Thumbnail

Ένα διαφημιστικό βίντεο 4,5 δευτερολέπτων έχει κάνει όλη την Ισπανίανα δακρύσει!

Το βίντεο έχει περισσότερες από 12 εκατομμύρια προβολές στο YouTube και μας   υπενθυμίζει σε όλους μας πόσο σύντομη είναι η ζωή. 

Το διαφημιστικό πρακτορείο Leo Burnett Madrid και το brand Ruavieja στο οποίο ανήκει το λικέρ Pernod Ricard συνεργάστηκαν για μια διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Tenemos Que Vernos Más» ή σε απλά ελληνικά «Πρέπει να βλέπουμε περισσότερα ο ένας τον άλλο». Το βίντεο των 4,5 λεπτών είναι στα ισπανικά -αλλά έχει αγγλικούς υπότιτλους- τονίζει την αξία των προσωπικών αλληλεπιδράσεων σε έναν κόσμο που συχνά διακόπτεται από την τεχνολογία.

Δείτε παρακάτω

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ανδρέας Δρακόπουλος
ΕΚΠΑ: Αναγόρευση σε Επίτιμο Διδάκτορα του Μεγάλου Ευεργέτη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) Ανδρέα Δρακόπουλου
Απόδοση του τίτλου του Μεγάλου Ευεργέτη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) και αναγόρευση του Ανδρέα Δρακόπουλου, Προέδρου του ΙΣΝ, σε Επίτιμο...
ΕΚΠΑ: Αναγόρευση σε Επίτιμο Διδάκτορα του Μεγάλου Ευεργέτη στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) Ανδρέα Δρακόπουλου
elas-peripoliko
Ηράκλειο: Ταυτοποιήθηκαν δύο από τους δράστες που ξυλοκόπησαν οικογένεια τουριστών σε μπαρ
Κρητικοί νταήδες ξυλοκόπησαν οικογένεια - Αναγνωρίστηκαν οι δύο από την θερμόαιμη παρέα
Ηράκλειο: Ταυτοποιήθηκαν δύο από τους δράστες που ξυλοκόπησαν οικογένεια τουριστών σε μπαρ