Thumbnail

Ένα διαφημιστικό βίντεο 4,5 δευτερολέπτων έχει κάνει όλη την Ισπανίανα δακρύσει!

Το βίντεο έχει περισσότερες από 12 εκατομμύρια προβολές στο YouTube και μας   υπενθυμίζει σε όλους μας πόσο σύντομη είναι η ζωή. 

Το διαφημιστικό πρακτορείο Leo Burnett Madrid και το brand Ruavieja στο οποίο ανήκει το λικέρ Pernod Ricard συνεργάστηκαν για μια διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Tenemos Que Vernos Más» ή σε απλά ελληνικά «Πρέπει να βλέπουμε περισσότερα ο ένας τον άλλο». Το βίντεο των 4,5 λεπτών είναι στα ισπανικά -αλλά έχει αγγλικούς υπότιτλους- τονίζει την αξία των προσωπικών αλληλεπιδράσεων σε έναν κόσμο που συχνά διακόπτεται από την τεχνολογία.

Δείτε παρακάτω

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Γλώσσα - Συζήτηση
Κι όμως, αυτή η λέξη που λες κάθε μέρα… έχει ελληνικό όνομα!
Την επόμενη φορά που θα πεις «κάναμε update στο app», δοκίμασε να πεις «έγινε ενημέρωση στην εφαρμογή». Ίσως εκπλαγείς με το πόσο φυσικά ακούγεται!
Κι όμως, αυτή η λέξη που λες κάθε μέρα… έχει ελληνικό όνομα!