ΥΠΑΙΘ: Τοποθέτηση εκπαιδευτικών σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία
Τοποθέτηση εκπαιδευτικών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης με μονοετή θητεία σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2022-2023.

Ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Παιδείας η τοποθέτηση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις αντίστοιχες κενές θέσεις εκπαιδευτικών των Πρότυπων Σχολείων (Π.Σ.) και Πειραματικών Σχολείων (ΠΕΙ.Σ.) για το σχολικό έτος 2022-2023 με μονοετή θητεία, ήτοι μέχρι 31-08-2023, μετά από αίτησή τους και χωρίς δαπάνη για το Δημόσιο, σύμφωνα με τη σειρά κατάταξής τους στους οικείους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης και τις δηλωθείσες προτιμήσεις τους.

Παρακαλούνται οι Διευθυντές Εκπαίδευσης των περιοχών οργανικής των εκπαιδευτικών να κοινοποιήσουν την απόφαση αυτή στους ενδιαφερόμενους προκειμένου να αναλάβουν υπηρεσία στις ανωτέρω σχολικές μονάδες την 01-09-2022.

Δείτε ΕΔΩ τις τοποθετήσεις

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

0050022445_trakter.jpg
Τεράστια συμμετοχή και ένταση στο συλλαλητήριο των αγροτών στην Κρήτη - «Πλημμύρισε» η Περιφέρεια
Η κινητοποίηση αυτή, που φαίνεται να συγκεντρώνει πάνω από 10.000 συμμετέχοντες, φέρει το μήνυμα της αποφασιστικότητας των παραγωγών να διεκδικήσουν...
Τεράστια συμμετοχή και ένταση στο συλλαλητήριο των αγροτών στην Κρήτη - «Πλημμύρισε» η Περιφέρεια
taksi
Εκπαιδευτικοί για Ωνάσεια σχολεία: Είναι το τέλος της δημόσιας και δωρεάν παιδείας;
Καταγγελία για τα Ωνάσεια σχολεία - Αποδόμηση του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικοί για Ωνάσεια σχολεία: Είναι το τέλος της δημόσιας και δωρεάν παιδείας;