Είσαι παθιασμένος/η με τη φύση και σε ενθουσιάζει η προοπτική να επικοινωνήσεις το πάθος σου, μέσα από τα εργαλεία του WWF, σε ένα δυναμικό και απαιτητικό ψηφιακό περιβάλλον;
Το WWF Ελλάς αναζητά συνεργάτη/ιδα με εμπειρία, δημιουργικότητα και αποδεδειγμένες ικανότητες στη διαχείριση ψηφιακών εργαλείων και στο στρατηγικό σχεδιασμό τους, για να αναλάβει – σε συνεργασία με την ομάδα επικοινωνίας του τμήματος marketing – την ψηφιακή επικοινωνία του οργανισμού.
Περιγραφή θέσης
Ο/Η Συνεργάτης/ιδα Ψηφιακής Επικοινωνίας θα:
Είναι υπεύθυνος/η για το σχεδιασμό – σε συνεργασία με τον υπεύθυνο επικοινωνίας και το τμήμα marketing – της στρατηγικής της ψηφιακής επικοινωνίας του οργανισμού.
Είναι υπεύθυνος/η για το σχεδιασμό, την υλοποίηση και την επίβλεψη ενεργειών και καμπανιών, εσωτερικά ή σε συνεργασία με εξωτερικούς συνεργάτες, σε όλα τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας του οργανισμού (κοινωνικά δίκτυα, ιστοσελίδες κλπ.), έχοντας την ευθύνη για τη βελτιστοποίησή τους, το χειρισμό των εξωτερικών συνεργατών και την αξιολόγηση (reporting) των αποτελεσμάτων.
Είναι υπεύθυνος/η για την καθημερινή διαχείριση των παραπάνω εργαλείων, σε αυτήν συμπεριλαμβάνεται η παραγωγή περιεχομένου, σε συνεργασία με την ομάδα επικοινωνίας, η επιμέλεια περιεχομένου που θα εξασφαλίζει το ενιαίο και συμβατό με την ταυτότητα του οργανισμού ύφος σε όλα τα εργαλεία, η διαχείριση κοινότητας (community management) και η ανάλυση και αξιολόγηση των εργαλείων (reporting).
Συνεργάζεται με το τμήμα marketing, προκειμένου να αναπτύσσουν καινοτόμες ιδέες για ενδυνάμωση των ψηφιακών εργαλείων και την ανάπτυξη του ψηφιακού fundraising, με έμφαση στο lead generation.
Συνεργάζεται με την ομάδα επικοινωνίας για να καταρτίζουν τον επικοινωνιακό σχεδιασμό του οργανισμού αλλά και με όλα τα υπόλοιπα τμήματα, στο πλαίσιο των αναγκών επικοινωνίας των προγραμμάτων του WWF Ελλάς.
Προφίλ υποψηφίου/ας
Ο/η κατάλληλος/η υποψήφιος/α, θα πρέπει να διαθέτει:
- Πτυχίο επικοινωνίας, διαφήμισης ή άλλου παρεμφερούς τομέα.
- Εργασιακή εμπειρία σε ψηφιακό marketing και επικοινωνία.
- Άριστη γνώση των εργαλείων διαφήμισης στις πλατφόρμες Facebook και Google και εμπειρία στη διαχείριση κοινότητας (community management).
- Ικανότητα αξιοποίησης και διαχείρισης εργαλείων monitoring (πχ Google Analytics)
- Εξοικείωση με τις αρχές μιας αποτελεσματικής SEO στρατηγικής.
- Εξαιρετικές ικανότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας (Ελληνικά και Αγγλικά), με έμφαση στην παραγωγή περιεχομένου για ψηφιακά κανάλια.
- Γνώση εργαλείων επεξεργασίας οπτικοακουστικού υλικού θα εκτιμηθεί.
Χαρακτηριστικά θέσης
Η θέση εντάσσεται στην ομάδα επικοινωνίας του τμήματος marketing του οργανισμού, ενώ απαιτείται στενή και καλή συνεργασία με όλα τα τμήματα του οργανισμού και αφορά πλήρη απασχόληση με έδρα στην Αθήνα και άμεση έναρξη συνεργασίας.
Διαδικασία αίτησης
Οι υποψήφιοι/ες πρέπει να υποβάλλουν το βιογραφικό τους σημείωμα και μία συνοδευτική επιστολή στο [email protected] μέχρι τις 17 Μαΐου 2019.
Τόσο το βιογραφικό όσο και η συνοδευτική επιστολή πρέπει να υποβληθούν στα ελληνικά και στα αγγλικά, και να καλύπτουν ξεκάθαρα όλα τα αντικείμενα που αναφέρονται παραπάνω σχετικά με το προφίλ της θέσης.
Το WWF Ελλάς ακολουθεί την πολιτική των ίσων ευκαιριών. Όλοι/ες οι υποψήφιοι/ες αντιμετωπίζονται με ισότητα και σεβασμό ανεξαρτήτως φύλου, φυλής, κάστας ή εθνικής καταγωγής, οικογενειακής κατάστασης, κατάστασης υγείας, ηλικίας, αναπηρίας, σεξουαλικού προσανατολισμού, θρησκείας και πολιτικών πεποιθήσεων.
Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα
VOUCHER στον Τουρισμό - 1250 ευρώ - Ξεκινήστε στην goLearn
ΑΣΕΠ: Η πιο ΕΥΚΟΛΗ Πιστοποίηση Αγγλικών σε 2 ημέρες - Την παίρνετε από το σπίτι σας ONLINE
Πώς γίνεσαι Εκπαιδευτής Ενηλίκων με υψηλές αμοιβές; Όλοι μπορούν!
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός: ΑΛΛΑΞΕ Η ΥΛΗ - Αποκτήστε την εδώ μαζί με ασκήσεις και λύσεις