ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Διαπιστώθηκαν καθυστερήσεις στη διδασκαλία της ύλης, με αποτέλεσμα οι Διευθυντές των σχολείων να καλούνται να αναμορφώσουν το ωρολόγιο πρόγραμμα, ώστε να διασφαλιστεί η ολοκλήρωση της ύλης εντός των προθεσμιών

Η με αρ. πρωτ. 141189/ΓΔ4/25-11-2024 εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας αναφέρεται στην παρακολούθηση της ύλης των μαθημάτων της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου και Λυκείου Ε.Α.Ε. που εξετάζονται πανελλαδικά.

Μετά τη Β΄ φάση καταχώρισης της διδακτέας και εξεταστέας ύλης, διαπιστώθηκαν καθυστερήσεις στη διδασκαλία της ύλης, με αποτέλεσμα οι Διευθυντές των σχολείων να καλούνται να αναμορφώσουν το ωρολόγιο πρόγραμμα, ώστε να διασφαλιστεί η ολοκλήρωση της ύλης εντός των προθεσμιών.

Επιπλέον, οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης καλούνται να παρέχουν υποστήριξη στους διδάσκοντες, ενώ οι Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης πρέπει να παρακολουθούν την πρόοδο και να επιλύουν τυχόν προβλήματα που προκύπτουν στις σχολικές μονάδες.

Ακολουθεί αναλυτικά το έγγραφο:

Σε συνέχεια της με αρ. πρωτ. 141189/ΓΔ4/25-11-2024 εγκυκλίου του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και μετά τη Β΄ φάση της καταχώρισης της διδακτέας - εξεταστέας ύλης των μαθημάτων που εξετάζονται πανελλαδικά, διαπιστώθηκαν καθυστερήσεις στη διδασκαλία της ύλης.

Για τον λόγο αυτό παρακαλούνται οι Διευθυντές των Γενικών Λυκείων και Λυκείων Ε.Α.Ε., σε συνεργασία με τους συλλόγους διδασκόντων /-ουσών, να προβαίνουν σε αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος με σκοπό την ολοκλήρωση της ύλης.

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης να είναι σε άμεση συνεργασία με τους διδάσκοντες/-ουσες εκπαιδευτικούς, ώστε να τους παρέχουν κάθε δυνατή βοήθεια για τη διδασκαλία των μαθημάτων και να ελέγχουν την πορεία της εξεταστέας ύλης.

Οι Διευθυντές/-ντριες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να είναι σε άμεση επικοινωνία με τους Διευθυντές/-ντριες των Σχολικών Μονάδων αρμοδιότητάς τους για την επίλυση τυχόν προβλημάτων τα οποία δεν μπορούν να επιλυθούν σε επίπεδο σχολικής μονάδας.

Τονίζεται ότι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν ολοκληρώσει τη διδακτέα – εξεταστέα ύλη μέχρι τη λήξη των μαθημάτων. Βαθμός Ασφαλείας:

Οι διδάσκοντες/ουσες να ενημερωθούν ενυπόγραφα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kathigitis
Στο φάσμα του Αυτισμού καθηγητής στο Κέμπριτζ: Στα 11 δεν μιλούσε, στα 17 δεν διάβαζε
Στα 37 του, ήταν ο νεότερος μαύρος που διορίστηκε ποτέ σε θέση καθηγητή στο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο, ένα βήμα το οποίο ο ίδιος θέλει να αξιοποιήσει...
Στο φάσμα του Αυτισμού καθηγητής στο Κέμπριτζ: Στα 11 δεν μιλούσε, στα 17 δεν διάβαζε
kimas-mosxarisios
Ο σωστός τρόπος κατάψυξης του κιμά
Συχνά οι καταναλωτές αποθηκεύουν τον κιμά στην κατάψυξη με λανθασμένο τρόπο, όπως επισημαίνει ένας κρεοπώλης σε βίντεο στο TikTok.
Ο σωστός τρόπος κατάψυξης του κιμά
paideias
Υπουργείο Παιδείας: Ψηφίστηκε πολυτροπολογία για τα Δημόσια και τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια
Για συστέγαση διαφορετικών μονάδων παροχής εκπαίδευσης και κατάρτισης-Ίδρυση παραρτημάτων από ελληνικά ΑΕΙ στην αλλοδαπή-Μη Κρατικά Πανεπιστήμια
Υπουργείο Παιδείας: Ψηφίστηκε πολυτροπολογία για τα Δημόσια και τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια