Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
 
                     ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
                                                                                                                                                       
Θέμα: «Εφαρμογή της αξιολόγησης στο πλαίσιο του Π.Δ. 152/2013»
 
Σε συνέχεια του εγγράφου Α-71/115305/Δ2/22-07-2014 και μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης των Περιφερειακών Δ/ντών Εκπαίδευσης, των Συντονιστών Εκπαίδευσης Εξωτερικού, των Προϊσταμένων Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης, των Σχολικών Συμβούλων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης και των Δ/ντών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης έπεται: α) η αξιολόγηση των Διευθυντών των σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (πρώην Σ.Ε.Κ.), των προϊσταμένων ολιγοθεσίων Δ.Σ., των προϊσταμένων Νηπιαγωγείων και β) των προϊσταμένων και υπευθύνων, όπως αυτοί ορίζονται από το άρθρο 1 του Π.Δ. 152/2013 (περιπτώσεις ι΄έως ιθ’, κ’ και κα’).
Η αξιολόγηση των Διευθυντών των σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (πρώην Σ.Ε.Κ.), των προϊσταμένων ολιγοθεσίων Δ.Σ. και των προϊσταμένων Νηπιαγωγείων αφορά, σε πρώτη φάση, τις προβλεπόμενες κατηγορίες: Κατηγορία Ι. Άσκηση διοικητικού και οργανωτικού έργου, Κατηγορία ΙΙ. Άσκηση του έργου της εποπτείας και της αξιολόγησης (εξαιρείται η υποκατηγορία αα) Διοικητική αξιολόγηση εκπαιδευτικών) και Κατηγορία V. Επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη, ενώ η αξιολόγηση των προϊσταμένων και υπευθύνων της ως άνω περίπτωσης β) αφορά το σύνολο των προβλεπομένων από το άρθρο 3 του ως άνω Π.Δ. κριτηρίων (με εξαίρεση την αξιολόγηση προσωπικού ή μελών ομάδας).
Οι διαδικασίες και η σχετική αξιολόγηση πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2014, σύμφωνα με τις συνημμένες οδηγίες όσον αφορά τη συγκρότηση αναγκαίων ομάδων εργασίας σε επίπεδο Ι.Ε.Π. και κάθε Εκπαιδευτικής Περιφέρειας και τις εν γένει διαδικασίες (χρήση πλατφόρμας αξιολόγησης για την υποβολή portfolio από τους αξιολογουμένους, ημερομηνίες κ.ά.). Επίσης, από το Ι.Ε.Π. θα δίνονται οδηγίες για την αντιμετώπιση επιμέρους περιπτώσεων εφαρμογής της ως άνω αξιολόγησης καθώς και για κάθε άλλο σχετικό θέμα που προκύπτει, σε συνεννόηση με τον Πρόεδρο της ΑΔΙΠΠΔΕ.
 
                                                                                                 Ο Υπουργός
 
                                                                                           Ανδρέας Λοβέρδος
 
 
OΔΗΓΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
                                    
1.   Για τις ανάγκες της εφαρμογής της αξιολόγησης λειτουργεί διευρυμένη πλατφόρμα αξιολόγησης με ευθύνη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).
2.    Στο Ι.Ε.Π. με απόφαση του Δ.Σ. συγκροτείται Ομάδα εργασίας με έργο την επέκταση και λειτουργίατης πλατφόρμας αξιολόγησης, τον συντονισμό, την υποστήριξη και τη μηχανογραφική καθοδήγηση των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης για την υλοποίηση της αξιολόγησης, σύμφωνα με το Π.Δ. 152/2013 και τα αναφερόμενα στην εγκύκλιο. Επίσης, η Ομάδα παρακολουθεί την πορεία της αξιολόγησης, διαχειρίζεται, με απόλυτη προστασία των προσωπικών δεδομένων, τα αρχεία των αξιολογητών και αξιολογούμενων και τροποποιεί τις γενικές ημερομηνίες της κάθε φάσης αξιολόγησης κατόπιν σχετικής εντολής.
3.    Σε κάθε εκπαιδευτική περιφέρεια με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης συγκροτείται τριμελής Ομάδα εργασίας με έργο την εν γένει παρακολούθηση των διαδικασιών αξιολόγησης σε επίπεδο Περιφέρειας, την καθοδήγηση αξιολογητών και αξιολογουμένων σε θέματα αξιολόγησης και τη συνεργασία με την αντίστοιχη Ομάδα του Ι.Ε.Π. Επίσης, έχει την ευθύνη να αντιστοιχίζει τους αξιολογητές με τους αξιολογουμένους, να ελέγχει την ορθότητα της καταχώρισης αξιολογητών και αξιολογουμένων, να δίνει απαντήσεις σε σχετικά προβλήματα που θέτουν οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και να ενημερώνει την Ομάδα του Ι.Ε.Π. για τυχόν δυσλειτουργίες της πλατφόρμας αξιολόγησης και για τεχνικά προβλήματα ανάρτησης.
4.    Οι Συντονιστές Εκπαίδευσης ελληνικών σχολείων εξωτερικού συντονίζουν τις σχετικές διαδικασίες στα σχολεία ευθύνης τους και ενημερώνουν την Ομάδα εργασίας του ΙΕΠ για τυχόν δυσλειτουργίες της πλατφόρμας αξιολόγησης και για τεχνικά ή άλλα προβλήματα.
5.    Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης συντονίζουν τις σχετικές διαδικασίες σε επίπεδο Διεύθυνσης και ενημερώνουν την Ομάδα εργασίας της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης για τυχόν προβλήματα (τεχνικού ή άλλου χαρακτήρα).
6.    Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης:
α) Μέχρι 10/11/2014 κάθε Διευθυντής σχολικής μονάδας ή Εργαστηριακού Κέντρου (πρώην Σ.Ε.Κ.) και κάθε Προϊστάμενος ολιγοθεσίου δημοτικού ή Προϊστάμενος νηπιαγωγείου καταχωρίζει και επιβεβαιώνει στην πλατφόρμα αξιολόγησης (https://www.iep.edu.gr/evaluation)τα στοιχεία της οικείας σχολικής μονάδας, του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης και των Σχολικών Συμβούλων από τους οποίους προβλέπεται να αξιολογηθούν, σύμφωνα με το Π.Δ. 152/2013. Μέσα στην ίδια προθεσμία οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης καταχωρίζουν στην πλατφόρμα αξιολόγησης και επιβεβαιώνουν τους αξιολογουμένους και αξιολογητές των περιπτώσεων ι΄ έως ιθ΄, κ΄ και κα΄ της παρούσης εγκυκλίου, αφού προηγουμένως οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης έχουν ορίσει τους Σχολικούς Συμβούλους – αξιολογητές της περίπτωσης ια’ του άρθρου 4 του Π.Δ. 152/2013.
β) HΟμάδα εργασίας κάθε Περιφερειακής Διεύθυνσης επιβεβαιώνει (από 13 έως 15/11/2014) στην πλατφόρμα αξιολόγησης του Ι.Ε.Π. το ορθόν όλων των καταχωρίσεων για τους αξιολογουμένους και τους αξιολογητές της οικείας Περιφέρειας.
γ) Από 12/11/2014 έως και 27/11/2014 ο κάθε αξιολογούμενος καταχωρίζει στην πλατφόρμα αξιολόγησης εκείνα τα στοιχεία που θεωρεί ότι θα πρέπει να θέσει υπόψη των αξιολογητών του (portfolio).
δ) Από 10/11/2014 έως και 27/12/2014 οι αξιολογητές είτε δια ζώσης είτε εξ αποστάσεως επικοινωνούν με όσους αξιολογούν και ανταλλάσσουν απόψεις σχετικά με την επικείμενη αξιολόγηση των δευτέρων και
ε) Από 28/11/2014 έως και 31/12/2014 οι αξιολογητές καταχωρίζουν στην πλατφόρμα αξιολόγησης τις αξιολογήσεις τους.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

απθ
ΑΠΘ: Χρηματοδότηση 1 εκατομμυρίου δολαρίων από την Google.org για την υποστήριξη νέου προγράμματος στην Κυβερνοασφάλεια
Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) λαμβάνει χρηματοδότηση 1 εκατομμυρίου δολαρίων από την Google.org προς υποστήριξη νέου προγράμματος...
ΑΠΘ: Χρηματοδότηση 1 εκατομμυρίου δολαρίων από την Google.org για την υποστήριξη νέου προγράμματος στην Κυβερνοασφάλεια
ypaith
Αναπληρωτές: Πρόσληψη 97 εκπαιδευτικών κλάδων Δ.Ε για να καλύψουν κενά σε Δημοτικά σχολεία- Ονόματα
Οι προσλαμβανόμενοι/ες οφείλουν να αναλάβουν υπηρεσία από την Τρίτη 26 έως και την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2024 απευθείας στη σχολική μονάδα, στην οποία...
Αναπληρωτές: Πρόσληψη 97 εκπαιδευτικών κλάδων Δ.Ε για να καλύψουν κενά σε Δημοτικά σχολεία- Ονόματα
παντειο
Τριήμερο συνέδριο στο Πάντειο πανεπιστήμιο: Η κινηµατογραφική κριτική στην Ελλάδα
Στο Πάντειο Πανεπιστήμιο πραγματοποιείται το Επιστημονικό Συνέδριο «Η κινηµατογραφική κριτική στην Ελλάδα: Ιστορικές και µεθοδολογικές προσεγγίσεις»
Τριήμερο συνέδριο στο Πάντειο πανεπιστήμιο: Η κινηµατογραφική κριτική στην Ελλάδα
ekpaideytikoi_apognosi
Σχολεία: Μια είδηση που τρομάζει εκπαιδευτικούς και γονείς και στη χώρα μας
Οι Ηνωμένες Πολιτείες ετοιμάζονται να καταργήσουν την δημόσια εκπαίδευση. Μήπως εκεί οδηγείται και η Ελλάδα των funds στην εκπαίδευση και της ακραίας...
Σχολεία: Μια είδηση που τρομάζει εκπαιδευτικούς και γονείς και στη χώρα μας