ypaith
ΥΠΑΙΘ: Το Τμήμα Β’ - Διαλειτουργικότητας, Ψηφιακής Σύγκλισης και Διοικητικής Υποστήριξης, της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών παρέλαβε το 1ο βραβείο, το οποίο απέσπασε στην διαγωνιστική διαδικασία του θεσμού των «Βραβείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης»

Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια ανακοινώνουμε ότι σήμερα, Παρασκευή 8 Ιουλίου 2022, το Τμήμα Β’ - Διαλειτουργικότητας, Ψηφιακής Σύγκλισης και Διοικητικής Υποστήριξης, της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών παρέλαβε το 1ο βραβείο, το οποίο απέσπασε στην διαγωνιστική διαδικασία του θεσμού των «Βραβείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης» στην κατηγορία «Καλύτερη Εφαρμοσμένη Ιδέα» για τον τομέα Παιδεία-Πολιτισμός, με την πρόταση με τίτλο «Αυτόματη χωροταξική κατανομή μαθητικού δυναμικού για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, με βάση τη σχεδίαση σε χάρτη των σχολικών περιφερειών», ήτοι το Πληροφοριακό Σύστημα GIS-based «Χωροταξικό» https://xorotaksiko.gis.minedu.gov.gr/

Η εφαρμογή GIS-based «Χωροταξικό», που αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου με εργαλεία ανοιχτού λογισμικού, διευκολύνει τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη διαδικασία χωροταξικής κατανομής των μαθητών/τριών σε σχολικές περιφέρειες με βάση την ταχυδρομική τους διεύθυνση κατά την εγγραφή τους στην Α’ τάξη των εκπαιδευτικών βαθμίδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο). Διαλειτουργώντας με το Πληροφορικό Σύστημα e-εγγραφές, που έχει αναπτυχθεί από το ίδιο τμήμα, και το Πληροφορικό Σύστημα myschool, αποδεικνύει εμπράκτως τη σημασία της διαλειτουργικότητας των υπηρεσιών (ψηφιακών και μη) προς όφελος όλων των εμπλεκόμενων στην εκπαιδευτική διαδικασία και στον δημόσιο τομέα γενικότερα.

Σκοπός της ιδέας που οδήγησε στο GIS-based «Χωροταξικό» ήταν η αυτοματοποίηση της διαδικασίας της χωροταξικής κατανομής και η οπτικοποίηση των γεωχωρικών δεδομένων της. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται διαφάνεια, εξοικονόμηση του χρόνου διεκπεραίωσης της διαδικασίας αυτής από τους αρμόδιους, ενώ παράλληλα προσφέρει δυνατότητες πληροφόρησης περί των σχολικών περιφερειών σε ενδιαφερόμενους γονείς, μαθητές/τριες και κηδεμόνες.

Η βράβευση του Πληροφοριακού Συστήματος GIS-based «Χωροταξικό» από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης αποτελεί αναγνώριση για τα μέλη της ομάδας, αλλά και ολόκληρο το Τμήμα, το οποίο συμβάλλει ουσιαστικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών που παρέχει το Υπουργείο μας ακολουθώντας τις επιταγές της ψηφιακής διακυβέρνησης της χώρας που ευνοούν και προάγουν τεχνολογικές καινοτομίες.

Τα μέλη της ομάδας ευχαριστούν  ιδιαίτερα τους χρήστες της εφαρμογής, τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αλλά και τα σχολεία που υποστήριξαν και συνεχίζουν στηρίζουν το έργο της, βοηθώντας στην επίτευξη του στόχου για καινοτομία και βελτίωση.

Η εκδήλωση μεταδόθηκε ζωντανά από τη σχετική ιστοσελίδα του θεσμού των βραβείων ψηφιακής διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://digitalawards.gov.gr.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dioxeis
Το υπουργείο "κερνάει" πειθαρχικά: Οι διώξεις για συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή ξεπερνούν πανελλαδικά τις 150.
«Το ΥΠΑΙΘΑ ευνόησε τις συνθήκες δυσλειτουργίας του σχολείου και επιπλέον ενθαρρύνει τον κοινωνικό κανιβαλισμό ενάντια στους εκπαιδευτικούς. Είναι...
Το υπουργείο "κερνάει" πειθαρχικά: Οι διώξεις για συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή ξεπερνούν πανελλαδικά τις 150.
ekpaideytikos
«Και τι ανάγκη έχετε εσείς, τρεις μήνες το χρόνο καθόσαστε, βάλε και τα Χριστούγεννα και το Πάσχα, ζωάρα κάνετε».
Τι πραγματικά σημαίνει το να είσαι δάσκαλος!
«Και τι ανάγκη έχετε εσείς, τρεις μήνες το χρόνο καθόσαστε, βάλε και τα Χριστούγεννα και το Πάσχα, ζωάρα κάνετε».
σχολειο
κ. Διευθυντά της Εκπαίδευσης οι Δάσκαλοι σιωπούν όταν τα παιδιά κοιμούνται όχι όταν τα σκοτώνουν!
Ας μας πει ο κ. Διευθυντής Εκπαίδευσης που είναι και δάσκαλος γιατί οι δάσκαλοι πρέπει να σιωπούν όταν τα παιδιά πεθαίνουν;
κ. Διευθυντά της Εκπαίδευσης οι Δάσκαλοι σιωπούν όταν τα παιδιά κοιμούνται όχι όταν τα σκοτώνουν!