Thumbnail
Δωρεάν εργαστήρια

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής σε συνεργασία με την Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών συνδιοργανώνουν αυτοτελή εργαστήρια με τίτλο «Τέχνη και Μαθηματικά». Τα εργαστήρια απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και έχουν ως στόχο την παρουσίαση διδακτικών μεθόδων και την πρακτική εφαρμογή  στο γνωστικό αντικείμενο των Μαθηματικών έχοντας ως βασικό όχημα τις Τέχνες.

Τα βιωματικά εργαστήρια φιλοδοξούν να παρουσιάσουν μια διδακτική μεθοδολογία που όλοι οι εκπαιδευτικοί μπορούν να εφαρμόσουν στις τάξεις τους προσεγγίζοντας και αναλύοντας θεμελιώδεις μαθηματικές έννοιες μέσω της Εικαστικής Τέχνης .

Την επιστημονική ευθύνη των εργαστηρίων  έχουν οι μαθηματικοί κ. Άρης Μαυρομάτης και κ. Αποστόλης Παπανικολάου.

Τα αυτοτελή εργαστήρια θα πραγματοποιηθούν στις 1, 15 Νοεμβρίου και 6 Δεκεμβρίου στην αίθουσα «Μικρή Θεωρητικών» στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών, Πειραιώς 256.

Ώρα διεξαγωγής:  5.30-7.30μ.μ..

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

Πληροφορίες στο τηλ: 2131335-566

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekpaideytikoi
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Αλήθεια τι σημαίνει αυτή η ξαφνική "γαλαντομία" του υπουργείου Παιδείας;
Οι διορισμοί αυτοί είναι το τίμημα που πρέπει να πληρωθεί για να ξεδιπλώσει το υπουργείο Παιδείας με λιγότερες δυσκολίες τη νέα του κίνηση που...
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Αλήθεια τι σημαίνει αυτή η ξαφνική "γαλαντομία" του υπουργείου Παιδείας;