ΦΕΚ: Οδηγίες και διευκρινίσεις για τις εξετάσεις των Ελλήνων του εξωτερικού
Ενημέρωση για τις εξετάσεις των Ελλήνων του εξωτερικού

Σε συνέχεια του από 18-3-2020 Δελτίου Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, σχετικά με την τροποποίηση της υπ’ αρ.πρωτ.Φ.151/20049/2007/Β6 (ΦΕΚ 272/Β’) Υπουργικής Απόφασης, που έγινε λόγω της ψήφισης των  ν. 4610/2019 (ΦΕΚ 70 Α’) και 4635/2019 (ΦΕΚ 167 Α’ και αφορά στην Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπάγονται στην ειδική κατηγορία Ελλήνων του εξωτερικού, ανακοινώνεται ότι η υπ’ αρ.πρωτ. Φ.153/38644/Α5/18-3-2020  (ΑΔΑ : Ψ25Ψ46ΜΤΛΗ-Ο9Μ) Υπουργική Απόφαση δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 1004/Β’/2020.

Ειδικότερα :

α) Κατόπιν της θεσμοθέτησης του ΝΕΟΥ συστήματος εισαγωγής για τους αποφοίτους Πανελλαδικών Εξετάσεων Γενικού Λυκείου έτους 2020, καθιερώθηκαν 4 Ομάδες Προσανατολισμού και αντίστοιχα 4 Επιστημονικά Πεδία

β)Οι υποψήφιοι Έλληνες του Εξωτερικού Κατηγοριών 1, 2 και 3 που αποφοιτούν από το σχολικό έτος 2019-2020, θα συμμετέχουν στις εξετάσεις με βάση το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτ/θμια Εκπ/ση του ΓΕΛ, εξεταζόμενοι στην ύλη και τα μαθήματα της Γ΄ τάξης του ίδιου σχολ. έτους, έχοντας πρόσβαση μόνο σε ένα πεδίο. Οι υποψήφιοι των κατ. 1 και 2 έχουν πρόσβαση στο πεδίο που αντιστοιχεί στην ομάδα προσανατολισμού που έχουν επιλέξει. Οι  υποψήφιοι της κατηγορίας 3 (απόφοιτοι ξένων σχολείων της αλλοδαπής με πρόγραμμα σπουδών χωρών εντός και εκτός Ε.Ε. καθώς και της Κυπριακής Δημοκρατίας)  έχουν πρόσβαση σε ένα πεδίο της επιλογής τους και σε περίπτωση που επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τις Σχολές και τα Τμήματα των Ανώτατων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, σχολές Υπαξιωματικών Ενόπλων Δυνάμεων, σχολές της Αστυνομικής Ακαδημίας, έχουν πρόσβαση στο πεδίο που αντιστοιχεί στην ομάδα προσανατολισμού που πρέπει να επιλέξουν.

 γ)οι υποψήφιοι απόφοιτοι προγενεστέρων ετών θα μπορούν εναλλακτικά να επιλέξουν να εξεταστούν  είτε i)με τους όρους και προϋποθέσεις που ισχύουν για το σχολικό έτος 2019-20 δηλώνοντας ένα επιστημονικό πεδίο, ii)είτε με τους όρους και προϋποθέσεις που ίσχυσαν το σχολικό έτος 2018-2019 δηλώνοντας δύο επιστημονικά πεδία

δ)Καθιερώθηκε η εξέταση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας για τους υποψηφίους του ΝΕΟΥ συστήματος αντί των Λατινικών στην Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών

Για το ΦΕΚ πατήσετε εδώ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

polixrwma stilo
ΣΕΠΕ Κυκλάδων: Το ΥΠΑΙΘΑ αδιαφορεί για τα ουσιαστικά προβλήματα των σχολείων
Εκπαιδευτικοί Κυκλάδων καταγγέλλουν την αδιαφορία του υπουργείου - «Αναλαμβάνει ευθύνες ή συνεχίζει την πολιτική καταστολής;»
ΣΕΠΕ Κυκλάδων: Το ΥΠΑΙΘΑ αδιαφορεί για τα ουσιαστικά προβλήματα των σχολείων
ekpaideusi-sxoleia-mathites
«Με υπερωρίες και μετακινήσεις εξοντώνουν κυβέρνηση, υπουργείο και ΔΔΕ τους εκπαιδευτικούς!»
Η συνεχιζόμενη έλλειψη εκπαιδευτικών και οι υποχρεωτικές υπερωρίες διαταράσσουν την ομαλή λειτουργία των σχολείων και επιβαρύνουν τους δασκάλους.
«Με υπερωρίες και μετακινήσεις εξοντώνουν κυβέρνηση, υπουργείο και ΔΔΕ τους εκπαιδευτικούς!»
ekpaideytikoi
ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας: 4 μήνες από το άνοιγμα των σχολείων και υπάρχουν ακόμα κενά και στο βάθος υποχρεωτικές υπερωρίες
Η ανάθεση και άλλων καθηκόντων, αλλά και άλλων διδακτικών αντικειμένων σε εκπαιδευτικούς, που ήδη έχουν επιβαρυνθεί με περισσότερες εξωδιδακτικές...
ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας: 4 μήνες από το άνοιγμα των σχολείων και υπάρχουν ακόμα κενά και στο βάθος υποχρεωτικές υπερωρίες
sxoleia
Ζάκυνθος: «Πάνω από 11.000 οι χαμένες διδακτικές ώρες στα σχολεία του νησιού»
«Οι πραγματικές ανάγκες των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των σχολείων βρίσκονται εκτός του ενδιαφέροντος της κυβέρνησης»
Ζάκυνθος: «Πάνω από 11.000 οι χαμένες διδακτικές ώρες στα σχολεία του νησιού»