Thumbnail
Σύμφωνα με πληροφορίες του capital.gr, το νέο σύστημα θα δίνει τη δυνατότητα στους φορολογούμενους να κυκλοφορούν το όχημά τους για λιγότερους από δώδεκα μήνες και να επιβαρύνονται μόνο για τους μήνες που απομένουν έως το τέλος του έτους.

Αλλάζει εντός του 2014 το σύστημα για την δήλωση και την άρση ακινησίας των αυτοκινήτων. Σύμφωνα με πληροφορίες του capital.gr, το νέο σύστημα θα δίνει τη δυνατότητα στους φορολογούμενους να κυκλοφορούν το όχημά τους για λιγότερους από δώδεκα μήνες και να επιβαρύνονται μόνο για τους μήνες που απομένουν έως το τέλος του έτους.

Για παράδειγμα, ένας φορολογούμενος που έχει στην κατοχή του ένα αυτοκίνητο 3.200 κυβικών εκατοστών θα πρέπει με το σημερινό σύστημα να καταβάλει ετήσια τέλη κυκλοφορίας ύψους 1.000 ευρώ. Για να γλιτώσει το τέλος θα πρέπει έως το τέλος Δεκεμβρίου του προηγούμενου έτους να υποβάλει δήλωση ακινησίας του οχήματος στην εφορία και να καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας. Στην περίπτωση που εντός του επόμενου έτους θελήσει να θέσει και πάλι το όχημα σε κίνηση και να παραλάβει τις πινακίδες κυκλοφορίας, τότε υποχρεώνεται να καταβάλει το σύνολο των τελών κυκλοφορίας που αναλογούν στο έτος. Θα πρέπει δηλαδή, ακόμη και αν παραλάβει ο οδηγός τις πινακίδες το Δεκέμβριο, να πληρώσει το σύνολο του τέλους, δηλαδή 1.000 ευρώ.

Το σύστημα αυτό αλλάζει. Ο φορολογούμενος του παραπάνω παραδείγματος εφόσον παραλάβει τις πινακίδες τον Ιούνιο θα κληθεί να πληρώσει τέλος κυκλοφορίας για τους επτά μήνες που απομένουν έως το τέλος του έτους, δηλαδή τα 7/12 των 1.000 ευρώ (583,33 ευρώ). Αντίστοιχα αν παραλάβει τις πινακίδες κυκλοφορίας τον Ιούλιο θα κληθεί να πληρώσει 500 ευρώ και αν τις παραλάβει τον Οκτώβριο θα πληρώσει τέλος 300 ευρώ.

Το αίτημα εκπροσώπων του κλάδου αυτοκινήτου ήταν να δοθεί η δυνατότητα στους φορολογούμενους να πληρώνουν τέλος κυκλοφορίας μόνο για όσους μήνες επιθυμούν και όχι υποχρεωτικά έως το τέλος του έτους. Για παράδειγμα, το αίτημα ήταν να μπορούσε ο φορολογούμενος να παραλαμβάνει τις πινακίδες κυκλοφορίας το Μάιο και να τις καταθέτει και πάλι το Σεπτέμβριο, πληρώνοντας μόνο για πέντε μήνες και όχι για οκτώ όπως προβλέπει το τελικό σχέδιο του υπουργείου Οικονομικών.

Το αίτημα αυτό, ωστόσο, απορρίπτεται καθώς εκτιμήθηκε ότι θα μειώσει κατά πολύ τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας κυρίως των οχημάτων μεγάλης αξίας και κυβισμού. Με το νέο σύστημα θα ελαφρυνθούν όσοι επιθυμούν να κυκλοφορούν το ΙΧ τους μόνο για το μισό χρόνο, ενώ θα ομαλοποιηθεί και η πώληση νέων ΙΧ καθώς τους δυο τελευταίους μήνες του έτους ουσιαστικά οι πωλήσεις πάγωναν. Οι αγοραστές δεν ήθελαν να επιβαρυνθούν τα τέλη κυκλοφορίας όλου του έτους ενώ θα κυκλοφορούσαν μόνο για δυο μήνες.

aftodioikisi.gr 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Βάσεις Εισαγωγής: Πτώση σε Πολυτεχνεία και Νομικές αλλά οι Ιατρικές διεκδικούν να πάνε ψηλότερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepistimio
Φοιτητές chatbot ξεγέλασαν τους εξεταστές σε πανεπιστημιακές εξετάσεις
«Η τεχνητή νοημοσύνη θα επηρεάσει την ακεραιότητα των εκπαιδευτικών αξιολογήσεων. Δεν θα επιστρέψουμε απαραιτήτως πλήρως στις χειρόγραφες εξετάσεις,...
Φοιτητές chatbot ξεγέλασαν τους εξεταστές σε πανεπιστημιακές εξετάσεις
vaseis-201213.jpg
Βάσεις εισαγωγής πολλών ταχυτήτων: Κατηφορίζουν οι Νομικές και τα Πολυτεχνεία ανηφορίζουν οι Ιατρικές
Βάσεις εισαγωγής: Πως κινούνται ανά Επιστημονικό Πεδίο - Πόσα μόρια θα είναι η άνοδος ή η πτώση
Βάσεις εισαγωγής πολλών ταχυτήτων: Κατηφορίζουν οι Νομικές και τα Πολυτεχνεία ανηφορίζουν οι Ιατρικές