Thumbnail
Το καθεστώς της τηλεοπτικής μετα-δημοκρατίας που κάποτε έδωσε θεσμικό ρόλο συνομιλητή με την κοινωνία στους «αγανακτισμένους πολίτες», σήμερα επαναφέρει στο προσκήνιο ένα ξεχασμένο «είδος» εκφραστών της κοινής γνώμης, αυτό του «απλού πολίτη». 

Το καθεστώς της τηλεοπτικής μετα-δημοκρατίας που κάποτε έδωσε θεσμικό ρόλο συνομιλητή με την κοινωνία στους «αγανακτισμένους πολίτες», σήμερα επαναφέρει στο προσκήνιο ένα ξεχασμένο «είδος» εκφραστών της κοινής γνώμης, αυτό του «απλού πολίτη». Πολίτες που αναλαμβάνουν να «ανακρίνουν» δημοσίως πολιτικά πρόσωπα μεταφέροντας στην συζήτηση τις ανησυχίες, τους προβληματισμούς, τα προβλήματα και τα παράπονα του απλού κόσμου. Είναι αρκετοί αυτοί που θυμούνται στα πρώτα βήματα της ιδιωτικής τηλεόρασης τους «απλούς πολίτες» στο στούντιο του ΑΝΤ1 και στην εκπομπή του Γιάννη Πρετεντέρη να «στριμώχνουν» με τις παρεμβάσεις τους τον Θεόδωρο Πάγκαλο. Χρειάστηκε βέβαια λίγες δεκαετίες για να αναγνωρίσουμε στα πρόσωπα των «απλών πολιτών» της εποχής εκείνης τους χρυσαυγίτες Νίκο Μιχαλολιάκο και Χρήστο Παππά. Κρυμένοι πίσω από την ιδιότητα του «απλού πολίτη» εντολοδόχοι κομπάρσοι παρεισφρύουν στους τηλεοπτικούς μας δέκτες κατ' εντολή και καθ' υπόδειξη κομματικών στελεχών.  

Η παρέμβαση του «απλού πολίτη» Νίκου Σοφιανού κατά την διάρκεια της τηλεοπτικής συνέντευξης του Αλέξη Τσίπρα στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου είναι χαρακτηριστική. Ένας «απλός πολίτης» που στις εκλογές του 2012 ήθελε να είναι υποψήφιος της ΝΔ στη Α' Αθήνας. Ένας «απλός πολίτης» που κάποτε υποστήριζε δημοσίως πως η Κανέλλη «τα χρειαζόταν τα χαστούκια της από τον Κασιδιάρη». Ένας «απλός πολίτης» που συχνά γευματίζει με τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της Νέας Δημοκρατίας. Ένας «απλός πολίτης» με επιχειρηματικές δραστηριότητες σε εταιρείες εκατοντάδων απολυμένων που παρά τα επίμονα ερωτήματα του οικοδεσπότη της εκπομπής αρνιόταν την οποιαδήποτε σχέση με το κόμμα της ΝΔ, ήταν αυτός που έθεσε το καίριο ερώτημα στον Αλέξη Τσίπρα για τους «λαθρομετανάστες που πλήττουν τον κλάδο του». Ένας «απλός πολίτης» άξιος συνεχιστής της τηλεοπτικής μας παράδοσης που δημιούργησαν ο Μιχαλολιάκος, ο Παππάς και η Σκορδέλη. 

Left.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Άνοιγμα σχολείων
Σχολεία: Τι πρέπει να κάνουν άμεσα όλοι οι γονείς με παιδιά στην ΣΤ Δημοτικού
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Τι πρέπει να κάνουν άμεσα όλοι οι γονείς με παιδιά στην ΣΤ Δημοτικού