Με εκπροσώπους της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/Διευθυντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης συνομίλησε η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.
Στις τοποθετήσεις τους, μεταξύ άλλων, οι Ν. Κεραμέως, Ζ. Μακρή και Σ. Γκίγκα αναφέρθηκαν στη διαδικασία αξιολόγησης σχολικών μονάδων και την εφαρμογή της για την εκτίμηση της πορείας της τηλεκπαίδευσης.
Ειδικά σε σχέση με τους διευθυντές, σημειώθηκε πως ο ρόλος τους είναι καίριος ως προς τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης μέσω της αξιολόγησης, της δυναμικής αυτής διαδικασίας για τον εντοπισμό των θετικών σημείων καθώς και των περιθωρίων βελτίωσης του εκπαιδευτικού έργου και της σχολικής μονάδας.
Αναλυτικά:
Σε πολύ θετικό κλίμα διενεργήθηκε η συνάντηση της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με εκπροσώπους της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/Διευθυντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, σε συνέχεια των συναντήσεων του Υπουργείου με εκπροσώπους των ΔΟΕ και ΟΛΜΕ. Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, η Υφυπουργός Ζέττα Μακρή και η Γενική Γραμματέας Σίσσυ Γκίκα, συζήτησαν με το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης θέματα που αφορούν τις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ υπήρξε ειλικρινής, αμοιβαία διάθεση συνεργασίας.
Μεταξύ των μεταρρυθμίσεων του Υπουργείου που παρουσίασε η Υπουργός ήταν η εισαγωγή των εργαστηρίων δεξιοτήτων στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα, η ενίσχυση δραστηριοτήτων στα αγγλικά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, η καθολική εφαρμογή της διετούς υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης, οι μόνιμοι διορισμοί που ολοκληρώθηκαν στην ειδική αγωγή και οι οποίοι βρίσκονται στην τελική ευθεία στη γενική εκπαίδευση, η πρόβλεψη για εμβολιασμούς των εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής και τους μαθητές άνω των 16, αλλά και για τα δωρεάν τεστ στους εκπαιδευτικούς.
Συζητήθηκαν, επιπλέον, τα οφέλη της αξιολόγησης και η ιδιαίτερη βαρύτητα που έχει η φετινή της εφαρμογή, σύμφωνα με τον ψηφισθέντα νόμο, καθώς είναι εξαιρετικά κρίσιμο να εκτιμηθεί, μεταξύ άλλων, η πορεία της τηλεκπαίδευσης, εγχείρημα το οποίο έγινε πράξη χάρη στη μεγάλη προσπάθεια σύσσωμης της εκπαιδευτικής κοινότητας. Ο ρόλος των διευθυντών σχολικών μονάδων είναι καίριος ως προς τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης μέσω της αξιολόγησης, της δυναμικής αυτής διαδικασίας για τον εντοπισμό των θετικών σημείων καθώς και των περιθωρίων βελτίωσης του εκπαιδευτικού έργου και της σχολικής μονάδας. Στόχος οι σχολικές μονάδες να αναπτυχθούν περαιτέρω και να αναβαθμιστεί εν συνόλω η εκπαίδευση στη χώρα μας.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη