Εκδήλωση με θέμα την καλλιέργεια σχέσεων μεταξύ εφήβων, γονέων και εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 12 Μαρτίου στο 2ο Γυμνάσιο Χαλκίδας.
Η δράση είχε στόχο την ενημέρωση για ζητήματα συμπεριφοράς των εφήβων, οι οποίοι βιώνουν σημαντικές αλλαγές κατά τη μετάβαση από την παιδική στην ενήλικη ζωή. Οι εισηγήσεις έγιναν από τον κοινωνικό λειτουργό Σταμάτη Πίττα και την εργοθεραπεύτρια Παρασκευή Τσιρογιάννη, δίνοντας το έναυσμα για γόνιμο διάλογο με γονείς και εκπαιδευτικούς.

Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν η σημασία της οριοθέτησης, η ενίσχυση της ενσυναίσθησης και του αυτοελέγχου, καθώς και η ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτορύθμισης από τους εφήβους. Παράλληλα, τονίστηκε ο ρόλος της οικογένειας και του σχολείου στη διαμόρφωση μιας λειτουργικής και υποστηρικτικής καθημερινότητας για τους νέους.
Η εκδήλωση έκλεισε με την έκφραση ικανοποίησης από τους συμμετέχοντες, τη δέσμευση για μελλοντικές δράσεις και θερμές ευχαριστίες προς τους εισηγητές για τη συμβολή τους στην πρωτοβουλία του σχολείου.
Αναλυτικά
Δελτίο Τύπου: «Δράση – Ενημέρωση γονέων-κηδεμόνων και εκπαιδευτικών: Έφηβοι μαθητές, καλλιέργεια σχέσεων με γονείς και εκπαιδευτικούς»
Στο 2ο Γυμνάσιο Χαλκίδας, το απόγευμα της Τετάρτης 12/3/2025, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση ενημέρωσης των γονέων/κηδεμόνων των μαθητών/τριών και των εκπαιδευτικών του Σχολείου για ζητήματα συμπεριφοράς των εφήβων οι οποίοι/ες κατά τη μετάβαση από την παιδική ηλικία στην ενήλικη ζωή τους βιώνουν πολλές αλλαγές και αντιμετωπίζουν ποικίλες δυσκολίες.
Ειδικότερα, με αφόρμηση τις σύντομες σχετικές εισηγήσεις από τον κ. Σταμάτη Πίττα, κοινωνικό λειτουργό και την κ. Παρασκευή Τσιρογιάννη, εργοθεραπεύτρια, οι συμμετέχοντες/ουσες γονείς/κηδεμόνες και εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τις εμπειρίες και τους προβληματισμούς τους.
Συγκεκριμένα, η συζήτηση επικεντρώθηκε στην άμεση συσχέτιση της οριοθέτησης των εφήβων και της τήρησης των κανόνων με πιο λειτουργικές συμπεριφορές τους αλλά και στη σημασία της ενίσχυσή τους από το οικογενειακό και σχολικό περιβάλλον προκειμένου να εξελίσσουν σταθερά την αντίληψή τους, την έκφραση και διαχείριση των συναισθημάτων τους, τον αυτοέλεγχο, την ενσυναίσθηση, την ποιοτική επικοινωνία, την ενεργητική στάση και την προσωπική τους υπευθυνότητα και κυρίως να αναπτύσσουν δεξιότητες αυτορύθμισης και προσαρμογής τους στο πλαίσιο του σπιτιού, του σχολείου και της ευρύτερης κοινότητας.
Έτσι, η συγκεκριμένη ενημέρωση-δράση του Σχολείου αποτελώντας πεδίο συνεργασίας των συμμετεχόντων/ουσών έκλεισε με την έκφραση της ικανοποίησης όλων, με τη δέσμευση για υλοποίηση ανάλογων δράσεων στο άμεσο μέλλον και με τις θερμές ευχαριστίες μας προς τον κ. Πίττα, και την κ. Τσιρογιάννη που αφιλοκερδώς ανταποκρίθηκαν και πάλι στην πρόσκλησή τους από το Σχολείο και που με ιδιαίτερη προθυμία υποσχέθηκαν τη συνεχή συμπαράστασή τους στις ανάγκες της σχολικής μας κοινότητας.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/03
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση