Εάν μιλάτε ελληνικά και αγγλικά και σας αρέσει η επικοινωνία με άλλους ανθρώπους ή εξειδικεύστε στην εξυπηρέτηση πελατών, τότε μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό σας για να εργαστείτε ως υπάλληλος γραφείου σε αεροπορική εταιρεία που εδρεύει στην πόλη Μπρνο της Τσεχίας.
Ως εργαζόμενος εκεί θα πρέπει να «κλείνετε» πτήσεις στους πελάτες της εταιρείας καθώς και να τους παρέχετε πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι τους και να τους βοηθάτε με την διαδικασία του check-in. Παράλληλα, θα πρέπει να διαχειρίζεστε και τους λογαριασμούς των επιβατών που ταξιδεύουν συχνά (Miles & More).
Η εταιρεία προσφέρει 12μηνη σύμβαση απασχόλησης και μπόνους «εισόδου στην εταιρεία» ίσο με 7.700 κορόνες Τσεχίας, δηλαδή περίπου 300 ευρώ.
Εάν λοιπόν θέλετε να εργαστείτε για ένα χρόνο στο εξωτερικό, μιλώντας την μητρική σας γλώσσας και εξειδικεύεστε στην εξυπηρέτηση πελατών ενώ ταυτόχρονα έχετε ικανότητα και στο «multitasking», μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό σας ΕΔΩ.
Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα
VOUCHER στον Τουρισμό - 1250 ευρώ - Ξεκινήστε στην goLearn
ΑΣΕΠ: Η πιο ΕΥΚΟΛΗ Πιστοποίηση Αγγλικών σε 2 ημέρες - Την παίρνετε από το σπίτι σας ONLINE
Πώς γίνεσαι Εκπαιδευτής Ενηλίκων με υψηλές αμοιβές; Όλοι μπορούν!
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός: ΑΛΛΑΞΕ Η ΥΛΗ - Αποκτήστε την εδώ μαζί με ασκήσεις και λύσεις