/ντή εκπαίδευσης που αντικαθιστούσε τη δ/ντρια ήταν ότι δεν είναι σε θέση να δώσει ο ίδιος τα στοιχεία και τις απαντήσεις και ότι αυτό θα το κάνει η δ/ντρια μόλις επιστρέψει.
Κατά τη συνεδρίαση έγιναν :
1. Τοποθετήσεις 2 αναπληρωτών στην παράλληλη στήριξη στα 3ο Βούλας και 7ο Αχαρνών.
Στο θέμα οι δύο αιρετοί δε συμμετείχαμε στον καθορισμό της προτεραιότητας των σχολείων – παιδιών που έχουν ανάγκη. Επαναλάβαμε την καταγγελία μας στη διαδικασία αυτή καθώς είναι απαράδεκτο να στέλνονται οι αναπληρωτές παράλληλης στήριξης με το σταγονόμετρο και σε δόσεις και να μην διορίζονται το σύνολο των αναγκών ώστε να καλυφτούν όλες οι ανάγκες. Αυτή η τακτική υπονομεύει συνειδητά την ειδική αγωγή στη δημόσια εκπαίδευση.
Σας ενημερώνω ότι με τους μέχρι τώρα διορισμούς αναπληρωτών στην παράλληλη στήριξη παραμένουν κενά ακόμα και σε αναγνωρισμένες εγκεκριμένες θέσεις από το Υπουργείο Παιδείας. Συγκεκριμένα 14 θέσεις παράλληλης στήριξης στην Α΄ και 6 στη Β΄ Αν. Αττική και μία θέση σε Νηπιαγωγείο. Συνολικά 21 κενά!!! Ενώ επιπρόσθετα είναι τα κενά στην ειδική αγωγή - 33 δασκάλων και 12 νηπιαγωγών.
2. Επικύρωση των οργανικών κενών στην ειδική αγωγή – συνολικά 63 δασκάλων, 21 νηπιαγωγών και 1 μουσικής. Σύμφωνα με τα στοιχεία το ΠΥΣΠΕ ενέκρινε ακριβώς τις ίδιες οργανικές θέσεις που υπήρχαν μέχρι τώρα στην Ειδική Αγωγή στην Αν Αττική χωρίς καμία μεταβολή (μείωση ή αύξηση).
Σε ερώτηση μου για τις οργανικές θέσεις των ειδικοτήτων η διοίκηση απάντησε ότι δεν υπάρχει καμιά μεταβολή καθώς το Υπουργείο δε έχει ζητήσει καθόλου στοιχεία τα τελευταία δύο χρόνια.
3. Επανατοποθετήσεις συναδέλφων με βάση αίτησή τους.
4. Έγκριση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου όπου εγκρίθηκαν όλες οι αιτήσεις εκτός από δύο περιπτώσεις.
5. Τοποθετήθηκε αναπληρώτρια προϊσταμένη στο 2ο νηπιαγωγείο Αναβύσσου.
6. Αναγνώριση της συνάφειας διδακτορικού συναδέλφου.
Β. Ενημέρωση για τη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ στις 11/4
Οι δύο αιρετοί ζητήσαμε, προ ημερησίας διάταξης, ενημέρωση:
· Για τις απαντήσεις της δ/νσης ΠΕ Αν Αττικής σχετικά τόσο με το ζήτημα των οργανικοτήτων των σχολικών μονάδων όσο και τις εκτιμώμενες ανάγκες σε οργανικές θέσεις που ζήτησε το Υπουργείο, συμπληρωματικά.
Επίσης ζήτησα να μας δώσει η υπηρεσία όλες τις υπάρχουσες οργανικές θέσεις ανά σχολική μονάδα συμπεριλαμβανομένων αυτών στο ολοήμερο και στις ειδικότητες ώστε να έχουμε το πραγματικό σύνολο οργανικών που υπάρχει και να μπορούμε να το συγκρίνουμε με τα σχέδια του Υπουργείου. Επισήμανα ότι αυτός είναι ένας ακόμα λόγος για τον οποίο οφείλει η υπηρεσία να μου δώσει πρόσβαση στο δυναμολόγιο των σχολείων το οποίο παράτυπα συνεχίζει να αρνείται. Τέλος ζήτησα να συμπεριλάβει στην απάντηση της η διοίκηση το αίτημα για αύξηση τμημάτων και οργανικών αναβαθμίζοντας σε πολυθέσια όσων νηπιαγωγείων λειτουργούν με τρία τμήματα (πχ 1ο και 3ο Λαυρίου, 4ο Καλυβίων κλπ). Αυτό είναι δυνατό καθώς με την τροπολογία που ψηφίστηκε το Γενάρη για τα νηπιαγωγεία προβλέπεται η λειτουργία πολυθέσιων νηπιαγωγείων.
· Για τα κενά που παραμένουν και αυξάνονται καθώς το υπουργείο πάγωσε εντελώς την πρόσληψη αναπληρωτών. Επισημάναμε ότι το 4ο ΔΣ Αχαρνών έκλεισε με απόφαση των γονέων για 3 μέρες ενώ παρουσιάζονται περιπτώσεις σχολείων που έχουν ακόμα και 2 κενά δασκάλων και είναι αδύνατο να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα.
· Για τις ΕΔΕ που είναι σε εξέλιξη και αν συνδέονται με το νέο πειθαρχικό.
Η υπεύθυνη εκπαιδευτικών θεμάτων που είχε την ευθύνη να τεκμηριώσει τα στοιχεία από τη δ/νση διαβεβαίωσε ότι για τις οργανικότητες, η απάντηση τις δ/νσης στην περιφέρεια ήταν ότι χρειάζονται όλες και αυτό τεκμηρίωσε. Επίσης σχετικά με το νέο αίτημα για τις εκτιμώμενες οργανικές απάντησε ότι είναι 300 επιπλέον δασκάλων, υπολογίζοντας όσες χρειάζονται για τις λειτουργικές ανάγκες να καλυφθούν με οργανικές. Στην ίδια λογική θα κινηθεί και για τα νηπιαγωγεία και θα υιοθετήσει την πρόταση μου για αύξηση των οργανικών με δημιουργία οργανικά πολυθέσιων νηπιαγωγείων. Βέβαια δήλωσαν ότι δεν γνωρίζουν τι προτίθεται το Υπουργείο να κάνει και φυσικά ΔΕΝ το δεσμεύουν οι απαντήσεις της δ/νσης.
Ο αναπληρωτής δ/ντης εκπαίδευσης δήλωσε ότι τα στοιχεία για τους αναπληρωτές θα δοθούν αμέσως και μαζί με την υπεύθυνη εκπαιδευτικών θεμάτων δήλωσαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα περισσότερο στο θέμα αυτό καθώς το υπουργείο δεν διορίζει αναπληρωτές. Επίσης είπε ότι πρώτη προτεραιότητα αποτελούν τα σχολεία με δύο κενά δασκάλων όπου έχουν εξαντληθεί και οι ώρες για ενισχυτική διδασκαλία. Επίσης είπαν ότι η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη με συνολικά 29 δασκάλων 11 νηπιαγωγών καμιά μείωση των κενών ειδικοτήτων. Για τα υπόλοιπα παρέπεμψε στη δντρια εκπαίδευσης.
Στη συνέχεια το ΠΥΣΠΕ προχώρησε σε επανατοποθετήσεις συναδέλφων με αίτησή τους, σε αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου και σε έγκριση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη