Thumbnail
Δεν αποτυπώνονται οι πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες

ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών: Δεν αποτυπώνονται οι πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Ανακοίνωση για τον καθορισμό των κενών και των πλεονασμάτων από τα ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ

Με αντικείμενο τον καθορισμό κενών και πλεονασμάτων κάθε περιοχής συνεδριάζουν αυτές τις μέρες τα ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ (Υπηρεσιακά Συμβούλια Δευτεροβάθμιας και Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης). Πρόκειται για τη διαδικασία από την οποία προκύπτουν τα οργανικά κενά, με βάση τα οποία θα πραγματοποιηθούν οι μεταθέσεις και συνολικότερα αποτυπώνουν σε γενικές γραμμές τις ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό κατά περιφέρεια και καθορίζουν το εργασιακό μέλλον μονίμων και αναπληρωτών.

Με αφορμή αυτή τη διαδικασία, η Πανελλαδική Γραμματεία Εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ αναφέρει πως τα συμβούλια «επί της ουσίας καλούνται να επικυρώσουν τη συνολική αντιλαϊκή αντιεκπαιδευτική πολιτική και της παρούσας κυβέρνησης, που οδηγεί:

    Στη διαμόρφωση πλασματικών (σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες) πλεονασμάτων
    Στην αύξηση του αριθμού των συναδέλφων που θα μετακινούνται σε περισσότερα σχολεία
    Στην απόλυση αναπληρωτών και τη διαρκή ομηρεία τους
    Στην πλασματική κάλυψη όλων των κενών, αφού στη διαδικασία υπολογισμού εμπίπτουν συνάδελφοι που βρίσκονται σε θέση ευθύνης (π.χ. Δ/ντές σχολείων), αποσπασμένοι σε άλλα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ, υπουργεία ή άλλους φορείς. Με αυτό τον τρόπο, φαινομενικά το υπουργείο εμφανίζει συντριπτικά μεγάλο αριθμό κλάδων σχεδόν να καλύπτει τις ανάγκες των σχολείων!

Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι κλάδοι παρουσιάζονται πλεονασματικοί ή με ελάχιστα ελλείμματα, γεγονός που θα οδηγήσει στον περιορισμό των μεταθέσεων και την ελαχιστοποίηση των προσλήψεων αναπληρωτών», τονίζει το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών.

Οι αιρετοί που εξελέγησαν με τα ψηφοδέλτια που στήριξε το ΠΑΜΕ, αρνήθηκαν να επικυρώσουν τους πίνακες, που δεν αποτυπώνουν τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών, αφού οι πίνακες αυτοί δεν συντάχθηκαν με βάση τα κριτήρια που θέτει το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα: 20 μαθητές ανά τμήμα γενικής παιδείας, 15 μαθητές ανά τμήμα προσανατολισμού, 10 μαθητές στα εργαστήρια. Ολοι οι εκπαιδευτικοί να έχουν οργανική θέση. Επαναφορά του παλιού ωραρίου για τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
Ανακοινώθηκε η ίδρυση «Επώνυμης Έδρας Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
EKAV.jpg
Σέρρες: Συνελήφθη 43χρονος – Προσπάθησε να διαφύγει μετά από τροχαίο και παρέσυρε γυναίκα
Η άτυχη γυναίκα υποβλήθηκε σε επέμβαση στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών όπου διακομίσθηκε μετά το σοβαρό τροχαίο
Σέρρες: Συνελήφθη 43χρονος – Προσπάθησε να διαφύγει μετά από τροχαίο και παρέσυρε γυναίκα