Μνημόνιο συνεργασίας ΥΠΑΙΘ-UNICEF για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση
Στόχος να καταστεί δυνατή, για όλα τα παιδιά στην Ελλάδα, η πρόσβαση σε ολοκληρωμένες υπηρεσίες συμπεριληπτικής, ισότιμης και βιώσιμης εκπαίδευσης

Η Υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή και ο επικεφαλής του Γραφείου της UNICEF στην Ελλάδα κ. Luciano Calestini συνυπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας, την Παρασκευή 27 Αυγούστου, με κοινό σκοπό και αμοιβαία δέσμευση τον προγραμματισμό, τον σχεδιασμό, την οργάνωση και την υλοποίηση μίας σειράς παρεμβάσεων, ώστε να καταστεί δυνατή, για όλα τα παιδιά στην Ελλάδα, η πρόσβαση σε ολοκληρωμένες υπηρεσίες συμπεριληπτικής, ισότιμης και βιώσιμης εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο αυτό, περιλαμβάνεται και η ενίσχυση της υπάρχουσας δυναμικής και η ανάπτυξη νέων ποιοτικών υπηρεσιών και ευκαιριών συνεργασίας.

Η κ. Μακρή αναφέρθηκε στον ρόλο, το έργο και την προσφορά της UNΙCEF χαρακτηρίζοντας τον Οργανισμό ως έναν πολύτιμο σύμμαχο, ένα δραστήριο και ανήσυχο υποστηρικτή των δικαιωμάτων των παιδιών.  

«Με ιδιαίτερη χαρά υπογράφω αυτό το μνημόνιο συνεργασίας ανάμεσα στο Υπουργείο Παιδείας και τη UNICEF.

Είναι από τις φορές που η υπογραφή μας έχει ξεχωριστή σημασία και ορίζει το ξεκίνημα μιας απαραίτητης, μακράς, δύσκολης αλλά και ελπιδοφόρας πορείας για το μέλλον των παιδιών, το μέλλον του κόσμου».

Με αποτελεσματική και ουσιαστική ευαισθητοποίηση, δράση και επαγρύπνηση η UNICEF και ο Luciano Calestini αναγνωρίζουν και προωθούν μέσα από το Μνημόνιο Συνεργασίας «την προγραμματική προσέγγιση που αφορά στην διευκόλυνση της πρόσβασης και στην εξάλειψη των διακρίσεων σε υπηρεσίες ποιοτικής συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, την πλήρη αξιοποίηση και ενδυνάμωση των υπαρχόντων μηχανισμών με σκοπό την προώθηση της βιωσιμότητας, την διασφάλιση και την προάσπιση των δικαιωμάτων όλων των παιδιών και την εφαρμογή των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης με σκοπό την προώθηση της ευημερίας και την προστασία του πλανήτη».

Τέλος, η κ. Μακρή τόνισε ότι «Η πρόσβαση σε ποιοτική εκπαίδευση αποτελεί διακριτή διεθνή αλλά και εθνική προτεραιότητα και αναφαίρετο δικαίωμα όλων των παιδιών του κόσμου, που ισχυροποιεί το δικαίωμά τους στην ελευθερία, την αξιοπρέπεια, την προοπτική!

Πρώτιστη μέριμνα του εκπαιδευτικού μας συστήματος είναι το βέλτιστο συμφέρον κάθε παιδιού και αυτός ο στόχος αποτελεί το κριτήριο για την θέσπιση και εφαρμογή της εκπαιδευτικής μας πολιτικής».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils.jpg
3ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου – Γονείς μαθητών: «Προκλητική η στάση διευθυντή εκπαίδευσης»
Αρνήθηκε τον διαχωρισμό της τάξης 24 μαθητών σε δύο μικρότερα τμήματα – Είπε ότι θα εγκρίνει την τοποθέτηση δεύτερης Παράλληλης Στήριξης αλλά όχι...
3ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου – Γονείς μαθητών: «Προκλητική η στάση διευθυντή εκπαίδευσης»
giannena_5.jpg
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Χρυσό μετάλλιο στο διεθνή διαγωνισμό συνθετικής βιολογίας
Η ομάδα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, αποτελούμενη από 12 προπτυχιακούς, μεταπτυχιακούς και υποψήφιους διδάκτορες, απέσπασε το χρυσό μετάλλιο, ενώ...
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Χρυσό μετάλλιο στο διεθνή διαγωνισμό συνθετικής βιολογίας
Καμάλα Χάρις - Τραμπ
Σε «τεντωμένο σχοινί» η μάχη για τις εκλογές στις ΗΠΑ: Εξώφυλλο του New Yorker με το Άγαλμα της Ελευθερίας να ακροβατεί
Οι δημοσκοπήσεις έως τώρα έδειχναν ότι οι δύο υποψήφιοι βρίσκονται σε απόλυτη ισοπαλία
Σε «τεντωμένο σχοινί» η μάχη για τις εκλογές στις ΗΠΑ: Εξώφυλλο του New Yorker με το Άγαλμα της Ελευθερίας να ακροβατεί
PAIDEIAS
Υπουργείο Παιδείας: Απόφαση λειτουργίας 200 και πλέον ολιγομελών τμημάτων Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας
Έγκριση, κατ΄ εξαίρεση για την περίοδο 2024-2025, της λειτουργίας τμημάτων Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας αποφοίτων ΕΠΑ.Λ. με μικρότερο αριθμό...
Υπουργείο Παιδείας: Απόφαση λειτουργίας 200 και πλέον ολιγομελών τμημάτων Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας