kerameos
Σφοδρή επίθεση σε βάρος του ΣΥΡΙΖΑ εξαπέλυσε στη Βουλή η Νίκη Κεραμέως για την πρόταση δυσπιστίας κατά του υπουργού Οικονομικών, Χρήστου Σταϊκούρα

Επίθεση σε βάρος του ΣΥΡΙΖΑ εξαπέλυσε από το βήμα της Βουλής, αναφορικά με την πρόταση δυσπιστίας κατά του υπουργού Οικονομικών, Χρήστου Σταϊκούρα, η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως. 

«Το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι να αποπροσανατολίσετε τη συζήτηση από την ανερμάτιστη πολιτική σας διαδρομή και τα εσωκομματικά σας αδιέξοδα, και να συσπειρώσετε το ακροατήριό σας γύρω από μία επανάσταση χωρίς αιτία», είπε απευθυνόμενη στο κόμμα της Αξοωματικής Αντιπολίτευσης.

Η κα Κεραμέως απέρριψε τις αιτιάσεις της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, αναφερόμενη στο σχέδιο της Κυβέρνησης και του Υπουργείου Οικονομικών για την στήριξη των μισθωτών, των ελεύθερων επαγγελματιών και των νοικοκυριών, υπενθυμίζοντας παράλληλα τα πεπραγμένα της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ στον τομέα της οικονομίας: «Είναι αδιανόητο, κυρίες και κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ, να εγκαλείτε εσείς την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, σαν να μην περάσατε ποτέ από το τιμόνι της χώρας με τα γνωστά σε όλους οδυνηρά αποτελέσματα», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η Υπουργός προσέθεσε: «Να τα πούμε τα πράγματα όπως είναι πραγματικά; Δεν έχετε καμία αγωνία για τους μισθωτούς, τους ελεύθερους επαγγελματίες, τα νοικοκυριά. Δεν ενδιαφέρεστε πραγματικά για την προστασία της πρώτης κατοικίας. Δεν έχετε καμία ικανότητα και καμία διάθεση να προασπιστείτε τα οικονομικά των μικρομεσαίων. Και φυσικά δεν ανησυχείτε για την πανδημία και τις επιπτώσεις της, για τα παιδιά και τα σχολεία.[…] Αντίδραση για την αντίδραση, ανευθυνότητα και δημαγωγία. Την ίδια ακριβώς στάση κρατάτε και στα θέματα της Παιδείας.»

Παράλληλα, αναφερόμενη στο έργο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, η κα Κεραμέως υπενθύμισε:

«Καίτοι εν μέσω πανδημίας, έχουμε υλοποιήσει ήδη -και δρομολογήσει και άλλες- μεταρρυθμίσεις, με στόχο ένα εκπαιδευτικό σύστημα σύγχρονο, πιο αυτόνομο και ελεύθερο, πιο εξωστρεφές. Ξεκινώντας από κάτω, από τις βάσεις, από τα θεμέλια:

  • Με την εφαρμογή του νηπιαγωγείου από την ηλικία των 4 ετών σχεδόν σε όλους τους δήμους της χώρας,
  • με την εισαγωγή δεύτερης γλώσσας, της αγγλικής γλώσσας από το νηπιαγωγείο,
  • με τη δημιουργία των εργαστηρίων δεξιοτήτων, και την εισαγωγή τους από τα νηπιαγωγεία ως και τα γυμνάσια για την καλλιέργεια ήπιων, ψηφιακών, σύγχρονων δεξιοτήτων στα παιδιά μας, μέσα από θεματικές όπως εθελοντισμός, σεβασμός στον άλλον και στη διαφορετικότητα, σεξουαλική αγωγή, προστασία του περιβάλλοντος, οδική ασφάλεια, ρομποτική, επιχειρηματικότητα,
  • με την ενίσχυση και διεύρυνση του θεσμού των πρότυπων και πειραματικών σχολείων,
  • με την ένταξη της αξιολόγησης σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες,
  • με τον εκσυγχρονισμό βιβλίων και προγραμμάτων σπουδών, μερικά από τα οποία δεν έχουν ενημερωθεί από τη δεκαετία του 1990,
  • με τις δράσεις επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών μας και την καλύτερη στελέχωση των σχολείων μας,
  • με τη συνολική μεταρρύθμιση στην επαγγελματική εκπαίδευση, κατάρτιση και δια βίου μάθηση, που τίθεται σε λίγες μέρες σε δημόσια διαβούλευση,
  • με την ίδρυση της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης,
  • με τη θέσπιση χρηματοδότησης των πανεπιστημίων μας με αντικειμενικά και ποιοτικά κριτήρια κατόπιν αξιολόγησης,
  • με την απελευθέρωση των μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών και της έρευνας από τις αγκυλώσεις του παρελθόντος,
  • με τη θέσπιση επιπλέον εργαλείων για τη σύναψη διεθνών συνεργειών με πανεπιστήμια του εξωτερικού, για να κατακτήσει η χώρα μας τη θέση που της αξίζει στο διεθνή ακαδημαϊκό χάρτη,
  • με την άμεση ανταπόκριση στις συνθήκες που προκάλεσε η πανδημία και τη μεταφορά ολόκληρης της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο διαδίκτυο κατά την πρώτη φάση της πανδημίας, με την εξασφάλιση εργαλείων και διαδικασιών για τη δεύτερη φάση που διανύουμε, ενίσχυση των δομών και ψηφιακών εξοπλισμών – ένα πραγματικό άλμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, χάρη στις εξαιρετικά σημαντικές προσπάθειες των εκπαιδευτικών και των στελεχών εκπαίδευσης, των μαθητών μας, των φοιτητών και σπουδαστών μας.».

Όπως υπογράμμισε η Υπουργός: «Κι εσείς, και απευθύνομαι στην Αξιωματική Αντιπολίτευση, όχι μόνο δεν έχετε στηρίξει τις πολιτικές αυτές επιλογές, αλλά βρίσκεστε μονίμως απέναντι, μονίμως στην οπισθοδρόμηση, μονίμως πασχίζετε να προκαλείτε θόρυβο, όπως και σήμερα, χωρίς ουσία, χωρίς αιτία, χωρίς αποτέλεσμα. Εμείς βρίσκουμε λύση σε κάθε πρόβλημα, εσείς ψάχνετε πρόβλημα σε κάθε λύση. Ούτε καν να συζητήσετε δεν θέλετε, όπως φάνηκε και από την άρνησή σας στην πρόσκληση που σας απευθύναμε για διάλογο, εν όψει της μεταρρύθμισης στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση». 

Κλείνοντας την ομιλία της, η κα Κεραμέως αναφέρθηκε στον καίριο ρόλο της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης στη Δημοκρατία μας, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η αντιπολίτευση, και δη η Αξιωματική, διαδραματίζει καίριο ρόλο στη Δημοκρατία μας. Ειδικά στις δύσκολες συνθήκες που διανύουμε, η ενότητα, η υπευθυνότητα και η συνεργασία συνιστούν αναγκαίες προϋποθέσεις για να βοηθήσουμε όλοι μαζί τη χώρα μας να ανταποκριθεί με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο στις πρωτόγνωρες κρίσεις που αντιμετωπίζει. Ας σταθούμε όλοι στο ύψος των περιστάσεων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
dieuthintes_1.jpg
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
Πειθαρχικά αντί για μονιμοποιήσεις στη Δυτική Αττική - Καταγγελίες για αυταρχικές πρακτικές
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
myschool_b2_0.jpg
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Σχολική αίθουσα
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»
Καταγγελία για τους χειρισμούς του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας - Αυθαίρετες ενέργειες και παράβαση διαδικασιών
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»