Βαθμοί μαθητών-δημοτικά: Χωρίς φυσική παρουσία των γονέων η επίδοση των βαθμολογίων (ΦΕΚ)
Χωρίς φυσική παρουσία γονέων & κηδεμόνων στο σχολείο- Τι θα ισχύσει για όσους μαθητές απουσιάζουν

Σύμφωνα με νέα εγκύκλιο της υφυπουργού Σοφίας Ζαχαράκη, η επίδοση της βαθμολογίας του β’ τριμήνου στους μαθητές/τριες της Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης, πραγματοποιείται με την επανέναρξη λειτουργίας των δημοτικών σχολείων.

Ειδικότερα:

Α. Η επίδοση της βαθμολογίας του β’ τριμήνου στους μαθητές/τριες της Γ’, Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξης, πραγματοποιείται με την επανέναρξη λειτουργίας των δημοτικών σχολείων.

Οι Σύλλογοι Διδασκόντων, με απόφασή τους, προβαίνουν στις απαιτούμενες ενέργειες ώστε να παραδίδονται οι έλεγχοι προόδου β’ τριμήνου στους γονείς/κηδεμόνες είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με σάρωση του πρωτοτύπου, ύστερα από γραπτή συναίνεση των γονέων/κηδεμόνων, είτε σε κλειστό και σφραγισμένο φάκελο στην τσάντα του κάθε μαθητή/τριας, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία γονέων και κηδεμόνων στο σχολείο.

Οι εκπαιδευτικοί της Α’ και Β’ τάξης ενημερώνουν προφορικά μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας τους γονείς/ κηδεμόνες των μαθητών/τριών για την πρόοδο τους.

Β. Η επίδοση της βαθμολογίας του γ’ τριμήνου, καθώς και των τίτλων προόδου ή των τίτλων σπουδών των μαθητών/τριών θα γίνει στους γονείς/κηδεμόνες την ημέρα λήξης των μαθημάτων είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με σάρωση των πρωτοτύπων, ύστερα από γραπτή συναίνεση των γονέων/κηδεμόνων, είτε σε κλειστό και σφραγισμένο φάκελο στην τσάντα του κάθε μαθητή/ τριας, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία γονέων & κηδεμόνων στο σχολείο. Για τη βαθμολόγηση των μαθητών/τριών λαμβάνονται υπόψη τόσο η πορεία μάθησης τους από την επανέναρξη λειτουργίας του σχολείου έως τη λήξη των μαθημάτων, όσο και η προσπάθεια που κατέβαλαν κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, το ενδιαφέρον τους, οι πρωτοβουλίες που ανέπτυξαν, η δημιουργικότητα τους και η συνεργασία με τους συμμαθητές τους.

Μαθητές/τριες που ανήκουν σε ομάδα αυξημένου κινδύνου και απουσιάζουν

Γ. Για τους μαθητές/τριες που ανήκουν σε ομάδα αυξημένου κινδύνου για νόσηση από COVID-19 ή ήδη νοσούν ή στο οικογενειακό τους περιβάλλον υπάρχει άτομο που ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου για νόσηση από COVID-19 ή ήδη νοσεί (υπ’ αρ. Φ.7/ΦΜ/63728/ ΓΔ4/27/5/2020 υπουργική απόφαση) (ΦΕΚ 2031 Β’) και θα απουσιάζουν δικαιολογημένα από το σχολείο, η βαθμολογία του β’ και γ’ τριμήνου καθώς και οι τίτλοι προόδου ή οι τίτλοι σπουδών θα επιδοθούν στους γονείς/ κηδεμόνες είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με σάρωση των πρωτοτύπων, ύστερα από γραπτή συναίνεση των γονέων/κηδεμόνων, είτε την ημέρα λήξης των μαθημάτων, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα για την αποφυγή του συγχρωτισμού στο χώρο του σχολείου.

Δείτε το ΦΕΚ αναλυτικά εδώ 

Εγκύκλιος: Πώς θα βαθμολογηθούν οι μαθητές του Δημοτικού

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholiki-taxi-humor.jpg
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.
Η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας. Η δουλειά μας είναι να διδάξουμε αυτά τα...
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.