Thumbnail

Δεύτερη επιστημονική συνάντηση του Πιλοτικού Προγράμματος του Συμβουλίου της Ευρώπης “Αντιμετώπιση της βίας στα σχολεία μέσα από την εκπαίδευση για τη δημοκρατική ιδιότητα του πολίτη και τα ανθρώπινα δικαιώματα”

Τη Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου και την Τρίτη 1 Μαρτίου 2016 πραγματοποιήθηκε στο Παλαιό Πανεπιστήμιο Αθηνών η δεύτερη επιστημονική συνάντηση του διακρατικού Πιλοτικού Προγράμματος του Συμβουλίου της Ευρώπης «Αντιμετώπιση της βίας στα σχολεία μέσα από την εκπαίδευση για τη δημοκρατική ιδιότητα του πολίτη και τα ανθρώπινα δικαιώματα”. Στο πρόγραμμα συμμετέχουν το Μαυροβούνιο, η Ουγγαρία, η Πολωνία, η Ρουμανία και η Ελλάδα ως συντονίστρια χώρα.

Το Τμήμα Διεθνών Σχέσεων του ΥΠ.Π.Ε.Θ. συνεργάζεται με το (Κοινό) ΠΜΣ “Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα” του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου  Αθηνών και του Institute of Education-UCL ως φορέα υλοποίησης του εν λόγω προγράμματος. Στη συνάντηση της Αθήνας συζητήθηκε το ευρύτερο (πολιτικό και νομικό) πλαίσιο το οποίο διέπει την ενδοσχολική βία στις συμμετέχουσες χώρες, τα ερευνητικά αποτελέσματα των επιμέρους δράσεων ανά χώρα, καθώς και η προετοιμασία της τρίτης φάσης του Προγράμματος με στόχο τη διάχυση των αποτελεσμάτων. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholiki-taxi-humor.jpg
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.
Η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας. Η δουλειά μας είναι να διδάξουμε αυτά τα...
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.