Thumbnail
Περί ανακρίβειας... η απάντηση, του αιρετού Θόδωρου Νταφούλη

Λάρισα  4 - 6 - 2013

Θόδωρος    Νταφούλης

Αιρετός  στο  ΠΥΣΔΕ  Λάρισας                                             

                 «ΠΕΡΙ  ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΑΣ…   Η  ΑΠΑΝΤΗΣΗ »

          Απαντώντας  στο  δημοσίευμα  της   Διεύθυνσης   Β/θμιας   Εκπ/σης  της  Λάρισας,  περί  ανακρίβειας   του  αριθμού  των  κενών  και  πλεονασμάτων   του  πίνακα  Γ’,  που   κοινοποίησα,  ως  αιρετός,  έχω  να  δηλώσω  τα  εξής:

        Για   όσους,  στις  λέξεις  και   στις  εκφράσεις,  προσέχουν  και  δίνουν  τη  σωστή  τους   σημασία,  στις  πρόσφατες   ανακοινώσεις   μου  για  τον   προσδιορισμό  κενών  και  πλεονασμάτων  στο  Ν.  Λάρισας,  έγραψα   κατά  λέξη : «… 625!!!   πλεονάζοντες  καθηγητές  στο  Ν.  Λάρισας   προσδιόρισε  το  νέο  ηλεκτρονικό  σύστημα,  σύμφωνα  με  εγκύκλιο  του  Υπουργείου  Παιδείας  και  σύμφωνα  με  τις  παραμέτρους  που  τροφοδοτήθηκε,  μετά  την  αύξηση  του  υποχρεωτικού  ωραρίου…», δηλαδή  (για  όσους  και  πάλι  δεν  κατάλαβαν)  δεν   ισχυρίζομαι   ότι  αυτός  ο  αριθμός  ήταν  και  η  τελική   εκτίμηση  των  τριών   εναπομεινάντων   διοικητικών  μελών  του   ΠΥΣΔΕ   Λάρισας.

        Στις   ανακοινώσεις   μου,  με  συγκεκριμένες  αναφορές,  θέλω  να  αναδείξω  τον  λανθασμένο  ή  μάλλον   στοχευμένο  τρόπο  που  το  σύστημα  χρησιμοποιεί  τα  δεδομένα   για  να  προσδιορίσει   «φουσκωμένα»   πλεονάσματα,  μήπως  και  προλάβουμε  να  το  αλλάξουμε  για  να  σωθούμε  όλοι  μας  από  το  κακό  (υποχρεωτικές  μεταθέσεις - απολύσεις)   που  βλέπω  να  έρχεται,  εκτός  αν  τα  άτομα  που  περιλαμβάνονται  μέσα  στον  περιληπτικό  όρο  «Διεύθυνση»  αισθάνονται   ότι  βρίσκονται   και   θα   βρίσκονται  στο  απυρόβλητο  των  εργασιακών  συνεπειών  από  τέτοια  πλεονάσματα,  αν  τυχόν  ποτέ  απομακρυνθούν  από  τα  υψηλά  τους  καθήκοντα!

          Πάντως  σχετικά  με  τον  υπολογισμό,   πληροφοριακά  αναφέρω  ότι  τις  ώρες  υπευθύνων  εργαστηρίων  Πληροφορικής  και  Φυσικής-Χημείας   τις   υπολόγιζε  το  σύστημα,  δεν  χρειαζόταν  επανεκτίμηση, όπως   αναφέρεται  στην  ανακοίνωση  της  «Διεύθυνσης» περί  ανακρίβειας του  αριθμού   των  κενών  και  πλεονασμάτων  που  κοινοποίησαν  οι  αιρετοί.

        Αλήθεια  θεωρεί    η  «Διεύθυνση»  ότι  ο  αριθμός  των  προθέσεων  συνταξιοδότησης  δίνει  ακρίβεια  στον υπολογισμό,  όταν  κάποιος  μπορεί  ν’  αλλάξει  γνώμη  ακόμα  και  την  τελευταία  μέρα;  Πώς  υπολογίστηκαν  οι   ώρες  project  καθώς  και  σε  ποιες  ειδικότητες   χρεώθηκαν;  Στις  ειδικότητες  με  κοινές  πρώτες  αναθέσεις   υπολογίστηκε   ισομέρεια   στο  κενό  ή πλεόνασμα;  Είναι νόμιμο να  μην υπολογίζονται  οι  Β’  αναθέσεις  με  βάση  το  Ν.  3848/10; Δηλαδή  πρέπει να θεωρηθεί  πλεονάζων  ο  Φυσικός   που  ενδεχομένως  υπηρετεί  χρόνια  σε  ένα  σχολείο και  να  δοθεί   κενό  σε  Βιολόγο  ή  Χημικό  που  δεν  θα  συμπληρώνει  ωράριο; Γιατί  στους  Δ.Ε.  βγαίνουν  περισσότεροι  οι  πλεονάζοντες  από  όσους  υπηρετούν  στο  Νομό; Θα  μπορούσα  ν’  αναφέρω  και   άλλα  ερωτήματα  για  να  φανεί  το  μέγεθος  της  ακρίβειας!

         Θεωρεί  η  «Διεύθυνση»  ότι  είναι   σωστός  και  αξιόπιστος   αυτός  ο  τρόπος  (λανθασμένος  κατά  τη  γνώμη  μου)  υπολογισμού  των  κενών  και  πλεονασμάτων;  Δηλαδή  αν  ο  αρχικός  αριθμός  625   πλεονάζοντες  του  συστήματος   κατεβεί  στην  εκτίμηση  του  ΠΥΣΔΕ,  έστω   στους   500,  αυτό  είναι  αιτία  ανακούφισης   ή  και   πανηγυρισμών;  Ο  μικρότερος  αυτός  αριθμός  αποτυπώνει  τις  πραγματικές  ανάγκες  των  σχολείων  για   την  επόμενη  σχολική  χρονιά,  άρα  με  αυτόν  πρέπει  να  γίνουν  οι  μεταθέσεις;  Έτσι   εξυπηρετείται  το  δημόσιο  συμφέρον  άρα  και  το  συμφέρον  των  συναδέλφων  και  των  σχολείων;  Αν  η  επόμενη  οδηγία  είναι  να  ερμηνευτούν  οι  αριθμοί  των  πλεοναζόντων  σε  ονόματα   θα  είναι  ικανοποιητικό   να  καταγραφούν   500  ονόματα  αντί  για  625  και  θα  υπάρχει  δικαίωση   από  την υπεράσπιση   μιας  τέτοιας  λογικής  που  θα  μεταθέσει   υποχρεωτικά  ή  θα  απολύσει,  λίγο  λιγότερους  από  τους  περισσότερους,  ενώ  αυτοί  θα  χρειάζονται;  Προς   τι  αυτή  η  αντιπαράθεση   με   τους   δύο  αιρετούς;

         Επειδή,  σε  όλη   τη   συνδικαλιστική  μου  πορεία,  πάντα  με  την  ψήφο  των  συναδέλφων,  δεν  συνηθίζω  να  διαδίδω  ανακρίβειες,   προτείνω   όταν  η    «Διεύθυνση»    απαντήσει  στα  ερωτήματά  μου,    για  να  λάμψει  η  αλήθεια,  να   δημοσιεύσει   ( κι  αυτό  πρέπει  να  γίνεται  πάγια  για  λόγους  διαφάνειας )     τους   πίνακες  Α,  Β  και  Γ,  για  να  καταλάβουν  οι   ίδιοι  οι  συνάδελφοι  ποια  στοιχεία   είναι  ανακριβή.

                                                   Λάρισα   4 - 6 - 2013

                                                   Θόδωρος  Νταφούλης

                                           Αιρετός  στο  ΠΥΣΔΕ  Λάρισας  (ΠΑΣΚ)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kataigida_vroxi
Έρχεται έντονη κακοκαιρία με καταιγίδες και χιόνια – Στο επίκεντρο Αττική και Θεσσαλία
Στο επίκεντρο καταιγίδων μεγάλης διάρκειας η Αττική και η Θεσσαλία - Πότε θα «χτυπήσουν»
Έρχεται έντονη κακοκαιρία με καταιγίδες και χιόνια – Στο επίκεντρο Αττική και Θεσσαλία
chess_skaki_ekpaideytikoi_aksiologisi_pionia.jpg
Εκπαιδευτικοί: Ποια είναι η αλήθεια για την παράνομη εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ για την απεργία-αποχή
Αντίδραση στην ενημερωτική εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας για την απεργία-αποχή των εκπαιδευτικών κατά της «αξιολόγησης»
Εκπαιδευτικοί: Ποια είναι η αλήθεια για την παράνομη εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ για την απεργία-αποχή
sxoleio
Αόρατα τα ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά στο ελληνικό σχολείο - Αναίτια αφαίρεση εγκεκριμένου υλικού πρόληψης της βίας και του εκφοβισμού
Αφαίρεση εκπαιδευτικού υλικού για τα ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά - Το ΙΕΠ στερεί το δικαίωμα στην ασφάλεια και την πρόληψη της βίας στα σχολεία
Αόρατα τα ΛΟΑΤΚΙ+ παιδιά στο ελληνικό σχολείο - Αναίτια αφαίρεση εγκεκριμένου υλικού πρόληψης της βίας και του εκφοβισμού