Thumbnail
Την εγκύκλιο καταδικάζει η Πανελλαδική Γραμματεία Εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ

Την εγκύκλιο καταδικάζει η Πανελλαδική Γραμματεία Εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ

 
Εχοντας συναντήσει την άρνηση μεγάλου μέρους των συλλόγων διδασκόντων να βάλουν πλάτη στην «αξιολόγηση», το υπουργείο Παιδείας, με νέα εγκύκλιο, καλεί τους διευθυντές να συγκροτήσουν ομάδες εργασίας ακόμα και ενάντια στη θέληση του Συλλόγου Διδασκόντων.
 
Σύμφωνα με το έγγραφο, σε περίπτωση που ο σύλλογος δεν καταλήξει σε απόφαση συγκρότησης επαρκούς αριθμού ομάδων εργασίας για την αυτοαξιολόγηση ή συγκεκριμένης σύνθεσης ή κατανομής αρμοδιοτήτων, τότε ο διευθυντής του σχολείου «υποχρεούται να ορίσει τον αριθμό, τη σύνθεση και τις συγκεκριμένες αρμοδιότητες κάθε ομάδας». Ζητείται δε από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να αποστείλουν μέχρι τις 11/4/2014 λίστα με τα σχολεία που δεν έχουν ολοκληρώσει τις ομάδες εργασίας.
 
«Η συγκεκριμένη εγκύκλιος δείχνει τις δυσκολίες της κυβέρνησης να προωθήσει τον αντιδραστικό κρατικό έλεγχο, τη λεγόμενη αξιολόγηση. Μεγάλο κομμάτι των συναδέλφων και των Συλλόγων Διδασκόντων δε συναίνεσε, όπως επιθυμούσε το υπουργείο, τον έχει καταδικάσει. Εχουν αποκαλυφθεί οι στόχοι της αξιολόγησης και το αντιδραστικό της περιεχόμενο», σημειώνει η Πανελλαδική Γραμματεία Εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ, που καλεί σε οργάνωση της πάλης.
 
Στην ανακοίνωσή της τονίζει επίσης τα εξής: «Οι απολύσεις στην Εκπαίδευση και στο Δημόσιο δεν αφήνουν περιθώριο για καμία αυταπάτη. Γι' αυτό και το υπουργείο αφήνει το καρότο και πιάνει το μαστίγιο, αφού ο μοχλός της αξιολόγησης αποτελεί κρίσιμο ζήτημα για την προώθηση των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων, που ενιαία προωθούν κυβέρνηση - πλουτοκρατία - ΕΕ. Επείγονται να προσαρμόσουν το σχολείο στις ανάγκες της καπιταλιστικής οικονομίας, που θα διαμορφώσει το φτηνό εργατικό δυναμικό, χωρίς δικαιώματα, χωρίς απαιτήσεις.
 
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες, σιγά μη φοβηθούμε! Δε μας τρομάζουν! Δε σκύβουμε το κεφάλι, δε συναινούμε, αντιστεκόμαστε! Είναι υποχρέωσή μας απέναντι στον παιδαγωγικό μας ρόλο, είναι υποχρέωση απέναντι στα παιδιά του λαού μας!
 
Κανένας συνάδελφος και κανένας Σύλλογος Διδασκόντων να μην κάνει πίσω!
 
    Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να επιβεβαιώσουν την απόφασή τους για μη συγκρότηση ομάδων εργασίας.
    Καλούμε τους συναδέλφους διευθυντές να πάρουν θέση. Είναι ώρα να συνταχθούν με τους συναδέλφους, να ακουμπήσουν στις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και των σωματείων, να μη γίνουν βαστάζοι της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής.
    Σε κάθε περίπτωση, καλούμε τους συναδέλφους να κάνουν καθαρό ότι δεν επιθυμούν τη συμμετοχή τους σε ομάδες εργασίας, γιατί ως εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται ότι ο αντιδραστικός μηχανισμός της αξιολόγησης θα πετάξει έξω από το σχολείο εκπαιδευτικούς και μαθητές, γι' αυτό στηρίζουν τις συλλογικές αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και των Σωματείων τους.
    Καλούμε τους Συλλόγους και τις ΕΛΜΕ να πρωτοστατήσουν στην οργάνωση της πάλης ενάντια στην αξιολόγηση και τις αντιδραστικές αλλαγές στο σχολείο, που επιδιώκουν κυβέρνηση και ΕΕ.
 
Οργανώνουμε την πάλη μας με αποφάσεις Συλλόγων Διδασκόντων, Γενικές Συνελεύσεις, συσκέψεις με γονείς και μαθητές, συγκεντρώσεις τοπικές και κεντρικές». Καλεί δε σε μαζική συμμετοχή στην απεργία της 9ης Απρίλη.
 
Την προσπάθεια της κυβέρνησης να επιβάλει τον αυταρχικό έλεγχο της «αξιολόγησης» μέσα και από τη νέα εγκύκλιο καταδικάζουν η ΔΟΕ και Πρωτοβάθμια Σωματεία Εκπαιδευτικών, όπως οι Σύλλογοι Ανατολικής Αττικής «Σωκράτης», «Γ. Σεφέρης» και «Ρόζα Ιμβριώτη».
 
Την ίδια στιγμή, πληθαίνουν οι αποφάσεις Συλλόγων Γονέων, που μετά από σχετικό κάλεσμα της ΑΣΓΜΕ αρνούνται τη συμμετοχή τους στις προτεινόμενες ομάδες εργασίας. «Εκπαιδευτικοί και γονείς έχουν καταλάβει καλά τους σκοπούς κυβέρνησης και υπουργείου Παιδείας, που προωθούν τάχιστα τις αντιεκπαιδευτικές αναδιαρθρώσεις στην Εκπαίδευση, όπως αυτές προτείνονται από την ΕΕ και τον ΟΟΣΑ», σημειώνει η ΑΣΓΜΕ, η οποία έχει εκφράσει τη θέση ότι η «αξιολόγηση» θα κάνει το σχολείο πιο ακριβό για τη λαϊκή οικογένεια, πιο φθηνό για το κράτος και πιο κερδοφόρο για τις επιχειρήσεις. Η συμμετοχή των γονιών στην «αξιολόγηση» μέσω ερωτηματολογίων είναι στους σχεδιασμούς του υπουργείου Παιδείας. Τέτοιο ερωτηματολόγιο δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής σαν προτεινόμενο εργαλείο αξιολόγησης, με ερωτήσεις οι οποίες περισσότερο φέρνουν σε αντιπαράθεση γονείς - εκπαιδευτικούς παρά αναδεικνύουν τα πραγματικά ζητήματα της Εκπαίδευσης.
 
Ριζοσπάστης, 27/3/2014

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα