Το Υπουργείο Παιδείας σε σχετική ανακοίνωσή του γνωστοποιεί το ποιος μπορεί να συμμετάσχει στην διαδικασία που ορίζεται κατά την ειδική πρόσκληση κάλυψης λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (άρ. 86 του ν.4547/2018 ΦΕΚ 102 Α’).
Σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 86 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102), καλούνται οι εγγεγραμμένοι στους πίνακες αναπληρωτών Γενικής Εκπαίδευσης, που έχουν υποβάλει αίτηση-δήλωση στο πλαίσιο της ανωτέρω σχετικής, εφόσον το επιθυμούν, να δηλώσουν συγκεκριμένες σχολικές μονάδες ή/και ομάδες σχολικών μονάδων για πρόσληψή τους ως αναπληρωτών, πλήρους ή/και μειωμένου ωραρίου, για το σχολικό έτος 2019-2020.
Επί της διαδικασίας, διευκρινίζονται τα εξής:
(α) Δικαίωμα συμμετοχής έχουν:
α1. Οι υποψήφιοι αναπληρωτές που δεν έχουν προσληφθεί έως σήμερα. Οι εν λόγω εκπ/κοί έχουν δικαίωμα να δηλώσουν σχολικές μονάδες ή/και ομάδες σχολείων για πρόσληψη με πλήρες ή/και μειωμένο ωράριο.
α2. Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι απασχολούνται ως αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου. Ειδικότερα, οι εν λόγω εκπ/κοί έχουν δικαίωμα να δηλώσουν αποκλειστικά και μόνο: i) σχολικές μονάδες για πρόσληψη με πλήρες ωράριο της περιοχής και βαθμίδας στην οποία έχουν προσληφθεί και ii) σχολικές μονάδες με πλήρες ωράριο για το σύνολο των περιοχών του δεύτερου κλάδου (ή πίνακα πρόσληψης), στον οποίο ενδεχομένως εντάσσονται.
(β) Οι διαθέσιμες προς επιλογή από τους υποψηφίους κενές σχολικές μονάδες ή ομάδες σχολείων εμφανίζονται ανά κλάδο και ειδικότητα, περιοχή, βαθμίδα και δομή εκπ/σης στo Παράρτημα της παρούσας πρόσκλησης.
(γ) Δυνατότητα επιλογής σχολικών μονάδων παρέχεται αποκλειστικά και μόνο για όσες σχολικές μονάδες (δομών Γενικής Εκπ/σης) ανήκουν στις περιοχές προτίμησης που έχει δηλώσει στην αίτηση (Γενικής Εκπ/σης) ο υποψήφιος. Ειδικότερα, επισημαίνεται ότι δυνατότητα επιλογής σχολικών μονάδων ΔΥΕΠ έχουν μόνο οι υποψήφιοι Γενικής Εκπ/σης οι οποίοι έχουν επιλεγμένο το πεδίο «Αποδέχομαι πρόσληψη αναπληρωτή για τις Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων» στην αίτησή τους.
(δ) Καθ’ όλη τη διάρκεια της ανωτέρω προθεσμίας (και αποκλειστικά εντός αυτής) ο υποψήφιος μπορεί να τροποποιεί τις προτιμήσεις σχολικών μονάδων.
(ε) Κατά τη διάρκεια της ανωτέρω προθεσμίας αναστέλλεται η δυνατότητα απενεργοποίησης των αιτήσεων Γενικής Εκπ/σης και Ειδικής Αγωγής και Εκπ/σης μέσα από τον ηλεκτρονικό φάκελο και ο υποψήφιος οφείλει, εφόσον επιθυμεί να προβεί στη συγκεκριμένη ενέργεια, να επικοινωνήσει με τα αρμόδια Τμήματα Α΄ (κλάδοι Α/θμιας) και Β΄ (κλάδοι Β/θμιας) της Δ/νσης Διορισμών - Προσλήψεων Εκπ/κού Προσ/κού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης.
(στ) Η δήλωση/υποβολή διαθεσιμότητας (από την πλευρά του υποψηφίου) για πρόσληψη σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες ισχύει αποκλειστικά και μόνο για τη διενέργεια προσλήψεων υπό την παρούσα πρόσκληση. Σε περίπτωση που δεν δηλωθούν σχολικές μονάδες, ο υποψήφιος δεν θα είναι διαθέσιμος για πρόσληψη σε αυτές, ακόμα και αν έχει δηλώσει τις περιοχές προτίμησης στις οποίες αυτές ανήκουν.
(ζ) Επισημαίνεται ότι στην εξαιρετική περίπτωση που αποδεικνύεται τελικώς ότι δεν υφίσταται η προκηρυχθείσα ανάγκη (π.χ. μη προγραμματισμένη επιστροφή εκπ/κού από άδεια), δεν θα διενεργείται [3] πρόσληψη αναπληρωτή στο κατά περίπτωση λειτουργικό/ά κενό/ά σε σχολικές μονάδες από τις περιλαμβανόμενες στο παράρτημα της παρούσας πρόσκλησης.
Κατά τα λοιπά σημειώνεται ότι για τη διευκόλυνση των υποψηφίων έχει αναρτηθεί σχετικό εγχειρίδιο οδηγιών στην ιστοσελίδα https://opsyd.sch.gr.
Δείτε εδώ αναλυτικά την πρόσκληση
Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη