Thumbnail
 Ένα Ετήσιο Βιωματικό Project της ΔΔΕ Δράμας για το σχολικό έτος 2015 – 2016 με τίτλο «Μαθαίνω βιωματικά, συνεργάζομαι και χτίζω το σχολείο του μέλλοντος»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα : Ένα Ετήσιο Βιωματικό Project της ΔΔΕ Δράμας για το σχολικό έτος 2015 – 2016 με τίτλο «Μαθαίνω βιωματικά, συνεργάζομαι και χτίζω το σχολείο του μέλλοντος»

            Η δημιουργική μάθηση καθώς και η εφαρμογή καινοτόμων ιδεών και ευέλικτων διαδικασιών διοίκησης των σχολικών μονάδων εμπλουτίζει και ενδυναμώνει το εκπαιδευτικό έργο και ανοίγει το δρόμο σε ένα σχολείο που επιδιώκει τη συνεχή βελτίωση, την αλλαγή και τη δυνατότητα προσαρμογής σε νέα δεδομένα.

Είναι γεγονός ότι η εκπαιδευτική διαδικασία δεν εξαρτάται από τις σχέσεις ενός ενήλικα (εκπαιδευτικού) με μια ομάδα μαθητών αλλά από ένα σύνολο αλληλεπιδράσεων στο οποίο βασικές συνιστώσες αποτελούν οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών, η κοινωνία με τα ιστορικά, οικονομικά, πολιτικά, πολιτιστικά, γλωσσικά, θρησκευτικά χαρακτηριστικά, τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών, η εκπαίδευση και η επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών κ.ά.

Το σχολικό έτος 2015-2016 στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Δράμας θα είναι αφιερωμένο στη βιωματική μάθηση, στη συνεργασία και στην ελεύθερη & δημιουργική έκφραση με τον γενικό τίτλο «Μαθαίνω βιωματικά, συνεργάζομαι και χτίζω το σχολείο του μέλλοντος». Για το λόγο αυτό διοργανώνουμε το 1ο Βιωματικό Συνέδριο Εφαρμοσμένης Διδακτικής "Καινοτόμες Εφαρμογές στη Διδακτική Πράξη", το οποίο υλοποιούμε από τις 27 έως 29 Νοεμβρίου 2015 στη Δράμα. Πρόκειται για ένα συνέδριο το οποίο απομακρύνεται από τη φιλοσοφία της παραδοσιακής εισήγησης διδακτικών προτάσεων, προσεγγίζοντας και αναδεικνύοντας ανακοινώσεις με βιωματικό χαρακτήρα που εφαρμόζονται σε ομάδες συνέδρων/εκπαιδευτικών σε μορφή μικροδιδασκαλίας. Παράλληλα θα υλοποιηθεί Eτήσιο Bιωματικό Project με θέμα «Μαθαίνω βιωματικά, συνεργάζομαι και χτίζω το σχολείο του μέλλοντος».

Το συγκεκριμένο Ετήσιο Βιωματικό Project θα διοργανωθεί από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφερειακής Ενότητας Δράμας παράλληλα με το 1ο Βιωματικό Συνέδριο Εφαρμοσμένης Διδακτικής και σε συνεργασία με τους φορείς διοργάνωσης του Συνεδρίου, τον Επιστημονικό - Πολιτιστικό Σύλλογος “eκπ@ιδευτικός κύκλος”, την Περιφερειακή Ενότητα Δράμας, το Δήμο Δράμας, το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

Οι βασικοί άξονες του βιωματικού project «Μαθαίνω βιωματικά, συνεργάζομαι και χτίζω το σχολείο του μέλλοντος», είναι η βιωματική μάθηση, η συνεργασία, η ελεύθερη και δημιουργική έκφραση. Στο πλαίσιο αυτό μαθητές, εκπαιδευτικοί, στελέχη της εκπαίδευσης, γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών, από οποιαδήποτε γωνιά της χώρας ή και από σχολεία της ομογένειας, καλούνται να συνεργαστούν και να σχεδιάσουν το σχολείο του μέλλοντος, όπως αυτοί το ονειρεύονται, προτείνοντας εναλλακτικούς τρόπους μάθησης, διοίκησης, διαχείρισης της τάξης κ.ά.

Βασικοί σταθμοί υλοποίησης του project είναι η αρχική έρευνα με στόχο τη διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών και των στελεχών εκπαίδευσης που επιθυμούν να συμμετέχουν στο project και η επιμόρφωση τους στη βάση των πραγματικών τους αναγκών, όπως αυτές θα προκύψουν μέσα από την έρευνα. Η επιμόρφωση θα υλοποιηθεί με τεχνικές βιωματικής μάθησης καθώς και με ευέλικτες μεθόδους σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης.

Το project θα ολοκληρωθεί στις «Ημέρες Εκπαίδευσης 2016» ως μία συνολική πρόταση για την εκπαίδευση, η οποία απορρέει μέσα από την έρευνα, την επιμόρφωση, την εφαρμογή στην πράξη καινοτόμων μεθόδων και τεχνικών που σχετίζονται με τη διδακτική και διοικητική πρακτική και τελικά με τη δημιουργική έκφραση των συμμετεχόντων στη διαδικασία μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων και κηδεμόνων, οι οποίοι με εισηγήσεις, βιωματικές πρακτικές, γράφοντας, ζωγραφίζοντας, δημιουργώντας μουσική, ταινίες, βίντεο, animation ή οτιδήποτε άλλο θα προτείνουν το σχολείο του μέλλοντος. Οι προτάσεις, μάλιστα, αυτές θα αξιοποιηθούν, θα εφαρμοστούν και θα αξιολογηθούν στη διάρκεια του σχολικού έτους 2016-2017 ως καινοτόμες πρακτικές και προτάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας, στο πλαίσιο ενός προγράμματος με την επωνυμία «Εφαρμόζω καινοτόμες προτάσεις στην προοπτική του σχολείου του μέλλοντος».

Αναλυτικότερα για τις ομάδες συμμετεχόντων:

α) αναφορικά με την επιμόρφωση εκπαιδευτικών και στελεχών τα μέσα που θα χρησιμοποιηθούν είναι:

  1. Ερωτηματολόγια διερεύνησης των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών.
  2. Κεντρικές διαλέξεις στη Δράμα (διαλέξεις κορμού), οι οποίες θα μεταδοθούν ζωντανά (live streaming) και θα αφορούν θέματα διοίκησης της εκπαίδευσης και διδακτικής.
  3. Σειρά βιωματικών εργαστηρίων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες και στα ενδιαφέροντα των συμμετεχόντων, όπως θα προκύψουν από τη διερεύνηση αναγκών που θα προηγηθεί.
  4. Τηλεδιασκέψεις.
  5. Μεθόδους σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης.
  6. Συνεντεύξεις με ειδικούς μέσω του διαδικτυακού ραδιοφωνικού σταθμού (kyklosradio) της ΔΔΕ Δράμας.

β) αναφορικά με τη συμμετοχή μαθητών/τριών: είναι επιθυμητή η συνεργασία των μαθητών με τους συμμαθητές τους, με μαθητές άλλων σχολείων, με τους εκπαιδευτικούς τους, τους γονείς και κηδεμόνες, στο πλαίσιο ενός μαθήματος, μιας ερευνητικής εργασίας (project), ενός προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων ή και ανεξάρτητα από όλα αυτά. Καλούνται να δημιουργήσουν ένα κείμενο, μία εικόνα, ένα βίντεο, μία ταινία, ένα animation, να ζωγραφίσουν, να δημιουργήσουν μουσική, ή οτιδήποτε άλλο κρίνουν, προκειμένου να εκφράσουν και να προτείνουν το σχολείο του μέλλοντος, όπως το ονειρεύονται και όπως θεωρούν ότι αυτό ανταποκρίνεται στις σύγχρονες προκλήσεις.

γ) σε ότι αφορά στη συμμετοχή εκπαιδευτικών και στελεχών της εκπαίδευσης: οι εκπαιδευτικοί και τα στελέχη εκπαίδευσης συμμετέχουν στην επιμορφωτική δραστηριότητα, συνεργάζονται και ενθαρρύνουν τους μαθητές τους και τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς, εφαρμόζουν στην πράξη τεχνικές, διδακτικές και διοικητικές πρακτικές που διδάχτηκαν και παρουσιάζουν, εφ’ όσον επιθυμούν, σε ειδική Μετασυνεδριακή διημερίδα στις «Ημέρες Εκπαίδευσης 2016», πρακτικές που δοκίμασαν στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

δ) αναφορικά με τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών: οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών θα συνεργάζονται εφ’ όσον το επιθυμούν με το σχολείο στην υλοποίηση κάποιων σχετικών projects. Επιπλέον μπορούν να συνεργάζονται μεταξύ τους ως Σύλλογοι και να παρουσιάσουν, εάν επιθυμούν, στην ειδική Μετασυνεδριακή διημερίδα των «Ημερών Εκπαίδευσης 2016» την πρότασή τους για την εκπαιδευτική διαδικασία στην προοπτική της συνεργασίας σχολείου και οικογένειας.

Γενική περιγραφή του ετήσιου βιωματικού project:

Το project είναι ευέλικτο, καθώς θα διαμορφώνεται από τον κάθε συμμετέχοντα με βάση τις πραγματικές του ανάγκες. Η υποχρέωση συμμετοχής σε συγκεκριμένες δραστηριότητες, όπως αυτές περιγράφονται στη συνέχεια, αφορά μόνο την πιστοποίηση συμμετοχής με σχετική βεβαίωση. Για τη συμμετοχή απαιτείται η εκδήλωση ενδιαφέροντος, μέσω της συμπλήρωσης σχετικής φόρμας που βρίσκεται στην επίσημη ιστοσελίδα της ΔΔΕ Δράμας με τίτλο «Δράσεις 2015-2016» και η εγγραφή μετά από σχετική ανακοίνωση στην πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης της ΔΔΕ Δράμας. Οι συμμετέχοντες τοποθετούνται σε τέσσερις ομάδες (Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας) με κριτήρια το ενδιαφέρον τους ως προς τα θέματα διοίκησης της εκπαίδευσης ή διδακτικής, αλλά και με γεωγραφικά κριτήρια ως προς τη δυνατότητα συμμετοχής στα βιωματικά εργαστήρια.

Στη συνέχεια οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί θα απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο διερεύνησης των επιμορφωτικών τους αναγκών με βάση το οποίο θα εμπλουτιστεί και θα διαμορφωθεί η θεματολογία των βιωματικών εργαστηρίων, τα οποία και θα ανακοινωθούν οριστικά μετά την επεξεργασία των ερωτηματολογίων. 

Η υλοποίηση της επιμορφωτικής διαδικασίας περιλαμβάνει τέσσερις διαλέξεις κορμού στις οποίες οι δύο ομάδες (Άνοιξη και Καλοκαίρι) συμμετέχουν δια ζώσης, ενώ οι υπόλοιπες δύο (Φθινόπωρο και Χειμώνας) τις παρακολουθούν διαδικτυακά μέσω live streaming. Συμπληρώνεται επίσης με βιωματικά εργαστήρια στα οποία οι συμμετέχοντες παίρνουν μέρος σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις τους. Στα βιωματικά εργαστήρια οι πρώτες τρεις ομάδες (Άνοιξη, Καλοκαίρι και Φθινόπωρο) συμμετέχουν δια ζώσης, ενώ η ομάδα Χειμώνας συμμετέχει στη διαδικασία διαδικτυακά.

Αναλυτικότερα για τις ομάδες: 

  1. Ομάδα Άνοιξη: «Διοίκηση της Εκπαίδευσης». Συμμετέχουν έως 60 άτομα στελέχη της εκπαίδευσης (κατά προτίμηση) ή εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται για τη διοίκηση της εκπαίδευσης. Συμμετέχουν δια ζώσης στις τέσσερις (4) διαλέξεις κορμού, καθώς και σε τέσσερα (4) τουλάχιστον βιωματικά εργαστήρια, σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους, τα οποία κατά κύριο λόγο είναι προσανατολισμένα σε θέματα διοίκησης. Τα τέσσερα βιωματικά εργαστήρια που αναφέρονται αφορούν τη συμβατική υποχρέωση για τη λήψη βεβαίωσης συμμετοχής. Οι συμμετέχοντες συζητούν και συνεργάζονται διαδικτυακά στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας τους καθώς και στο κοινό forum με όλα τα υπόλοιπα μέλη της κοινότητας. Συμμετέχουν κατά προτίμηση εκπαιδευτικοί από τη Δράμα (χωρίς αυτό να είναι δεσμευτικό), προκειμένου να παρευρίσκονται ευκολότερα στις δια ζώσης διαδικασίες (διαλέξεις και βιωματικά εργαστήρια). 
  2. Ομάδα Καλοκαίρι: «Διδακτική - Βιωματική Μάθηση». Συμμετέχουν έως 100 άτομα εκπαιδευτικοί (κατά προτίμηση) ή στελέχη της εκπαίδευσης. Συμμετέχουν στις τέσσερις (4) διαλέξεις κορμού καθώς και σε τέσσερα (4) τουλάχιστον βιωματικά εργαστήρια, σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους, τα οποία κατά κύριο λόγο είναι προσανατολισμένα σε θέματα διοίκησης. Τα τέσσερα βιωματικά εργαστήρια που αναφέρονται αφορούν τη συμβατική υποχρέωση για τη λήψη βεβαίωσης συμμετοχής. Οι συμμετέχοντες συζητούν και συνεργάζονται διαδικτυακά στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας τους καθώς και στο κοινό forum με όλα τα υπόλοιπα μέλη της κοινότητας. Συμμετέχουν εκπαιδευτικοί κατά προτίμηση από τη Δράμα (χωρίς αυτό να είναι δεσμευτικό), προκειμένου να παρευρίσκονται ευκολότερα στις δια ζώσης διαδικασίες (διαλέξεις και βιωματικά εργαστήρια). 
  3. Ομάδα Φθινόπωρο. Συμμετέχουν έως 100 άτομα κατά προτίμηση έως 40 στελέχη της εκπαίδευσης και έως 60 εκπαιδευτικοί, οι οποίοι παρακολουθούν διαδικτυακά τις διαλέξεις κορμού (όσοι επιθυμούν μπορούν να παραβρεθούν) και συμμετέχουν με βάση τα ενδιαφέροντά τους σε τέσσερα (4) τουλάχιστον βιωματικά εργαστήρια κατεύθυνσης ανάλογης με τις προτιμήσεις τους. Θεωρητικά και με βάση τη γεωγραφική κατανομή των συμμετοχών, τα βιωματικά σεμινάρια θα μπορούσαν να γίνουν και στον τόπο τους π.χ. στην Καβάλα. Για τη λήψη βεβαίωσης συμμετοχής θα πρέπει να υποβάλουν εργασία, οι όροι και οι προδιαγραφές της οποίας θα ανακοινωθούν σε επόμενη ενημέρωση. Οι συμμετέχοντες συζητούν και συνεργάζονται διαδικτυακά στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας τους καθώς και στο κοινό forum με όλα τα υπόλοιπα μέλη της κοινότητας. Συμμετέχουν εκπαιδευτικοί κατά προτίμηση από γειτονικούς νομούς (π.χ Καβάλα, Σέρρες, χωρίς αυτό να είναι δεσμευτικό), προκειμένου να συμμετέχουν ευκολότερα στα βιωματικά εργαστήρια κατεύθυνσης. 
  4. Ομάδα Χειμώνας. Συμμετέχει απεριόριστος αριθμός εκπαιδευτικών ή στελεχών της εκπαίδευσης, οι οποίοι παρακολουθούν διαδικτυακά τις διαλέξεις, (όσοι επιθυμούν μπορούν να παραβρεθούν)  μελετούν το υλικό των διαλέξεων και εργαστηρίων (όσοι επιθυμούν μπορούν να παραβρεθούν)  που αναρτάται στην πλατφόρμα και συμμετέχουν στα fora επικοινωνίας. Για τη λήψη βεβαίωσης συμμετοχής θα πρέπει να υποβάλουν εργασία, οι όροι και οι προδιαγραφές της οποίας θα ανακοινωθούν σε επόμενη ενημέρωση. Οι συμμετέχοντες συζητούν και συνεργάζονται διαδικτυακά στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας τους καθώς και στο κοινό forum με όλα τα υπόλοιπα μέλη της κοινότητας. Συμμετέχουν κυρίως εκπαιδευτικοί από απομακρυσμένες περιοχές που για γεωγραφικούς κυρίως λόγους δεν έχουν άμεση πρόσβαση στις διαλέξεις και στα βιωματικά εργαστήρια  (χωρίς αυτό να είναι δεσμευτικό).

Περιεχόμενο θεματικών ενοτήτων επιμόρφωσης:

Α. Ενότητες κορμού: Η διάρκεια των διαλέξεων κορμού θα είναι τρεις (3) διδακτικές ώρες.

  1. Οργάνωση και Διοίκηση των Εκπαιδευτικών Μονάδων, Ηγεσία και σχολική αποτελεσματικότητα.
  2. Οι Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαιδευτική Πράξη και στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης & Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης
  3. Βιωματικές μέθοδοι διδασκαλίας: Αξιοποίηση εμπειριών και δημιουργία νέου κλίματος για την αποτελεσματική μάθηση.
  4. Καινοτόμες, ευέλικτες, δημιουργικές, συνεργατικές προσεγγίσεις και μέθοδοι στη διδασκαλία, τη μάθηση και γενικότερα στην εκπαίδευση.

Β. Βιωματικά εργαστήρια: Η διάρκεια των βιωματικών εργαστηρίων θα είναι δύο (2) διδακτικές ώρες.

Ακολουθούν ενδεικτικά θέματα για τα βιωματικά εργαστήρια (οι εκπαιδευτικοί που θα συμμετέχουν στην έρευνα, μπορούν να επιλέξουν από τα προτεινόμενα, αλλά και να κάνουν και δικές τους προτάσεις, προκειμένου να παγιωθεί η θεματολογία).

Ενδεικτική θεματολογία: Λήψη αποφάσεων, Ηγεσία, Συγκρούσεις-Παρώθηση-Κίνητρα, Εσωτερική και εξωτερική κουλτούρα και κλίμα του σχολείου, Αποτελεσματικότητα και Ποιότητα στα σχολεία, Η Επικοινωνία στη σχολική μονάδα, Νέες Τεχνολογίες στη διοίκηση της εκπαίδευσης, Εκπαίδευση & νέες τεχνολογίες, Κοινότητες μάθησης και Πρακτικής, Θεωρίες μάθησης, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση και εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης, Η έννοια της ποιότητας στην εκπαίδευση, Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών, Διοίκηση Ολικής Ποιότητας στην Εκπαίδευση κ.α..

Μετά την ολοκλήρωση της έρευνας, θα ανακοινωθεί το τελικό πρόγραμμα το οποίο θα περιλαμβάνει θέματα και εισηγητές/διδάσκοντες, με βάση το οποίο οι συμμετέχοντες θα κάνουν τις επιλογές τους. Οι διδάσκοντες/εισηγητές θα είναι πανεπιστημιακοί, σχολικοί σύμβουλοι αλλά και εκπαιδευτικοί με σχετική εξειδίκευση στα υπό διαπραγμάτευση θέματα. Οι εκπαιδευτικοί που θα συμμετέχουν στην διαδικασία μπορούν να πάρουν μέρος σε όσα βιωματικά εργαστήρια επιθυμούν αρκεί να το επιτρέπουν οι συνθήκες (αριθμός συμμετεχόντων και σειρά προτεραιότητας). Για τη λήψη βεβαίωσης παρακολούθησης απαιτείται η συμμετοχή σε συγκεκριμένο αριθμό εργαστηρίων και διαλέξεων, σύμφωνα με τα αναγραφόμενα στη γενική περιγραφή. Για τα εξ αποστάσεως τμήματα απαιτείται και η εκπόνηση σχετικής εργασίας.

Σημαντικές Ημερομηνίες

  1. 5 Μαΐου - 5 Ιουνίου 2015: Δηλώσεις συμμετοχής.
  2. 6  - 15 Ιουνίου 2015: Επεξεργασία δηλώσεων συμμετοχής.
  3. 15 -20 Ιουνίου 2015: Εμφάνιση και λειτουργία πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης και εγγραφή στην πλατφόρμα.
  4. 20 - 30 Ιουνίου 2015: Συμπλήρωση ερωτηματολογίου διερεύνησης αναγκών.
  5. 1 - 20 Σεπτεμβρίου 2015: Ανακοίνωση ενοτήτων κατεύθυνσης και δηλώσεις συμμετοχής στα βιωματικά εργαστήρια.
  6. 10 Οκτωβρίου 2015: Ανακοίνωση βιωματικών σεμιναρίων.
  7. Τέλη Οκτωβρίου 2015: 1η Διάλεξη (κορμού) και βιωματικά εργαστήρια κατεύθυνσης.
  8. Νοέμβριος 2015: Διεθνές βιωματικό συνέδριο εφαρμοσμένης διδακτικής (27-29).
  9. Δεκέμβριος 2015: Βιωματικά εργαστήρια κατεύθυνσης.
  10. Ιανουάριος 2016:  2η Διάλεξη (κορμού) και βιωματικά εργαστήρια κατεύθυνσης.
  11. Φεβρουάριος 2016: 3η Διάλεξη (κορμού) και βιωματικά εργαστήρια κατεύθυνσης
  12. Μάρτιος 2016: 4η Διάλεξη (κορμού) και βιωματικά εργαστήρια κατεύθυνσης.
  13. Απρίλιος 2016: Βιωματικά εργαστήρια κατεύθυνσης.
  14. Μάιος 2016: Μετασυνεδριακή Διημερίδα (Ημέρες Εκπαίδευσης 2016).

O Δ/ντής

Δ/μιας Εκ/σης  Περιφ/κης Εν/τας Δράμας

Δρ. Κιουλάνης Σπυρίδων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sholiki-taxi-humor.jpg
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.
Η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας. Η δουλειά μας είναι να διδάξουμε αυτά τα...
Τα προσόντα ενός προοδευτικού δασκάλου ή γιατί η δουλειά μας δεν τελειώνει στη διδασκαλία των μαθηματικών, της γεωγραφίας, του συντακτικού, της ιστορίας.